Meillä yleensä yöunet alkaa n.22 ja yöllä syödään 1-2kertaa, ja sängystä noustaan 8-9 aikoihin. Yhdet muutaman tunnin päikkärit ja sitten sellasia 30-90min päikkäreitä parin tunnin välein. Syöttöväli on 3-5h, riippuen siitä paljonko jätkä on jaksanut syödä.
Meille sanottiin neuvolassa että syöttövälin pitäis minimissään olla sen 3tuntia, mieluiten 4. Kun nostettiin syöttöväliä niin herranjestas maitoa on alkanut mennä paljon. Ukolle ei meinaa riittää 2dl millään... Toisaalta 48cm syntymäpituuteen on tullut n.15cm lisää (ja painoakin n.3kg), olishan se kumma jos vieläkin riittäisi yksi korvikepurkki moneen syöttökertaan :D Paljonko teillä on muuten lapset kasvaneet syntymästä?
Ja onko teillä muuten tietoa siitä, että voiko melkein 3kk ikäinen jo vierastaa? Tässä viimeiset pari viikkoa ollaan oltu aika paljon kyläilemässä mummiloissa, ja tuntuu ettei poika haluaisi olla oikein kenenkään muun lähellä kuin mun. Itku tulee heti jos meen toiseen huoneeseen / mun ääni ei kuulu. Tuntuisi jotenkin hassulta, kun kuitenkin pojan isovanhempia nähty syntymästä asti tosi usein, poika on tottunut kyllä olemaan muidenkin syleissä kun mun/isin. Saa nähdä mitä tulee, kun viikonloppuna käydään saattamassa lapsen isä viimeiselle matkalleen ja paljon uusia sylejä yms... toivottavasti ei ihan kokoaikaa kilju :P Pelottaa vaan vähän että kun arki tästä alkaa rullaamaan, että saanko mitään kotihommia yms tehtyä, kun ei ole enää sitä toista vanhempaa viihdyttämässä poikaa silläaikaa, kun mä esimerkiksi tiskaan/käyn suihkussa. hui, no, eiköhän kaikki tuu menemään hyvin...