Meillä huomenna VIHDOIN se kauan odotettu neuvola! Ihanaa kuulla, että joillakin on ollut jo paljon aiemmin, oishan se ihana saada joku varmistus, jos siellä vaikka niitä sydänääniä kuunneltais :) Siitä sit vasta kolmen viikon päästä eka ultra. Yksityistä en nyt miettinyt ollenkaan, vaikka kyllä kovasti kiinnostaa kuulla ja nähdä, mitä siellä on. Tuntuu tää vähän hassulta kumminkin..
Meillä mies oottaa neuvolaa varmaan enemmän kuin minä, kovasti taputtelee jo mun mahaa ja pussaa sitä aamuin ja illoin <3 On se söpöä, eilen mä vasta tajusin, että kun kaikki vaan menee hyvin me saadaan oma vauva, oma lapsi, aika hurjaa! <3 Mekin asutaan pienessä kaksiossa tällä hetkellä, mut laitettiin iso pyörä pyörimään ja paritalo on katseltuna, kunhan nyt saadaan ensin tämä kaksio myytyä alta pois. Pidetään peukkuja :) Ihanaa odotusta kaikille <3
Meillä mies oottaa neuvolaa varmaan enemmän kuin minä, kovasti taputtelee jo mun mahaa ja pussaa sitä aamuin ja illoin <3 On se söpöä, eilen mä vasta tajusin, että kun kaikki vaan menee hyvin me saadaan oma vauva, oma lapsi, aika hurjaa! <3 Mekin asutaan pienessä kaksiossa tällä hetkellä, mut laitettiin iso pyörä pyörimään ja paritalo on katseltuna, kunhan nyt saadaan ensin tämä kaksio myytyä alta pois. Pidetään peukkuja :) Ihanaa odotusta kaikille <3
Oli myös neuvolassa mukana eikä hetkeekään miettiny ettei olis tullut mukaan. Lukee enemmän neuvolasta saatuja kirjoja ja lappuja kuin mä.