Esittelyt :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nasunina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoista odottava kohta 24-vuotias turkulainen. 18.12 alkoi viimeiset menkat ja siitä samalla pillerit pois. Endometrioosi- ja munuaisongelma taustaa, joten heti tärppääminen suoranainen ihme! Katsotaan miten etenee ja toivotaan parasta :)

Kihlatun kanssa ollaan asuttu lähes 2 vuotta yhdessä, ja otettiin ensimmäinen "vauva", pieni kisuli meille viime kesänä.

Varovaisesti uskallan itseni esitellä ja tulla tänne mukaan. Viime vuonna neljä alkuraskauden keskenmenoa tekee varovaiseksi. Nyt on kyllä päällä semmoinen koko aikainen krapula oksetus ja muutenkin paljon oireita, joten oireiden perusteella uskallan luottaa että nyt nappasi kunnolla. Ainakin ultran ja neuvola-ajan uskalsin varata.
Olen 38 vuotias Oululainen. Meillä uusperhe johon tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi. Muutenhan noita lapsia pyörii nurkissa jo 8 :) molemmilla meillä on 4 biologista lasta. Omani ovat pian 10 ja 17v pojat ja 12 ja 14 v tytöt. Tästä vauvasta tulee sitten viimeisen päälle hellitty ja lellitty.

Hei, olen 32 v kahden lapsen äiti ja asun Ruotsissa. Esikoinen on 2 v tyttö ja kuopus kohta 1 v poika. Eli alle kolmessa vuodessa kolme lasta, jos kaikki menee hyvin! Arki menee lapsia hoidellessa, useasti yksin, koska mies on paljon ulkomailla. Kaikki lapset ovat olleen enemmän kuin toivottuja ja tarkoituksella pienellä ikäerolla. Itse haluaisin vähintään neljä lasta, mutta miehelle taitaa riittää kolme

Moikka! Täällä 28v 06/14 pojan äiti Tampereen seudulta. Marraskuussa juuri palasin työelämään ja nyt näyttäisi siltä, että lomaa on taas luvassa. La 18.9 Perheeseen kuuluu myös mies ja 11v koira mummo sekä kaksi kissaa.

Muokattu viimeksi:
Joo Kuusamosta :) sehän on kiva että edes täältä päin kotoisin olevia täällä :)

Varovaisesti uskallan tänne tulla huutelemaan, vaikka plussauksesta onkin vain muutama tunti aikaa. :) Elikkä olen 23-vuotias pienen 1v3kk poitsun äiti ja nyt noin 6kk ehkäisyn lopettamisesta plussa tuli. Jos kaikki siis menee hyvin, tulee muksuille ikäeroa pikkuista vaille 2v.

Edellisessä raskaudessa luin täältä foorumilta ahkerasti oman lasketun kuun ryhmän juttuja, mutta en saanut aikaiseksi liittyä. Katsotaan josko nyt itsellänikin olisi jotain innostusta kirjoitella.

Hei! Täälä 26-vuotias esikoista odottava. Asustelen aviomieheni ja kahden koiran kanssa. Yritystä on ollut 2v mutta nyt ensimmäinen plustesti. Eli voitto jo sinänsä! Oltais muuten menty alkuvuodesta tutkimuksiin mutta eipä tarvinntkaan x) rv 4+5 . Olen kokopäivä työssä ja maisterin paperit saanut. Vpajalla neulon, sisutelen kotia ja opiskelen :)

Täällä 26-vuotias töissä käyvä 1 lapsen äiti Vantaalta. Meiltä löytyy lokakuussa 2013 syntynyt tyttö, joten hassu sattuma että nyttenkin tämän tulevan pienokaisen laskettu aika osuu vaan 4 päivän päähän edellisen lasketusta ajasta. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ja meidän neiti saa maailman isoimman synttäri lahjan tänä vuonna :)

Moikka, olen 25 vuotias neitonen Helsingistä. Perheeseemme kuuluu minä, aviomieheni ja 1,5 tyttäremme ja toivomamme mukaan noin kahden vuoden ikäerolla syntyvä pieni sisarus ❤️

Foorumia olen aikaisemmin käynyt vain lueskelemassa mielenkiinnolla mutta nyt uskaltauduin kirjoittelemaankin jos täältä vaikka löytäisi uusia kavereitakin meidän arkeen... :)

Muokattu viimeksi:
Tänään plussasin yllättäen. Tai viime viikon alkaneesta pahoinvoinnista olisi toki pitänyt jo arvata, ja viimeistään edellisestä raskaudesta tuttujen oireiden (hampaiden harjaus yököttää jne:) perusteella. Elämäntilanne on pahin mahdollinen koska mies ehdotti eroa hiljattain ja meillä on toinen pieni lapsi. Myös muuta ikävää on elämässä tapahtunut kuukauden aikana, joten raskauden mahdollisuus ei käynyt mielessä, koska kuukautiset ei olleet koskaan alkaneet edellisen lapsen syntymän jälkeen. Nyt onkin hieman mysteeri, koska lapsen laskettu aika on. Todennäköisesti kuitenkin syyskuussa, koska kai pahoinvointi olisi alkanut aiemmin jos olisin lokakuussa raskautunut... Ristiriitaiset fiilikset siis, ja elämä on viime aikoina yllättänyt aika monella tavalla. Kuitenkin on selvää, että lapsi meille tulee ja koitamme pysyä perheenä. Olen kolmekymppinen PK-seutulainen.

Miekin uskaltaudun nyt kirjottelemaan tänne foorumille (tähän asti vaan lueskellut), koska olin tänään ultrassa ja sieltä löytyi pikkuinen 6+6-viikkoinen sykkivine sydämineen. Hartaasti toivotaan, että pysyisi matkassa mukana, sillä syksyllä sain keskenmenon, kehitys oli loppunut 8. viikolla. Asun Keski-Euroopassa ja kolmeakymppiä tässä hätyytellään.

Täällä yksi 23 v ja aikaisemmin yksi lapsi nyt tulossa toinen jos kaikki menee hyvin :) lapsille tulossa ikäeroa 1v1kk :D ajattelin että kestäisi kauvemmin kun esikoista yritettiin silloin 1v8kk nyt tärppäs heti ekasta kierrosta :D

Takaisin