Esittelyt

Pieni esittely. Minä olen 32-vuotias ja mies 36-vuotias. Yhdessä ollaan oltu yli 13 vuotta, josta reilut 5 vuotta naimisissa. Perheeseemme kuuluu lisäksi 3v1kk vanha tytär. Asumme omakotitalossa. La 28.12.
 
Olen 28v ja mies 31v, yksi aikaisempi joulukuinen vuosimallia 2015. Asutaan Pirkanmaalla rivitalossa. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, naimisissa kohta 3. Koulutukseltani luokanopettaja, nyt syksyksi ollut työnhaku päällä. Tätä tulevaa vauvaa aloimme yrittää syyskuussa ja nyt ensimmäinen plussa. Laskettu aika ehkä 25.12. Kierto ollut hieman epäsäännöllinen, joten ei voi varmaksi sanoa.
 
Muokattu viimeksi:
Hei! Oon jo muutaman viikon täällä lukenut teidän viestejä ja nyt rohkenin alkaa osallistumaan vaikka vähän viiveellä. Rekisteröitymisen jälkeen tuli viesti "Tule juttelemaan maan ystävällisimmälle vauvafoorumille." Ihan totta tulee hyvä mieli lukea teidän viestejä :)

Olen 29 vuotias uudeltamaalta ja mieheni on 28 vuotias. Asumme kaksikerroksisessa kolmiossa pienellä pihalla ja kotoota löytyy monta kissaa. Tapasimme 1,5v sitten ja heti kolahti, muutettii yhteen ja jätettii ehkäsy pois. Syksyllä mies kosi :Heartred Nopeastiha ollaa edetty, mutta molemmilla takana pitkiä suhteita ja sen vaa tietää jo mitä haluaa ja tää on se Oikee.
Itse olen vauvakuumeillut jo kauan, ei oo vaa sopivaa miestä tullu vastaan. Meillä kummallakaan ei ole ennestään lapsia ja toive on niin kova saada oma pieni jo syliin. Noh kierrosta toiseen pelkkää negaa..usko alkaa loppuu. Tiedän ei saisi stressaa, mutta ei sille vaan voi mitään. Oon lukenu nettii ja kirjoi vaikka kuinka paljon kaikesta ja oikeesti tieto vain lisää tuskaa :sad001

Syksyllä kävin yksityisellä gynellä, sanoi jos muutaman kuukauden päästä en raskaudu niin ota yhteyttä ja hän laittaa lähetteen julkiselle lapsettomuustutkimuksiin. Vuosi tuli täyteen ja maaliskuun alkussa lapsettomuustutkimuksien aloitukset. Miehessä kaikki ok, eli paineet mulle. Perus sisätutkimuksessa eikä verikokeissa vikaa. Seuraava vaihe aukiolotutkimukset. Juuri oli ollut kuukautiset niin piti odottaa seuraavaan kiertoon ja soittaa heti aika, kun kuukautiset alkaa. Lääkäri viel sanoi nyt ku on aloitettu tutkimukset niin moni raskautuu ihan luomusti, kun stressi helpottaa, joo oon lukenu :D
Odottelin kuukautisii malttamattomana ja toivoin ettei sopiva aika osu just viikonlopulle ja taas siirtyis kuukaudella eteenpäin. Rintojen arkuus ja mahakivut ei loppunu niinku yleensä ennen kuukautisii, normaali kierto 28-30. Oon tällänen testailija ja 29 päivä hain testin, plussa tuli!? Oikeesti mun reaktio oli nojust! Piti mennä niihi aukiolotutkimuksii! :D Vaikka näistä oon lukenu niin en kyl olis uskonu! 14 kiertoo odottanu plussaa ja nytku tuli, aika epätodellinen ja hyvin pelokas olo. Jos enne menkkoi olevii päivii sanotaa piinapäiviks ni ne ei oo mitää verrattuna näihi piinaviikkoihin! :D

Plussasin 4+0 ja laskettu aika olis nettilaskurin mukaa 10.12.2017. Nyt on viikko 7+0. En vaa yhtään pessimistisenä kaikki mahdolliset ongelmat mietittynä pysty viel huokasta ja alkaa suunnittelee ja toivoo yhtään mitää :sad001 Alusta lähtie ollu varsinki iltasin mahakipuja jotka neuvolatädin mukaan kuulostaa ihan normaaleilta kohdun kasvukivuilta. 6+3 alko pahoinvointi kuvotukset ja nyt muutama päivä sit alkoi tulla minimaalista ruskeeta tuhruu et se vähä pelottaa :sad001 Kiitos teille perhe-arteen vinkeistä, sinne ollaan menossa to 27.4 varhaisultraan ja toivon niin et olis pikku sydän matkassa :Heartred

Sori tuli vähä pitkä viesti joho ängin kaiken mukaan, ku jäin nyt alussa jälkeen. En vaa viel sillo uskaltanut osallistuu vaikka edellee mitä vaa voi käydä. Toivottavasti viel mahtuu joukkoon :)
 
Olen 28v ja mies 33v.Asutaan Kymenlaaksossa.Perheeseen kuuluu myös tyttö (16.12.2010),Pojat (18.1.2012 & 10-6.2014). Miehen kanssa olemme olleet yhdessä kohta 10 vuotta joista 6,5v naimisissa :) Ise olen vielä ollut kotosalla mutta ammatiltani olen kokki.Mies tällä hetkellä arkisin pidemmällä töissä ja viikonlopuiksi tulee kotiin.Laskettu aika pitäs olla 16.12.Joka on myös meidän tyttömme syntymäpäivä.Tosin automaattinen sektio kun tulee,on se sit joskus joulukuun alussa.
 
Fjansku voinko udella että minkä takia on automaattisesti sektio tulossa?
 
24v äitiyslomalainen, mies 25v reissuhommassa aina sunnuntaista torstaihin. Tyttö synt. 10/2016 ja lisäksi kaheli koira piristämässä arkea :D yhdessä oltu huomenna kuus vuotta ja naimisiin mentiin tytön ristiäisissä joulukuussa. Omakotitalo ja jenkkiautot harrastuksena. Olkaa hyvät :D
 
Heips! Helsingistä 27v ensiodottaja :) mies on pari vuotta nuorempi niinkuin äidin, anopin ja siskonkin miehet :D kulkee suvussa...

Meillä plussattiin ns. "ylläri plussa" huhtikuun alussa häämatkan jälkeen. En uskonut, että niin olis käynyt kun kierukka poistettiin helmikuussa ja tyhjennysvuoto tuli siinä maaliskuun alussa. Tietenkin osattiin odottaa plussaa, mutta niin pian! Se oli siis tosi positiivinen ylläri. Mentiin tosiaan vasta naimisiinkin ja oltiin päätetty että hankitaan lapsia heti jos vaan on tullakseen.

Nyt on ollut päivisin huonoa oloa, ja hurjaa väsymystä, mutta muuten olo on ollut tosi ok. Kaikkia outoja tuntemuksia kylläkin, mutta odotellaan vielä pari viikkoa ultraan. Eka neuvola käynti 8.5 :)
 
Heissan!

Tänne kun tuli rekattua sisään, niin vois jotain kertoakin. Savon suunnilla siis asustellaan kahdestaan avopuolison kanssa ja esikoinen tulossa, ikää löytyy multa 23 vuotta ja kumppanilta 24 vuotta. Mä opiskelen toista vuotta ammattikorkeassa sosiaalialaa ja mies tekee töitä sekä kuljetuspuolella että liikunnanohjaajana. Yhessä ollaan oltu viitisen vuotta :)

Eilen eli 24.4. oli eka neuvolakäynti ja olihan se superjännää ensiodottajalle, ja infoo tuli enemmän kun osas varautua. Nyt vaan toivoo että kaikki menee hyvin ja ekaa ultraa oottelen jo ihan mahdottomalla innolla :D Tällä hetkellä menossa 8+2 ja LA sattuis 2.12.
 
Moikka! Mä voisin kanssa avata sanaisen arkkuni. 25-vuotias opiskeleva helsinkiläistyttö täällä kirjoittelee. Mies on 29-vuotias ja ollaan oltu yhdessä reilu neljä vuotta josta naimisissa reilu kaksi vuotta. Odotetaan ensimmäistä lastamme joka on tosi toivottu, joskin yllätyimme miten nopeasti tulin raskaaksi. Lopetin pillerit Tammikuussa. Eka neuvola-aika 23.5 ja nyt oon viidennellä viikolla laskujeni mukaan, eli joulukuun lopussa olisi LA. Kaipaan vertaistukea, sillä omasta kaveripiiristäni tosi harva on tällaisessa elämäntilanteessa. :)
 
Heissan!

Tänne kun tuli rekattua sisään, niin vois jotain kertoakin. Savon suunnilla siis asustellaan kahdestaan avopuolison kanssa ja esikoinen tulossa, ikää löytyy multa 23 vuotta ja kumppanilta 24 vuotta. Mä opiskelen toista vuotta ammattikorkeassa sosiaalialaa ja mies tekee töitä sekä kuljetuspuolella että liikunnanohjaajana. Yhessä ollaan oltu viitisen vuotta :)

Eilen eli 24.4. oli eka neuvolakäynti ja olihan se superjännää ensiodottajalle, ja infoo tuli enemmän kun osas varautua. Nyt vaan toivoo että kaikki menee hyvin ja ekaa ultraa oottelen jo ihan mahdottomalla innolla :D Tällä hetkellä menossa 8+2 ja LA sattuis 2.12.

Sulla on ihan samat päivämäärät ku mulla ja tällä hetkellä siis 2.12 laskettu aika :) voihan se tässä muuttua.
 
Heippa kaikille! Olen 29v ja mies 34v ja toista lasta odotellaan tulevaksi joulukuun lopulla. LA on 31.12, mutta jos menee samalla kaavalla kuin viimeksi, niin on odotettavissa jo aikaisemmin, mun tuurilla jouluna :wink Ikäeroa lapsille tulisi lähes tasan 3v.

Muutettiin juuri Espoosta Järvenpäähän ja käydään molemmat töissä Helsingissä, mies ravintola-alalla esimiehenä ja itse olen kaupan alalla myymäläsomistajana.

Mielenkiinnolla odottelen tulevaa raskausaikaa ja uutta arkea kahden lapsen kanssa. Toivon, että tämä raskaus menisi fyysisesti hieman paremmin. Viimeksi jouduin jäämään jo aikaisin töistä pois sen rankkuuden vuoksi. Nyt on kyllä eri työpaikka, joka ei ehkä ole niin kokonaisvaltaisesti raskasta eli toivoa on :)
 
Moikka. Olen 33v ja mies 42. Kolmatta lasta odotellaan meidän perheeseen. Isommat sisarukset ovat jo iältään: Poika 10v ja tyttö 7v. Kolmas on tässä saanut olla tullakseen jos tulee, mutta vasta nyt tärppäsi näin monen vuoden jälkeen :).

Kovasti jännittää onko masussa kaikki kunnossa ja odottaa ensimmäistä ultraa. Minulla raskautta tullaan seuraamaan tiiviisti 1.tyypin diabeteksen takia Naistenklinikalla ja sielä hoidetaan myös synnytys. Se onni tuossa seurannassa toki on, että ultraan pääsee monta kertaa raskauden aikana. Mutta kyllä tämä diabetikon raskaus on tuplasti stressaavampaa ja pelottavaa. Verensokereita joutuu tarkkailemaan todella tiuhaan.

Laskettu aika on minulla 5.12
 
Täällä varovasti kirjoittelee 29v yhden 2v tytön äippä Espoosta. Mies on 28v. Ennen tuota neitokaista meillä oli 4 keskenmenoa ja 1 kohdunulkoinen raskaus. Viime jouluna oli vielä keskenmeno ennen tätä raskautta, josta laskettu aika 20.12. Eli alussa mennään ja koko ajan jännittää, mutta ei sitä oikein osaa olla innostumatta taas :)

Elokuussa olisi mulla töihin paluu ja pakko se on muutamaksi kuukaudeksi töihin mennä. Oltiin laskettu, että olisin jo viime tammikuussa mennyt, mutta tarkalla budjetoinnilla pystyttiin venyttämään sitä tuonne elokuuhun. Ja tosiaan ei uskalla vielä muutenkaan muuttaa suunnitelmia, jos jotain sattuukin (vaikka ei satu!!)
 
Moi. Olen 29 vuotias, kolme vuotiaan tytön äiti Lahdesta. Mies 33v. Odotellaan toista lasta, la laskurin mukaan 27.12. :happy:
Teen töitä muutamana päivänä viikossa ja mieheni on osa-aika eläkkeellä.
 
Hei! Täällä 33-vuotias odottaja ja mies 38, meillä on kesällä 4vuotta täyttävä tyttö ja 15 viikkoinen parssonin pentu. Asutaan pohjois-Suomessa, omakotitalossa tälläsellä lähiöalueella. Me on nyt tätä toista yritetty 1 1/2 vuotta ja yksi keskenmeno takana viime syksynä. Siksi ehkä nyt tosi varovaisin mielin tässä hommassa vaikka mieli kyllä tekis hehkuttaa enemmän :happy093
Laskettu aika on vielä vähän mysteeri kun kuukautiset ollu vähän epäselvät, mutta joulukuun lopulle sijoittuu. Eiköhän siellä varhaisultrassa sitten selviä paremmin. Nyt vaan odotellaan päivä kerrallaan että sinne pääsis...:excited001
 
Heipsan! Ehkä mä vihdoinkin uskallan alkaa uskomaan, että asia on oikeasti totta ja alan aktivoitumaan tällaisissa vauvajutuissa, joten uusi palstalainen ilmoittautuu. [emoji4] Olen 32-vuotias nainen ja mieheni on 42. Minulla on kaksi tytärtä (10v ja 13v) edellisestä suhteesta. Sen lisäksi meillä on kolme ihanaa "terapiakissaa".

Nyt olen raskaana (viikot12+6) ja l.a. on 4.11. Vaikka tunsinkin heti alussa sen, kun raskaaksi tulin ja raskausoireita on ollut koko ajan vaikka kuinka, niin silti asia on jotenkin vaikea käsittää. Heti, kun plussasin, jouduin neuvolaan sekä äitiyspolille, jossa tehtiin ultra jo viikon 6 tienoilla. Jo silloin sain varmistuksen, että joku pieni siellä mahassa on ja sydänkin siellä sykkii. Siltikin olen vielä pää pyörryksissä tästä. Tänään oli sitten tuo niskaturvotus-ultra ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.

Ehkä tämä vauvafiilistely tästä alkaa! [emoji16]


Muoks: Sori, eksyin väärään paikkaan esittäytymään. Tämähän on tarkoitettu sellaisille, joilla on joulukuussa l.a. (kannattaisi ehkä katsoa tarkemmin, mutta, kun tuo sovellus on näin alkuun ainakin vielä hieman sekava..) No ei se mitään, ehkä. :D Katoan vähin äänin taka-alalle :wink Mukavaa odotusta kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Fjansku voinko udella että minkä takia on automaattisesti sektio tulossa?

Aiemmat sektioita joten tuo neljäskin sektio :)

Eka synnytys pysähtyi ollessaan 2 päivää käynnissä ja jouduin ekassa kiireelliseen sektioon.Sama riski ois ollu toisessakin joten siinäkin päädyttiin sektioon
 
Aa no sitten kyllä on turvallista kun saa sektion jos ekassa kävi noin :)
 
Moi!
Minä olen toukokuussa 32 v. ja mies on 36 v., yhdessä ollaan oltu 6 vuotta, kihloissa kohta 2 vuotta. Meillä on 1 v. 1 kk poika. Asutaan Itä-Uudellamaalla rivarissa, josta haluttaisiin muuttaa omakotitaloon. Etsin aineenopettajan töitä syksylle pääkaupunkiseudulta, mutta hyvin viihdyn kotonakin, jos ei niitä löydy tuohon saumaan. Molempien suvut asuvat Oulun seudulla. Olemme aika yksin täällä etelässä. Pikkukakkosen LA omien laskujen mukaan 24.12.
 
Takaisin
Top