Esittelyt :)

Joo 2012 on hän. Oli hassua ajatella varsinkin alussa, kun kavereilla oli myös samana vuonna alkuvuodesta syntynyt lapsi, että tyypit menee joskus yhtä aikaa kouluun vaikka sillä hetkellä kehitys oli niin eri vaiheissa.
 
Haudi kaikki mammat!
31v Helsinkiläinen ilmoittaa itsensä kerhoon. Nyt olen ollut kaksin 2,5v poikani kanssa, ja kolmen kissan. Mies on jollain tasolla menossa mukana. Maalarin töitä tekisin jos töissä oisin, mutta vanhustyö kiinnostaa. Ja sisustaminen, askartelu, metsä, mökkeily. Semmosii jutskii.
 
Heippa! Taidan nyt uskaltautua ilmottautumaan tänne. Eli minä 22v, mies 23v, 7 vuotta yhteiseloa ja vuosi yritystä takana ja 12/15 keskenmeno. Uusi plussa tuli heti km jälkeen ja nyt käyty varhaisultrassa ja syke pumputti lujaa :) Asustelemme pirkanmaalla tällähetkellä karvavauvahauvan kanssa :) Laskettu aika olisi 28.9.
 
En olekkaa käyny esittäytymässä vielä :)
Ollaan molemmat miehen kans -85 :)
Meillä on 3 tyttöö ja tilallinen eläimiä satakunnassa :)
Neljättä pientä alettiin oottaa heti keskenmenon jälkeen.
Laskettu aika ois 21.9
Alkuraskauden ultrassa kävin ja siellä se pikkuinen masussa majailee.. ♡
 
Hei kaikki, mulla on la vasta 1.10., mutta näinköhän huolisitte mut tänne kuitenkin? Käytiin varhaisultrassa viime viikolla ja tulos on nyt se, että kaksoset on siellä köllöttelemässä sydämet sykkien. Tästä johtuen on aika selvää, että pienokaiset saapuvat maailmaan viimeistään syyskuussa.

Täällä siis Helsingissä esikoisia odotellaan, minä 29v ja mies 30v. :happy:

Mrsc + rakettiryhmä rv7+1
 
Mrsc saako kysyö onko teillä kaksosia suvussa tai muuten vain? Ite salaa toivotaan että ois kaksi mutta nt ultraan asti ootellaan :) ollut ihan semmonen olo vaan
 
Nyt mäkin pikkuhiljaa jo uskaltaudun kaiken tän ihmettelyn jälkeen toteamaan, että äidiksi sitä kovasti tullaan :)

23v ensiodottaja-pariskunta etelä-pohjanmaalta. Yhteistä taivalta pian 5vuotta takana. Omassa talossa asutaan koiran kanssa, ja vähän vajaan vuoden yrityksen jälkeen plussasin tammikuun lopulla. Tuvassa on tilaa useammallekin, mutta alotetaan tästä ekasta nyt
Rv7+4. Eka neuvola vasta 4.3.
Jänniä aikoja :)
 
Tiiamariia, ei oo suvussa. Tai no mun isän puolella on, mutta kaksosuus taitaa kyllä kulkea lähinnä maternaalisessa polvessa. Tosin vaan 20% kaksosista on periytyneitä, 80% on ihan sattuman kauppaa. Meillä on yhtenä tekijänä mun letrozol lääkitys plussakierrossa. Me siis yritettiin 10 kuukautta ennen tärppiä. Syksyllä mulla todettiin pco tyyppiset munasarjat ja ilmeisestikin siitä johtuen huono follien laatu, johon sain letrozol lääkityksen. Folliultrassa todettiin kaksi hyvää follia, joka nosti kaksosriskin 3%:iin, kun normaalisti todennäköisyys on 1,5%. Mutta ihan uskomaton sattuma siis... 10 kuukautta ilman plussan plussaa ja nyt kaksoset :D
 
Helou! Pohjammaalta 24 vuotias naikkonen kirjootteloo!
Perheeseen kuuluu 2,5w tyttö ja aviomies. Ammatiltani olen Lähihoitaja ja työskentelen tällä hetkellä vanhusten parissa.
Km koettiin 9/2015, tyhjennyksistä lähtien, joten ei ole oikein uskaltanut olla iloinen tästä raskaudesta.
Siltä näyttää että toukka on kyytis hyvin, RV 10+3 ja eileen kuultiin ekan kerran dopplerilla sydänäänet. :Heartred
Paljon olen teidän juttujanne käynyt lukemassa ja innolla itsekkin tulen mukaan keskusteluihin! :)
 
Hei,
täältä kirjoittelee kohta 35 täyttävä mamma pk-seudulta. Odotan toista lasta. Esikoiseni syntyi 10/2014. Perheeseen siis kuuluu minun lisäksi mieheni, poikani ja koira. Meille ensimmäinen raskaus ei ollut itsestäänselvyys ja nyt tämä toinen lähti luomuna liikenteeseen ja sen myötä olen huomannut jännittäneeni paljon enemmän..kaikkea. Takana on ensimmäinen ultra ja näillä näkymin ja tämän astisen tiedon perusteella kaikki on hyvin. Tällä hetkellä siis menossa rv 11+5.
 
Hei kaikki!
Ensimmäisen lapsen odottaja ilmoittautuu mukaan :) Laskettuaika 3.9, NT-ultra olisi maanantaina jota odotan pelolla ja innolla! Olen 28-vuotias ja asutaan avopuolison kanssa pääkaupunkiseudulla. Olen jo jonkin aikaa lukenut teidän muiden juttuja, mutta nyt rohkaistun enempi keskusteluun mukaan :)
 
Tervetuloa mukaan Emilialainen. Minäkin tänään liityin joukkoon aikani seurattua. Minulla NT-ultra keskiviikkona. Silloin selviää se "virallinen" la, kun minulla on la vaihdellut 1.9.-5.9. välissä liittyen epäsäännölliseen kiertooni. Kierron mukaan la olisi 4.9. tai 5.9. Ja koon perusteella pikkuisen la olisi 1.9. tai 2.9. Vaikka väliäkös sillä päivällä, kunhan tulisi terveenä ulos. :)
 
Laitetaas nyt vielä pieni esittely itsestä, kun viimein rohkenin liittyä mukaan. Tammikuisesta plussauksesta asti olen kyllä jo foorumia käynyt selailemassa.

Eli 27-, pian 28-vuotias esikoisen odottelija täällä. LA olisi 14.9. Mitenkään sen suuremmin ei "yritetty", heti nappasi pillereiden lopettamisen jälkeen, joten vähän jäi se henkinen valmistautuminen kesken. Todella innoissani olen kyllä asiasta, mutta aika monta asiaa pitää nyt vielä selvittää ja järjestää kuntoon, toivottavasti ennen syyskuuta. Isoimpana niistä isomman asunnon etsiminen, mikä valitettavasti täällä Keski-Euroopan metropolissa ei ole kovin helppoa.. Mutta ehkä se tällä mun tuurilla nappaisi kanssa yhtä nopeeta :D

Ravintola-alalla olen ollut jo pitkään töissä. Toukokuun alussa loppuu tämän hetkinen soppari, eli taidan jäädä siitä jo "äitiyslomalle". Tai jos maha ei vielä kovasti ole tiellä, niin ehkä sitä voisi osa-aikasena jatkaa vielä kuukauden pidempään. Täytyy katsoa oman jaksamisen mukaan :)

Vapaa-ajalla tykkään tehdä käsitöitä, ommella ja kutoa. Kuntoilu oli tarkoitus aloittaa taas säännöllisemmin, mutta huonovointisuuden takia ei oo hirveesti inspiroinut tehdä yhtään mitään. Jospa se tästä helpottaisi ja pääsisi vaikka uimassa käymään :wink
 
Mäkin ilmottaudun nyt mukaan odotukseen kun alkuraskauden ultra oli torstaina ja varmistui että sydän siellä sykki jo kovasti. Viikkoja mulla nyt 8+3 kuukautisten mukaan, LA 27.9, ultrassa pikkunen vastas vähän pienempää eli LA varmistuu sitten varmaan vasta NT-ultrassa. Palstaa olen lueskellut jo kuumeillessani uudesta raskaudesta.

Täällä siis kirjoittelee kohta 26v "kahden"lapsen äiti Päijät-Hämeestä. Meillä siis asustaa mies, minä, miehen lapsi 6v ja meidän yhteinen 1v ja muutama karvakamu. Koulua jatkoin nyt helmikuusta-kesään jonka jälkeen jään taas kotiin.. kuhan nyt vähän saa taas lähihoitajaopintoja eteenpäin.
 
Heippa. Uskaltaudun viimeinkin kirjottelemaan. Meille tulossa esikoinen. Oon 32v ja mies 31v. Yhdessä oltu puolisentoista vuotta, sitä aikaisemmin pitkään yrittämistä omalla kohdalla ja ajattelin sen jatkuvan vielä ja mentiin tutkimuksiin, heti testien jälkeen teinkin yllätykseksi plussatestin. Ei meinaa vieläkään ihan uskoa vaikka varhaisultrassa käyty, oireita on ja nyt 10+1 viikot. Ehkäpä sitten jos kaikki hyvin ultrassa :) la olisi 17.9.2016.
 
Takaisin
Top