Esittelyt :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nasunina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä päin 27v. Helsingissä asuva nainen. Viime keväänä mentiin naimisiin ja silloin jo toiveissa perheen lisäys. Mies onkin jo 38v. Eli kohta aika kypsä isäksi. Esikoista odotamme. Tänään poksahti 7+0 omien laskujen mukaan. Neuvola ensi viikolla ja sieltä ilmeiseti lähtee lähete ultraan, jossa selviää minkälaista oliota kanniskelen. Tällä hetkellä asutaan miehen ukin rakentamssa rintamamiestalossa kahdestaan, ja onhan meillä myös täällä viime syksynä turvapaikan saanut 20v. punakorvakilpikonnatyttö nimeltä Kille. :)

Varovaisesti liityn mukaan :) Toisen lapsen odottaja Satakunnasta, ikäeroa lapsille tulisi 3v5kk. Itse olen 25, mies 29. Kesällä vasta aloitin uudessa työpaikassa, mutta uskon että naisvaltaisessa firmassa ymmärretään... Tätä palleroa yritettiin kolmisen kuukautta, kun esikoisessa meni se reilu puoli vuotta. Eli uskon täysin siihen, että lapsia saadaan, ei tehdä :) Kerrottu ei olla vielä kenellekään ja epäsäännöllisen kierron takia en oo ihan satavarma, et oonko viikoilla 4+ vai 5+, perjantaina tuli kuitenkin tosi vahva viiva tikkuun, joten itse veikkaan sitä 5+:happy: Hirveesti kyl houkuttas ostaa digitesti.. Neuvola-ajan sain 19.2., eli noin vk 8... Miten ihmeessä tässä jaksaa odottaa kolme viikkoa... Esikoisesta niihin aikoihin määrättiin jo ar-ultraan:p

Moikka, täältä ruudun takaa löytyy kohta 29-vuotias yhden lapsen äiti. Esikoinen syntynyt 12/13. Yksi keskenmeno takana joten tässä ollaan hieman varuillaan koko ajan. Laskettu aika olisi 21.9. Kova toivo päästä loppuun ja saada syysvauva sit syliin. Kovasti tässä pohdiskelen et meniskö käymään varhaisultrassa vai ei. Ensimmäinen neuvola 17.2 ja luultavasti eka ultra tulee vasta maaliskuun alussa. Perheestä löytyy myös mies vm.85 ja kultainennoutaja 9v.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Hentokuiskaus! :) Meillä on sama LA, onnittelut tämänpäiväisestä 6+0 :) Itse yritän malttaa mieleni sinne kunnalliseen ultraan maaliskuulle :) Kahdesta aiemmasta käytyä varhaisultrassa, mutta nyt jos näin... Voihan se mieli muuttua vielä ja sit vaan soittoa yksityiselle ajanvaraukseen :grin

Täällä 23vuotias uusio helsinkiläinen oottelee ensimmäistään. Mulla varmaan muutto tiedossa kesällä takasin kotikulmille, isommat verkostot siellä sitten. Lapsen isän kanssa ei olla yhdessä, päätettiin että ei edes yritetä, vaan kaveripohjalla mennään ja oon siitä ilonen. Isä haluaa kyllä lapsen elämässä olla täysillä mukana :) aloitin amk nyt tammikuussa ja vähän hölmöltä tuntuu kun kerkiin puoli vuotta käymään ja sitten jo mamma lomalle :D eikä kauheesti huvita noissa opiskelijapippaloissa pyöriä selvinpäin ja huonovointisena niin kaippa se on liityttävä vaikka salille sitten! Kamala eläinkuume, kissa tai koira mut jos nyt millään jaksais ootella ja kattoo miten vauva arki lähtee syksyllä sujumaan!

Hei! Olen 28-vuotias esikoisen odottaja täältä Pirkanmaalta. Liityin vasta eilen foorumille ja jostain syystä tänne liittyminen jännitti kamalasti.
clear.png
:) Olemme yrittäneet lasta jo puolitoista vuotta ja uuden vuoden aattoaamuna tein ensimmäistä kertaa elämässäni plussatestin. :) Erittäin odotettu raskaus siis ja tämä ensimmäinen kuukausi onkin mennyt aivan vain ihmetellessä fiilistellessä mieheni kanssa. Keskenmeno jännittää myös itseäni kovasti ja tässä voi vain toivoa parasta, laskettu aika olisi 2.9. Itseni ja mieheni lisäksi meidän perheeseen kuuluu kaksi kissaa ja nyt vain odotellaan kuinka meidän arki tästä muuttuu jos saamme pienokaisen maailmaan. :)

Yksi jännittävä asia on myöskin muille raskaudesta kertominen, meidän lisäksi tästä tietää (nyt teidän lisäksi ;) ) vasta kolme ystävää. Yritämme odottaa 12 viikon paremmalle puolelle ennen kuin kerrotaan muille ja suvulle jotta keskenmenoriski olisi pienempi. Nyt siis meneillään 8+5, joten ei tässä enää niin pitkä aika ole, vaikkakin aika tavallaan vasta pitkältä tuntuukin. :D

Hei, uskalsin myös littyä nyt tänne syyskuihin mukaan. Olen 34- vuotias Turun seudulta. Perheesi kuuluu 1,5-vuotias poika ja avomies. Kaksi keskenmenoa on takana, ensimmäin kkm rv14 7/13 ja km rv9 9/15. Tietysti ne ovat kovin mielessä ja jännäämistä on, Nyt siis menossa 6+1, la 21.9. Eli kaikki vielä mahdollista. Raskausoireita ei oikein ole, mutta ei se välttämättä mitään kerro... Tai niin selittelen itselleni :)

Hei
Mäkin voisin esittäytyä, olen tätä sivustoa jo lukenut oikeestaan alkuvuodesta saakka. Eli laskettu aika olisi 22.9 ja nyt mennään 6+2 Asumme Keski- suomessa ja perheeseen kuuluu myös mies ja miehen edellisestä suhteesta 10 v poika ja sitten meidän yhteinen tyttömme joka täyttää maaliskuussa 4 vuotta, olen halunnut toisesta lasta monta vuotta, mutta synnytyksen jälkeinen masennus iski ja olen siitä päässyt eroon esim taideterapian kautta. Joten nyt sitten tärppäsi. Joku muu kirjotti että on kesällä vaihtanut työpaikkaa, minä myös vaihdoin työpaikkaa. Mutta en koe siitä oloa että liian aikaisin raskaaksi tulin.

Mun tää tytön raskaus oli itselle aika raskas, oli raskausmyrkytys, sekä jotain ylimääräistä keuhkoissa. Jalkani olivat nivusiin saakka turvoksissa. Iskias särkyä ja ihmisten painostusta, että pitäisi liikkua. Joten pahin pelko taitaa olla että tuo kaikki sama toistuisi uudelleen.

p.s en nyt muista olenko jo jonnekkin esittäytynyt :D

Hei Saike. Mitä kautta kävit tuota taideterapiaa? Itse opiskelen kaironin instituutin kautta vyöhyketerapiaa ja tuo taideterapia yksi mitä jossain vaiheessa sivuutetaan. Hyvä että olet saanut apuja :)

Kukka kerttu pääsin sellaiselle joka opiskelee taide terapiaa eli olin ns koekaniini. Oon myös kokeillut vyöhyketerapiaa ja voi olla että kokeilen sitä vielä uudelleen.

Hei kaikki :) Olen 37-v. Takana yksi tuulimunaraskaus viime syksynä. Nyt toivotaan, että tämä alkanut raskaus toisi ensimmäisen lapsen meille. Plussa tuli viime sunnuntaina, ja nyt tietysti jännittää kovasti se miten tämä raskaus tulee sujumaan. Kovasti yritän olla realistinen tämän asian kanssa, parasta toivoen :)

Moikka, enpä muista olenko jo esittäytynyt, mutta laitanpa varmuuden vuoksi uudestaan, kun en ainakaan itse sellaista nähnyt. Olen siis 33 vuotias Turunseudulla asusteleva. Perheessä mies ja tyttö 2,5 v. LA 19.9., mutta luulisin tämänkin sytyvän ennen aikojaan, kun ekakin tuli yks kaks yllättäin rv 37:lla (Muuten ottaa sitten 42 viikolla varmasti vielä enemmän päähän, kun muita, kun lähtee tällä asenteella leikkiin). Töissä käyn pääkaupunkiseudulla, joten katsotaan kuin´k pitkään pystyn tuota matkaa handlaamaan. Mites muuten muut, oletteko jo miettineet vanhemman lapsen hoitoa, meinaatteko ottaa pois, vai pitää? Mä oon vähän edellä jo ajatuksissani...

Mulla lähtee nuorempi ens syksynä eskariin, niin ei tarvi moisia miettiä :wink mutta jos nämä "isot" ois pienempiä niin ois varmaan osa-aika hoidossa. Ainaki tämä nuorempi on hyötyny tosta hoidossa olemisesta.

Meillä poika on 4,5-vuotias, kun vauva syntyy (jos siis syntyy) ja tulee jatkamaan osa-aikaisena päiväkodissa. Kaverit ovat jo sen verran tärkeitä, että en voi pitää kokonaan kotona ja toisaalta pk on tuttu, niin ei haluta vaihtaa täysin uuteen ja tuntemattomaan kerhoon tms. Koko päiväisenä ei missään tapauksessa jatka, vaan saa myös nauttia osan päivistä rennosta aikataulusta ja tylsistyä kotona.

Tuulevi odottelee toista lasta pk seudulla. Mukana odottelevat myös mies ja kolme vuotias esikoinen. Tietäväisten laskureiden mukaan tänään tuli täyteen kahdeksas viikko. Huomenna on ensimmäinen neuvola ja sieltä tie kulkee sikiön kromosomitutkimuksiin. Jännittää kovasti, mutta toivottavasti kaikki menisi hyvin. :Heartred

Niin ja ikää rapsahtaa kuukauden päästä mittariin 35 vuotta. :depressed:

Tuulevi odottelee toista lasta pk seudulla. Mukana odottelevat myös mies ja kolme vuotias esikoinen. Tietäväisten laskureiden mukaan tänään tuli täyteen kahdeksas viikko. Huomenna on ensimmäinen neuvola ja sieltä tie kulkee sikiön kromosomitutkimuksiin. Jännittää kovasti, mutta toivottavasti kaikki menisi hyvin. :Heartred

Niin ja ikää rapsahtaa kuukauden päästä mittariin 35 vuotta. :depressed:

Tuulevi, olisi voinut olla minun kirjoittama esittely, paitsi että esikoinen on 4. :rolleyes:

Hauska, että on muitakin samassa veneessä soutajia. :) Meillä esikoinen täyttää vasta loppuvuodesta neljä.

Ilmeisesti samana vuonna eli 2012 syntynyt kuin meidän esikoinen. Meillä oli synttärit just viikonloppuna.

Takaisin