Me oltiin tooosi pitkään oltu ilman minkäänlaista ehkäisyä, lopetin tupakoinnin elokuun lopussa ja heti seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi. Sattumaako? Tainnut minun tupakan poltto toimia meillä ehkäsynä. Mies oli enemmän kuin haltioissaan kun kerroin raskaudesta. Hirmu toivottu siis on. :) Vaikka minä olen tässä käynyt kaikki tunneskaalat läpi tulevasta vauvasta, nyt kun eilen varhais ultrassa käytiin ja se oikeesti jo muistutti vauvaa, alkoi koko raskaus iskostua munkin päähän.
Ultras eka vattan päältä, kun viikkoja jo sen verran, mä en siinä monitoria nähnyt kunnolla ja olin jännityksestä sekasin etten uskaltanu ees kurkkia, katoin miestä ja ku näin sillä hymyn huulilla tiesin siellä jotain olevan. :) Ultras vielä alakautta niin sai selvempää kuvaa. Meillä on kyllä mies varmaan enemmän täpinöissään ku minä vaikka minäkin onnellinen olen, jotenkin vain tuntuu niin uskomattomalta, että mitä, minäkö, raskaana?
Oon lukuisia negatiivisia testejä tehnyt ja nyt ku se positiivinen tuli ja pieni ihminen kasvaa sisälläni, tuntuu niin uskomattomalta. :)