Esittelyt :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nasunina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä 23v. yhden lapsen äiti Oulun seudulta. Perheeseen kuuluu mies ja vajaa 2v. poika. Töissä olen ollut puolisen vuotta enkä malta odottaa äitiyslomalle jääntiä. Harrastuksena kuntosalia + lenkkeilyä :)

Muokattu viimeksi:
Täällä 26v merkonomi Uudeltamaalta ☺ perheeseen kuuluu avomies 28v, kissa ja koira. Viime keväänä 4/15 sain keskenmenon viikolla 10+5 ja sen takia mietinkin pariin otteeseen, että uskallanko vielä tässä vaiheessa tulla foorumille. Noh, tässä ollaan ja toivon mukaan kaikki menee tällä kertaa hyvin ☺ LA olisi 8.9.

Täällä 19v. Yhden terveen pojan äiti syntyi 20.2.14 toinen syntyi enkelinä 6.3.2015 lokakuussa 2015 tuli keskenmeno rv6 ja nyt odotellaan lokakuun 1.9 päivä LA ja rv4 6+4. Nyt kaikkien koettelemusten jälkeen kyynärpäitä myöten kädet ristissä että kaikki menee hyvin. Mies 21 vuotias :) Asustelen Pohjoispohjanmaalla Oulun lähettyvillä. Kotiäippä esikoisen syntymästä saakka :)

Siis rv6+4 oli tullu näkyy raskausviikkoihin kirjoitus virhe :'D

Täälläpä 27v minä ja mies, asutaan Jyväskylän kupeessa maalla. Kaksi koiraa ja kaksi kissaa löytyy. Ensimmäistä ootellaan, ja eka plussakin mikä on tullut. LA 9/10.9. riippuu miten laskee. Itse oon tällähetkellä kotona työttömänä, liuta erilaisia sairauksia seuranani. Vielä sisätiloissa pääsee omin jaloin, mut asioinneilla yms käytän manuaalipyörätuolia. Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä, etten tiedä yhtään miten päin olisi.

Täällä 25v neitokainen pk-seudulta :) Perheeseen kuuluu mies, poikanen 9/15 ja koira. Ammatiltani oon lähihoitaja, sairaanhoitajan opinnot on loppusuoralla mutta nyt tauolla äitiysloman vuosi :)

Täällä 29v kahen tytön (3v ja 4v) äiti lapista. Avomies 33v. Alku talvesta meni toivottu raskaus kesken rv8+ ja nyt uudestaan odotellaan rv6+5. Hieman itsellä ressaa, mutta nyt on niin hirveät olot,että eiköhän siellä vielä olla matkassa! :)

Ruudun tälläpuolen kirjoittelee 28-vuotias avoliitossa asuva käyvä esikoisen odottaja. Töissä käyn ja siinä ohessa koitan opiskella lähihoitajaksi.
Asutaan Tuusulassa ja töissä käyn 70km päässä eli päivittäin tulee ajoa se 140km! Vähän mietityttää miten jaksan raskauden edetessä ajella. No sen näkee sitten.

Sydänkäpynen, kyllä sen jaksaa!:wink mä oon kymmenen vuotta kulkenu tuota matkaa ja nyt toista raskausaikaaki ja ihan hyvin sen jaksaa :)

Täällä 25v avoliitossa Vantaalla asuva. Mies myös saman ikäinen ja esikoista odotellaan. Syksyllä alotin lähihoitajaksi opiskelun. Yksi keskenmeno meilläkin takana ja nyt menossa 5+0
Juuri hommasin salillekkin uuden jäsenyyden niin siellä tulee sitten huhkittua loppuun asti jos sinne päästään :)

Heippa! Olen 34v., naimisissa, 1v. Paavo-pojan äiti. Asutaan Järvenpäässä. Haluttiin lapsille mahd. pieni ikäero ja aloitettiinkin toisen yrittäminen kun Paavo oli 6kk. 6kk meni tehdessä ja tällä viikolla tehtiin positiivinen raskaustesti. Lapsille siis tulee noin 1v 9kk ikäeroa. Kotona olen ja tulen varmaan olemaan tähän tietoon sit ainakin syksyyn 2017.

Heippa kaikille! :) Olen 33-v. kahden lapsen äiti Oulusta. Sain keskenmenon tuossa 15.12. rv 5+3, joten siitä jäi pieni pelko nyt päälle ja koko ajan pelottaa, että tässä kay samoin. Kaksi edellistä raskautta on sujunut kyllä aivan normaalisti. Jos nyt hyvin menis, niin la olis meillä 20.9.

Ehkä uskallan liittyä mukaan, nyt menossa rv 5+5... Olen 35-vuotias kahden lapsen äiti Toijalasta. Esikoinen täytti juuri 10 vuotta ja kuopus täyttää 1 vuoden ensi viikolla. Perheeseen kuuluu myös aviomies. Tyttö olisi toiveissa, molemmat lapset kun ovat poikia

Hei!
Minä olen 32-vuotias kahden lapsen kotiäiti kaakkois-Suomesta, maalla asutaan. Esikoistyttö nyt 2v 4kk (s.09/2013) ja meidän tuleva isoveli vajaa 1v 1kk (s.12/2014). Perheessä myös kaksi koiraa, ja mies kanssa :happy: Tämän hetkinen elämä on aikalailla lapsiarjen täyttämää. Töissä olen ravintola-alalla, mutta olen jo viimeiset 2,5 vuotta ehtinyt olla kotona lasten kanssa.
Ikinä en lapsista haaveillut, mutta kun ensimmäisen sain, niin tajusin miten hieno juttu tämä on ja vanhojen ystävien ihmetykseksi olen muuttunut melkeinpä "pullantuoksuiseksi" äidiksi :p

Heips! Olen Tampereen kulmilla asuva 30 vuotias ensimmäistään odottava. Viime syksynä oli kohdun ulkoinen raskaus, mutta nyt uusiksi. kansaani elelee mieheni,kaksi ranskanbulldoggia ja miehen 4 lasta epäsäännöllisesti säännöllisesti :) Sosionomi olen ja töissä päivät huumetyössä. Harrastan salia,melontaa,ammuntaa,kiipeilyä ja koiria. Luontokuvaaminen on rakasta myös koska liikun paljon luonnossa. Nyt toki osaa harrastuksista pitää laittaa jäähylle..Tällainen tyyppi ;)

Moikka kaikille! Olen 35v, yhden lapsukaisen äiti, avovaimo miehelleni sekä lisäksi emäntä Ranskanbulldogillemme :happy: (*suvi* , hyvä maku näköjään teilläkin tuon koirarodun suhteen.. :wink)
Tyttö syntyi 4,5v yrityksen jälkeen 03/15 ja nyt siis toivottavasti pikkusisarus tulossa... Takana myös tuulimunaraskaus pari kuukautta sitten.

Mites minä muistelin jo esitelleeni itseni! No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Täällä siis kirjoittelee 32-vuotias, ensimmäistään odotteleva nainen Helsingistä. Työelämässä olen ja pakko myöntää, että heittäytyminen mammaloman toisenlaiseen arkeen hektisestä työstä houkuttelee. Miehen kanssa oltu yhdessä jo useampi vuosi ja tuossa loppusyksystä päätettiin, että nyt saa tulla vahvistusta pieneen perheeseemme, jos on tullakseen. Nyt on sitten peukut ja varpaat pystyssä, että kaveri pysyy kyydissä loppuun asti ja syntyy elämäämme sulostuttamaan syyskuussa. Kovasti odotettu pieni on <3

Hei. Liityin tänne juuri, perjantaina vihdoin plussasin. Olen Kuusamosta kotoisin, tällä hetkellä 1v 3kk ikäisen erittäinpienen keskos pojan kanssa vietän kotiarkea. Meillä on asustaa myös chihuahua 4,5v. Olen koulutukseltani lääketeknikko mutta en ole ollut missään töissä edellisen raskauden jälkeen.

Takaisin