Esikoista odottavat

mä en ymmärrä miksköhän noi raskauslaskurit laskee miten sattuu kaikki erilaisia aikoja :0 miten noista sitten tiedät mikä on oikea?
 
Jotakin pientä heittoa ne laskurit voi antaa, ei kai muutamalla päivällä niin väliä, pääasia että suunnilleen tietää millä viikolla menossa. Neuvolassa se lasketaan taas ja ultrassa uudestaan.
 
kiitti :) muuten millä viikolla ite oot parhaillaan Pikkupossu93 ku tunnut tietävän enempi mitä mä
ton laskurin mukaan oon ite nyt 9+0 viikolla menossa :) ja huomenna torstaina olis eka neuvola reissu olo ihan ku liisa ihmemaassa ku ei tiiä asioit ja aika lentää tikittää ku viimistä päivää ja toiseks hirvee palava jännite koko ajan huh...:)
 
hei muuten aattelin kysyy et onks täällä miten kaksois kulttuurillisia uusia tulevii äitejä ?
kysyn ihan muuten vaa musta tää foorumi on kiva paikka mitä oon seurannu reilun ekan viikon musta kaikki tulevat äidit on saman arvoisia jokaiselle se on ainutlaatuinen hetki ku joku on vaikka esim esikoista odottava tai vauvaa ylipäätänsä
voi vaihella vähän näkemyksiä tuntemuksia siinä mieliki samalla avartuu ja jokaiselta voi aina oppii jotain uutta kaikki me ollaa koettu tietyissä määrin enempi tai vähempi yhdessä on kiva mennä eteenpäin kun on paljon muitakin mukana matkassa ekaa tai vaikka tokaanki synnytykseen asti
 
Mä en nyt sitten malttanut vaan ostin jo tori.fi:stä äityisvaatepaketin. :) Nyt vasta 5+5. Toisaalta mietin, että en kai mä nyt tällä "kiroa" tätä juttua, mutta päätin sitten kuitenkin jo tehdä ensimmäiset hankinnat (kun halvalla sai :happy:)
Mulla taitaa tulla pitkä odotus, kun oon nyt jo shoppailemassa kaikkea. :joyful: Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saan ottaa noi mammavaatteet käyttöönkin.
 
Täällä kans odotetaan ensimmäistä! :happy: Ja kyllä meinaan jännittää ja samalla pelottaa, että meneekö kaikki hyvin ja saadaanko pieni ja terve käärö syliin sitten aikanaan... :nailbiting: :love7 Että nyt menossa 9+4.
 
Esikoinen tännekkin tulossa, LA 17.10. ensi viikolla ensimmäinen neuvola, jännittää kovasti. Minulla ikää 25v, tosin ehdin täyttää 26 ennenkuin pienokainen syntyy.
 
Täällä myös esikoinen ja LA 22.10.16
Itsellä ikää 31 ja saman ikäinen tulen olemaan myös tuolloin 22.10
Kävimme varhaisultrassa rv 6+3 ja vahvat sydänäänet kuului jo :happy:
Ihanaa odotusta kaikille.
 
Minäkin esikoistani odottelen. La 20.10. Tänään oli ar-ultra, viikot vastasivat sitä mitä pitikin, 7+1. Terhakka pieni tyyppi, jolla iso pampattava sydän :Heartred

Mulla ikää 30 nyt. Ja mainittakoon vielä, että tätä raskautta yritettiin kaksi vuotta, ja hormonihoidoilla tärppäsi.
 
Hei kaikki! Löysin tieni tänne ryhmään. Mulla olis esikoinen tuloillaan, la 15.10, tänään rv 8+0 ja ikää 25v. Järkyttävä pahoinvointi vaivana.. Onko kohtalotovereita? Mut on myös päivystyksessä kerran varulta jo ultrattu ja siellä oli viikkoja vastaava kyytiläinen, jonka sydän pamppaili kovasti :)
Kaikille kovasti onnea ja voimia alkuraskauteen!
 
Minä myös ensimmäistä odottelen. La ois 23.10(mutta saattaahan tuo vielä muuttua...), eli 7+3 viikkoa. Ikää on nyt 26, loppuvuodesta sitten jo 27.
 
Täällä myös jännittynyt ensikertalainen! Lokakuun lopussa on laskettu aika ja maanantaina vasta ensi kertaa neuvolaan. Välillä sitä epäilen että onko siellä ketään vaikka kyllähän näitä oireita riittää, pahoinvointia ei onneksi ainakaan vielä :)
 
RockQueen mä pääsin vasta 22.3 neuvolaan tai olisin oikeasti päässyt vasta seuraavalla viikolla, mutta ollaan just se päivä reissussa kun sinne olisi sopinut, joten sain puhuttua viikon aikaisemmaksi. Mulla kanssa laskettu aika lokakuun lopussa. Ja ultraan vasta kun on rv 12. Kauhean pitkä aika odottaa, malttamattomalla. :) Nyt rv 6+5.
 
29-vuotias ensimmäisen odottaja, syksyllä kyllä jo 30-v. Laskettu aika 31.10.16 varhaisultran mukaan (itse laskin oletetusta kierron kestosta 30.10.16). Pillerit lopetettuani kerkesi vain kahdet menkat tulla, jolloin eri pituiset kiertopäivät.. Gynekologi sanoi muuten, että e-pillerit lopetettua paras mahdollisuus raskautua on juuri ensimmäisten kolmen kuukauden aikana ja sanoikin, et niillä joskus "huijataan" kehoa raskautumaan.. Oli mulle uusi tieto.
 
Täällä 25 -vuotias ekan odottaja, tosin toka raskaus, kun viime kesänä oli rypäleraskaus, joka ei kyllä päässyt kuin about näille viikoille asti. Ja la on lokakuun lopussa.
 
Takaisin
Top