Mun mielestä vauvan pyllyn kuivaamiseen oli ihan parhaat just sellaset pikkupyyhkeet. Jos sattuu Ikea olemaan jossakin lähellä niin siellä on sellasia pikkupyyhkeitä 10kpl jotain noin 3e, ei paha hinta ollenkaan. Sit noista kertakäyttövaipoista, mä huomasin että aina kun liberon esim: 2 koko kävi pieneks niin pampersin 2 koko oli joko sopiva tai vähän liian iso ja niin jatkui eteenpäin (Lidlin Toujoursit oli mun lemppareita). Meillä kuitenkin laiha poika, ja itse sen oppii tuntemaan mikä vaippa sopii omalle lapselle.
En nyt muista mitä kaikkee tänne on kirjoteltu mut vauvan kosteuspyyhkeitä on hyvä olla ja sinkkivoidetta jos peppu on kipeä ja punottaa, musta Mitosyl on kaikkein paras kun siinä on jotaki öljyä myös. Kylpy- tai ihoöljy on meillä ollu käytössä, mun mielestä ollu rasvaa parempi.
Meillä myös noita vaatteita oli vinopino muttei pitkään kerenneet olemaan laatikossa kun useat vaatteet meni päivässä likaseks.
Tisseille kannattaa varata esim: Lansinoh-voidetta ja kannattaa niitä liivinsuojiakin olla.