Esittelyt

Heippa!

Me ollaan minä 37v (eli samanikäinen kuin sinä TK :) ) ja mies 42. Tuolla muussa ketjussa kirjoittelinkin, että lapsettomuushoidoilla on saatu aikaan tämä plussa. Ja ekaa odotetaan. Tuntuu että ollaan tosi vanhoja ekan odottajia mutta näin se elämä vaan kuljettaa :joyful:
Asutaan Hgissä ja tilaa kämpässä olisi riittävästi uudelle perheenjäsenelle. :Heartred
Tällä hetkellä ehkä 6+0 jos osasin oikein laskea, eli LA olisi kaiketi 1.12.. Pääsiäisen alla menossa hoitopaikassa varhaisultraan.

Pelottaa ihan kauheasti. Ja toivoisin tosiaan että osaisin ja osattaisiin iloita mutta pelätään kauheasti sitä pettymystä että on tuulimuna tai menee kesken. :sad001
Pitäis vaan antaa ajan kulua, mitäänhän sille ei voi jos ei onnaa!
 
Heippa kaikille :)
Sain siis pari viikkoa sitten 39 vee synttärilahjaksi plussan :Heartred
Mies on juuri täyttänyt 40 vuotta ja ajattelin vauvakuumeiden olevan ohi jo, mutta noin vuosi sitten aloin haaveilla taas :wink Mies yritti ensin parilla kissanpennulla lahjoa, mutta nyt siis tilanne se että meillä on elukoita ja lapsia talo täynnä :)
Ollaan oltu yhdessä nyt 20 vuotta ja lapsia on jo valmiiksi kolme (19 v. 13v. ja 10 v.)

Kaikin puolin GOOD MOOD :Heartred
Oireita löytyy laidasta laitaan, mutta ei mtn ylitsepääsemätöntä.
En ole aikaisemmilla kerroilla ollut tämmöisissä ryhmissä, mutta nyt ihan innoissaan kun puhelin piippailee uusista viesteistä, mielenkiinnolla luen muiden kuulumisia :)
Voi kun kriittinen aika menisi äkkiä ohi :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Meidän perhe koostuu minusta (pian)36v, miehestä 35v, tytöstä 2v ja koirasta 10v. Yhteiseloa meillä piakkoin 10 vuotta. Asutaan Turussa Viime kesästä asti on toista yritetty tehdä ja nyt näyttää onnistuneen. :) Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 7, vaikkakin paljastui vasta 12vkon ultrassa, joten olen aivan paniikissa vähintään seuraavat 9 viikkoa. Yrittäjänä panikoin myös tulevista oireista, kun viimeksi mm. oksensin ekat 20vkoa ja loppuajan painin olemattomien verenpaineiden ja pyörtyilyn kanssa. Nyt ei olisi sellaiseen mahdollisuutta. :| :sad001 Mutta kaikesta panikoimisesta huolimatta ollaan nyt tosi onnellisia. :Heartred
 
Meidän perheeseen kuuluu minä, aviomies ja joulukuussa 2015 syntynyt poika, sekä pikkukoira. Toisen lapsen laskettu aika ei heitä paljoa esikoisen syntymäpäivästä, eli aikalailla tasan kaksi vuotta ikäeroa sisaruksilla tulee :) Minä ja mies molemmat -90 syntyneitä ja yhdessä 8 vuotta. Asutaan Oulussa rivarineliössä. Olen tällä hetkellä pojan kanssa kotona, enkä lasten välillä aio mennä töihin, vaan molemmat putkeen niinkuin meillä suunnitelmissa alunperin olikin. Jos kaikki menee hyvin ja tämä lapsi maailmaan saadaan niin meillä on tämän myötä lapsiluku täynnä.

Edellinen raskaus meni kaikinpuolin hyvin alun pahoinvointia ja väsymystä lukuunottamatta (kauhulla jo odotan). Synnytys viikolla 39+4 ja jäi hyvät muistot. Toivottavasti tämä raskaus menee yhtä hyvin!
 
Terve,

Olen Keravalta ja 29vuotias, mieheni on 35vuotias.
Meidän perheeseen kuuluu kaksi koiraa, tuleva perheenjäsen on siis meidän ensimmäinen.

Plussasin tänä aamuna ja olo on edelleen sekava, pelottavaa. Tottakai tämä on iloinen uutinen meille, toivottavasti kaikki vain menisi hyvin loppuun asti :)
 
Heips, oon jo muutaman viikon seurannut kirjoituksia mutta nyt vasta uskaltaudun itse tänne kirjoittamaan. Oon juuri täyttänyt 23 vuotta ja asutaan miehen kanssa omakotitalossa. Muutama keskenmeno takana eli pelko persuksissa odotellaan ajan kulumista. Oireita ei juurikaan ole ja senkin lisää jännitystä ja pelkoa..

MammaPuh ja kääpiö rv 5+3
 
Mulla laskettu aika neuvolan mukaan 24.11 mut jos samaa kaavaa menee esikoisen kanssa niin syntyy vasta joulukuun puolella. Esikoinen kun synty 41+2. Tän vuoks käyn täälläkin lukemassa ja kirjottelen.
 
Moi ! Reilu parikymppinen naikkonen täällä kirjoittelee. Mies muutaman vuoden vanhempi. Meillä esikoinen nyt 10kk, häntä yritettiin 3 vuotta ja siihen aikaan mahtui yksi keskenmeno. Nyt siis toinen lapsi tulossa, kunhan kaikki menee hyvin. :happy: Omakotitalossa asustellaan maalla. Tää näin nopeasti raskautuminen oli pieni yllätys, mentiin "tulee jos on tullakseen"-meiningillä. Mutta aivan ihana ja onnellinen ylläri :smiley-angelic003 La olis varmaankin suurinpiirtein 20.12.
 
Heippa kaikille! :)

Uskaltaudun tännekin nyt rustailemmaan. Lueskellu oon tein juttuja tässä pari päivää. Ite oon siis 32v ja mies muutaman vuuen vanhempi. Yhessä ollaan oltu kohta 11v. Lapset 5v & 3v :Heartred :Heartred ja nyt siis ootellaan kolmatta :Heartred

Ekan plussan tein ke dpo12 ja eilen dpo13 varmistelin. Tänää ois ollu kuukautisten alotuspäivä, mut eipä oo ollu mitää menkkajomoja. Oireena vaa väsymystä, ajottaista huonoo oloo ja nippailuja alamasulla.. Toivotaa jotta kyytiläine pysyy matkassa mukana ja kaikki sujuu hyvi! LA vau-laskurin mukaa 23.12. Yks digi- ja kasettitesti viel tekemättä, ni varmaa ens viikon aikan teen ja koitan saaha leffaviivat ;D

Tsemppii kaikille odottajille! :Heartred :)
 

Liitteet

  • 20170412_111512.png
    20170412_111512.png
    250.7 KB · Katsottu: 60
  • 20170413_063439.jpg
    20170413_063439.jpg
    384 KB · Katsottu: 60
Moikka! Toukokuussa tulee 29-vuotta täyteen ja mies 35-v. Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. ♡ Meillä on ennestään 8kk tyttö. Löytyy myös koira ja pari kissaa. Vanhassa okt asustellaan. La olis omien laskujen mukaan 21.12. Toivotaan että pysyy menossa mukana! ♡ Edellisessä raskaudessa eksyin tänne vasta viime metreillä kun olin jo ihan kypsä odottamaan että koska se typykkä oikein tulee. :D
 
Moikka! Toukokuussa tulee 29-vuotta täyteen ja mies 35-v. Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. ♡ Meillä on ennestään 8kk tyttö. Löytyy myös koira ja pari kissaa. Vanhassa okt asustellaan. La olis omien laskujen mukaan 21.12. Toivotaan että pysyy menossa mukana! ♡ Edellisessä raskaudessa eksyin tänne vasta viime metreillä kun olin jo ihan kypsä odottamaan että koska se typykkä oikein tulee. :D

Hei te ootte melkein kuin minä ja mun mies :D ainut et tää on meidän esikoinen, täytin 29 helmikuussa, ollaan oltu yhdessä yli 10v ja mies on myös 35v ;p
 
Hei te ootte melkein kuin minä ja mun mies :D ainut et tää on meidän esikoinen, täytin 29 helmikuussa, ollaan oltu yhdessä yli 10v ja mies on myös 35v ;p

Voi että onnea! ^.^ Esikoisen odottaminen on niin jännää. :) Meidän pikkukakkonen tuli nopeesti ku olin valmistautunu että taas menee monta vuotta. :D
 
Voi että onnea! ^.^ Esikoisen odottaminen on niin jännää. :) Meidän pikkukakkonen tuli nopeesti ku olin valmistautunu että taas menee monta vuotta. :D
Kiitos ja onnea teillekin toisesta tulevasta :)
No on joo, jännittävää, pelottavaa ja kaikkea mahdollista, hehe.
Mä lopetin pillerit tuossa elokuun lopussa ja nyt sit nappas. Tosin ei me yritetty, vaan oltiin että jos nappaa niin sit nappaa. Ja nyt nappas. Tulevaa odotellen
 
Ollaan n. kolmekymppinen pariskunta Pirkanmaalta. Yhteistä taivalta takana reilu kymmenen vuotta. Meillä annettiin esikoiselle lupa tulla heinäkuussa 2016 ja raskaus alkoikin aika pian ja LA olisi ollut toukokuulla. Päättyi kuitenkin marraskuussa kun nt-ultrassa havaittiin kohdussa vain tyhjä sikiöpussi. Pari epäonnistunutta lääkkeellistä tyhjennystä, muutaman päivän sairaalareissu verensiirtoineen ja lopulta kaavinta. Kunto ei vielä viiden kuukauden jälkeenkään ole paras mahdollinen mutta niin vaan plussa yllätti. :)
 
MayDay88, kuulostaa aika ikävältä mitä olette joutuneet käymään läpi loppuvuodesta.:sad001
Onneksi teillä tärppäsi noin pian uudelleen! :Heartblue
Saako kysyä, eli oliko niin, että siinä syksyisessä raskaudessa teillä oli eka ultra silloin marraskuussa?
 
Kuutio. Onhan tuosta vähän huonoja muistoja jäänyt, mutta ikävä kyllä on aika yleistä ja toivottavasti jää ainoaksi kerraksi. :) Joo oli eka ultra tuo rv12. Mulla ei missään vaiheessa ollut yhtään vähäistäkään vuotoa niin en kokenut tarpeelliseksi käydä yksityisellä ultrassa. Sydänääniäkään ei neuvolassa kuunneltu kun kävin siellä jo rv8. Mulla oli ihan normaalit raskausoireet ja vatsakin vähän kasvoi. Lääkärit ei tuossa vaiheessa enää osannu sanoa oliko kyseessä tuulimuna vai todella varhainen keskenmeno, jonka jälkeen alkio olis vaan sitten surkastunut pois. Istukkaa oli kuitenkin, kaavinnan loppuraportin mukaan, reilusti ja se oli tiukasti kiinni. Tästä raskaudesta pääsen neuvolan lähetteellä varhaisultraan. On meidän kunnassa ihan käytäntö että tällaiset tapaukset laitetaan automaattisesti ihan mielenrauhan vuoksi varhaisultraan. :)
 
Takaisin
Top