Esikoista odottavat

4685344358caa47d55fe5d255df02271
Täällä pullahtanut nyt viikon sisällä kunnolla näkyviin. Kuva otettu eilen eli 16+3. Ja esikoinen siis masussa ❤
 
Yksi työkaveri oli käynyt lähemmältä työkaverilta jo utelemassa olenko kenties raskaana, ja ihan mahasta oli päätellyt. Olen ihan ihmeissäni että nyt jo joku huomaa, kun olen ihan väljissä paidoissakin töissä ollut. Mutta olen kuitenkin tavallisesti melko hoikka niin tää turvonnut vatsa ehkä sitten herättää helposti huomiota :D
 
Täälläkin näkyy, ja pari viikkoa näkynyt selvästi. Melko hankala enää yrittää peitellä, ja huomenna, kun vauvauutinen paljastetaan duunissakin, aionkin suosiolla siirtyä vaatteisiin, joissa maha saa näkyä jos on näkyäkseen :)

Nessu 13+6
 
Nessu :

Mä luin vasta nyt tätä keskustelua! Saanko kysyä et mitkä hoidot teillä oli ja monesko toi plussan?

Täällä kanssa esikoista odotetaan rv 12+3 ja hoitojen avulla saatiin kauan odotettu plussa :shy:
 
Fannyeh, toki. Me ehdittiin yrittää raskautta ensin vuosi, jonka jälkeen mentiin tukimuksiin. Ennen niitäkin oli jo vähän tutkittu epäsäännöllisen kierron ja ovulaatio-ongelmien takia.

No, kaikki tutkittiin perusteellisesti eikä muuta isoa ongelmaa kuin mun epämääräiset ovikset, ne tuli ja ei tullu. Söin clomeja, ei toimineet. Sitten vedin puoli vuotta letroja, jonka jälkeen piti alkaa pistoshormonit, yks inssikokeilu ja sitten ivf.

Mutta kävikin niin uskomattoman ihana yllätys, että raskauduin vikassa letrokierrossa. Ei siis tarvinut lopulta turvautua järeisiin hoitoihin. Voin kyllä sanoa, että vuosien yrittämisen jälkeen olen ihan superkiitollinen, että olen nyt raskaana ja oma pieni tulossa. Parasta maailmassa! ❤️

Millainen tarina teillä, Fannyeh?
 
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartred:HeartpinkOi mahtava kuulla! :shy: Eikä tähän voi oikeasti todeta muuta kuin että tää on parasta:Heartbigred

Meiän tarina onkin hiukan pitempi : Ollaan oltu yhdessä 8-vuotta eikä lasta kuulunut eikä näkynyt... Yksi raskaus spontaanisti, josta km 09 lentokoneessa! Muuten ei ole näkynyt eikä kuulunut.

Hoidot alotettiin vasta 02/15, mitään isompaa vikaa ei kummastakaan löydetty, miehellä ehkä aavistuksen madaltunut taso, mutta ei niin ettei lasta sais. Inseminaatioita muutamat, joista nega, sitten ivf ja tuoresiirto, josta nega ja nyt 02/16 pas josta kauan odotettu ja hartaasti toivottu plussa!!! :binkybaby
 
Nyt 17+0 ja esikoista ootellaan, varmaan pari viikkoa on jo vatsa näkynyt ja muistaakseni 16.viikolla eräs työkaveri, joka ei tiennyt raskaudestani kysyi, että ootanko vauvaa että kait se on jo aika selkeä :D
 
Niin on täälläkin 12 viikko alkaa, viikolla 17 :) Mutta, onko täällä muita ulkomaalaisia ensi synnyttäjiä ? Minulle ja suomalaiselle miehelleni on kummallekkin esikoinen tulossa. Ja minä olen 40v.
 
Ensimmäisellä kerralla tärppäsi, eikä mitään hoitoja tarvittu :) Vaikka monesti ajatellaan, ettei heti onnistu kun on ikää enemmän. 27.4 menen sairaalaan ultraan, kun halusimme siihen sikiö seulontaan, onko kukaan siinä käynyt ?
 
Täällä myös esikoista odottava!

Oon 21v, saas nähdä ehdinkö täyttää 22 ennen kuin muksu syntyy. Laskettu on 28.10.

Takana yks keskenmeno, viime kesänä, rv 10+. Pelko menettämisestä on lähes päivittäin mielessä. Ei tätä meinaa todeksi uskoa vaikka viimeeksi eilen kuunneltiin sydänääniä :confused:

Ultrassa käytiin viime viikolla ja kaikki oli ok ❤ Maanantaina kävin sokerirasituksessa, arvot ok, joten joudun uudelleen myöhemmillä viikoilla :shifty:

- Hennttu
 
Täällä esikoista odottava! Nyt rv 20+2 meneillään, ja poika olisi tulossa. :Heartred Laskettu aika 10.10. Np- sekä rakenneultrassa näkynyt että istukka liian alhaalla takana. Sain kontrolli ajan rv 30. Nyt mietityttää jatkuvasti nouseeko istukka sieltä paikoilleen, vai käykö loppujen lopuksi alatiesynnytyskin mahdottomaksi.. :/
 
Täällä esikoista odottava 23v, ehdin elokuussa 24 tosin täyttää, laskettu aika 4.10:) meillä rakenneultra ylihuomenna, kun on 21+3. Jänskättää :wink
 
Täälläkin ensimmäinen tulossa, eikä ihan ilman apuja tullut. Onneksi ei kuitenkaan kovin pitkää taivalta jouduttu tarpomaan ennen kuin tärppäsi. Hatunnosto teille, joilla pidemmät hoidot taustalla - en ymmärrä miten joku niihin pystyy, koska itse olin niin romuna jo siitä mitä meillä oli.
Toivottavasti kaikilla menee kaikki hyvin loppuun asti! :happy:
 
Tervetuloa uudet odottajat joukkoon! Lokakuu, täällä 2 vuotta yritystä takana ennen ekaa plussaa, joka nyt rv 18+6. Ilman apuja ei tullut sekään.

Vuosi ehdittiin olla lapsettomuuspolin asiakkaina, kunnes tärppäs. Isot hoidot oli just aikataulutettu ja alkamassa, kun plussa tärähtikin yllättäen ihan vaan Letrozol-hormonitableteilla. :) Olen niiiiin kiitollinen tästä raskaudesta ja tulevasta esikoislapsestamme :Heartred :Heartred
 
Meillä myös esikoinen tulossa. Takana lapsettomuutta ja hoitoja ja nyt kai vihdoinkin voi uskoa tämän tapahtuvan meillekin.

Viikkoja nyt 17+6.
 
Täällä myös esikoisen odottaja. Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä pitkälti toista vuosikymmentä, mutta ajatus lapsesta on kypsynyt vasta viimeisen reilun vuoden aikana. Yrityskiertoja ehti olla jonkin verran, ja raskaana en ole eläessäni aiemmin ollut. Nyt on meneillään rv 19+3, ja edelleen tuntuu välillä siltä, että voiko tämä oikeasti olla mahdollista.
 
Minä myös odotan esikoista, nyt rv 19+2. Rakenneultra olisi 30.5, tulis jo äkkiä maanantai!!! Ekan ultran jälkeen kerrottiin raskaudesta, nyt toinen etappi toi rakenneultra, sitten alan oikeasti hankkimaan tavaraa ja laittamaan huonetta kuntoon :)
 
Takaisin
Top