Esittelyt :)

Nasunina

Vauhtiin päässyt keskustelija
Syysmammat 2016
Eli jos tähän jokainen kirjoittaisi jotain itsestään. :)

Mä oon Pohjois-Savossa asuva kolmen tytön äiti. Kotihoidon tuella tällä hetkellä ja yksin pyöritän meijän tyttöjen arkea. Kissoja vilisee neljä kappaletta jaloissa. Siviiliammatiltani oon suurtalouskokki. Ja tilaisuuden tullen koitan harrastaa jumppaamista ja kuoroa. :)
 
Mulla on ennestään reilu 3v tyttö ja 1,5v poika, asutaan koilis-Helsingissä.
Olen ollut kotiäitinä esikoisen syntymästä saakka ja aion ollakin vielä muutaman vuoden. Jos haluan vaihtelua, niin voin aina mennä keikkailemaan töihin.
Mä oon monissa jutuissa vähän vastarannankiiski ja näkemys poikkeaa valtavirrasta, rohkea oman polun kulkija :wink
Harrastuksiin kuuluu orkideat ja neulominen.
 
Muokattu viimeksi:
Mä asustelen Pirkanmaalla lähellä Tamperetta. Perheeseen kuuluu 3,5v. tyttö ja reilu 2v. Poika ja miehen jo 15v. Poika. Koiria on kaksi.
Kotona olen päivät ja fysioterapiassa käyn pari kertaa viikossa ja toinen kerta niistä vedessä eli kai vois sanoa et uintia/vesijuoksua harrastan.
Merkonomiksi valmistuin kuukausi sitten.
 
Olen 22 vuotias 5/14 syntyneen tytön totaali yh-äiti. Tämä toinen ihanuus saanut alkunsa luovuttajan avulla. Me asumme Itä-Vantaalla. Eläimiä meiltä löytyy aikamoinen lauma: siperianhusky, leopardigekko ja 18 undulaattia.
Ammatiltani olen lähihoitaja ja töihin palaan kun tämä syyskuinen on lähemmäs 3v :)
 
Muokattu viimeksi:
Minä olen 35-vuotias ja nyt tammikuussa 4 vuotta täyttävän pojan äiti. Toinen raskauteni päättyi enkelipojan synnytykseen raskausviikolla 17. Olen työelämässä, poika päiväkodissa ja lisäksi perheeseen kuuluu aviomies. Asustellaan pk-seudulla.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kirjottelee 26-vuotias 3v. tytön äiti. Mies 31v. ja meillä myös pikkuinen koira. Kainuussa asumme. Osa-aikatöissä oon tällä hetkellä.
 
Minä olen 1-vuotiaan lapsen äiti pk-seudulta. Töissä käyn, enkä malta odottaa, että voisin taas jäädä kotiin, vaikka se paljon rankempaa onkin kuin työnteko :)
 
Täällä kirjoittelee esikoistaan odottava 22 vuotias Lahtelainen. Lähihoitajan keikka töitä teen, silloin kun niitä on tarjolla. Minun pieneen perheeseeni kuuluu mieheni ja saksanpaimenkoiramme joka on 2 vuotta. Käyn salilla säännöllisesti ja harrastan aktiivista valokuvausta.
 
Täällä kirjoittelee 25- vuotias toista lasta odottava äiti. Perheeseeni kuuluu mies ja 5 -vuotias poikamme. Aikaisemmalta koulutukselta olen merkonomi ja nykyinen lähihoitajaopiskelija. Harrastuksena mm. valokuvaus.
 
Olen 43-vuotias äiti- ja vaimoihminen Uudelmaalta. Raskaus tuli hieman puskan takaa. Vuosia lasta yrittettiin saada alulle lääkkeillä ilman tulosta. Löin hanskat tiskiin asian suhteen. Tieto raskaudesta järkytti ensin alkuun siitä toivuttua järkytys on muuttunut iloksi. Olen äiti kahdelle isommalle lapselle lapselle, jotka ovat syntyneet viime vuosituhannella. Aikaa on viime raskaudesta, joten kaikki tuntuu niin oudolta ja uudelta. Olen merkomi koulutukseltani. Tällähetkellä teen töitä asiakaspalvelun asiantuntijatehtävissä. Harrastan käsitöitä, puutarhaa ja valokuvausta.
 
Täällä on 22-vuotias äiti Oulusta. Meijän perheeseen kuuluu mies, poika 11kk (2/15) ja koira. Oon ammatiltani lähihoitaja, mutta tällähetkellä pojan kans kotona. Enkä harrasta kotona jumppaamista kummempaa :D
 
Jospa minäkin lyhyesti: 26vee P-Karjalalainen pikkuneidin (2/15) äiti.. Näillä näkymin oon kevään töissä ja kesäloman jälkeen sit äitiylomalle taas :)
 
Täällä kirjoittelee 25-vuotias Etelä-Savolainen. Perheeseen kuuluu mies (23), tyttö (11/14) ja koira. Asutaan maaseudulla omakotitalossa joka rakennettiin yhdessä pari vuotta sitten. Tällä hetkellä oon vielä hoitovapaalla mutta reilu viikon päästä olis paluu arkeen ja lähihoitajan hommiin. Onneks vaan noin puoleksi vuotta :wink
 
36v, maaliskuussa 37 vuotias, Keski-Pohjanmaalta. Kolme lasta poika 07/07 ja tyttö 03/09 edellisestä parisuhteesta ja tyttö 03/13 nykyisen miehen (31v) kanssa. Koulun aloitin eilen, pitäs merkonomi tulla, mutta suunnitelmat muuttuu tällä kokilla. :D
 
Muokattu viimeksi:
Täällä esikoista odottava (ja jännittävä) 40 v. kainuulainen. Mies 33 v., perheessä 3 koiraa ja kissa. Vanhaa maataloa järvenrannassa asutaan, naapuri ei näy eikä kuulu.

Yritystä takana 1,5 vuotta, mutta tärppäys alkoi vasta viime kesän jälkeen, kun sain isolla remontilla suuni kuntoon (tai näin itse ynnäilin). Syyskuun lopussa lääkkeellinen keskeytys rv 8, kun 5+6 alkio ei tullut omineen ulos.

Nyt sormet ja varpaat ristissä uuden maailmaantuloa yrittävän suhteen.
 
Heipähei kaikille!
Täällä olis yks syysmamma lisää.:)
Kolmatta odotellaan meijän perheeseen, eka vekara 02/09, toka 04/10 ja nyt ois kolmas tulossa . LA 4.9 oviksesta laskettuna. Ikää ois vajaan kuukauden päästä 32 ja mies muutaman vuoden vanhempi. P-pohjonmaalla asustellaan:)
 
Täällä vm-83 vaimo ja sen mies vm-82. Koira ja poika vm-13. Ulkomailla asutaan landella 25 km päässä kaupungista. Suomessa käydään usein ja synnytyspaikkaa en vielä ole 100% päättänyt (joko Tyks tai sitten täällä kotipuolessa).
 
Muokattu viimeksi:
Täältä löytyy 21 vuotias töissä käyvä ja samalla ammattikorkeassa opiskeleva tuleva mamma. Perheeseen kuuluu mies 25v ja pieni koiramme 2v. Takana yksi keskenmeno 8/15 raskausviikolla 7.
Asustellaan kymenlaakson alueella rivitalon päädyssä. Vapaa-aikaani kuuluu perus kuntoilu ja moottoriurheilu, joka taitaa nyt ainakin kisaamisen suhteen jäädä hetkeksi tauolle.
 
Täällä 25 vuotias kotiäiti oulun seudulta. Meijän perheeseen kuuluu mun lisäksi mies ja 7kk ikänen poika. Jos kaikki mennee hyvin loppuun saakka niin lapsille tulee ikäeroa vuosi ja 3kk.
Mullasidekudossairaus mikä aiheuttaa ennenaikasuuden riskin joten saa nähä miten tää raskaus sit etenee. Mut hyvillä mielin lähen taiston tielle :-)
 
Takaisin
Top