Esikoinen toiveissa

Enkä haluais olla tällänen että joskus ja jouluna käyn jotain höpöttään ja sit kun tulee plussa niin tänne hehkuttaan mutta nyt en vielä rohkene sanoa kenellekään muulle :)

Moi Tintti! Toivotaan, että se haamu siitä vielä vahvistuu, ja kannattaa varmaan jotain eri testimerkkiäkin vielä varuiksi kokeilla :)

On. Nyt ois kp 20/? dpo 4-5, jos malttas ensviikon pe asti ootella testin tekemisen kaa, sillon ois kp 28 ja dpo 12-13... Näyttäs varmaan jo jotain, jos on joku tarttunu matkaan :) Kauheen pitkä aika vielä sinne asti...:rolleyes:

Joo, niin mä aattelin kokeilla sitte vaikka sen pc:n. Tai haen apteekin oman. Tässä kierrossa hyvät mahkutkin, kovasti pupuiltiin läpi kierron :) kyllä me tätä niin toivotaan.

Keksit kaikenlaista tekemistä niin menee aika nopeammin :) helpommin sanottu kuin tehty.

Voi toi aika munki puolesta nopeemmin mennä :grin Nyt pitäis kaks viikkoo maltillisesti oottaa, että näkee onko tulosta syntyny tai ilmeneekö mitää, ennen sitä :shifty: Ellei nyt tän hetken pientä nännien arkuutta ja turvotusta lasketa, mikä tietenkin on poikkeus muihin kiertoihin verrattuna :grin:grin

Mä ajattelin kyllä malttaa ton testaamisen sit, jos ei sitä tätiä näy. Ainaki mä yritän ! :grin
Mut ei onneks oo kyllä testejäkään kaapissa, joten varmaan pakko mieli malttaa :grin Ei siinä... Saahan ne testit sieltä kaupastaki aikasemmin, mut jos ei kumminkaa kahen viikon sisää testiä ostais :grin

Yritä nyt mieli sitten malttaa... Noh, onneks ens viikolla alkaa loma, nii ehkä saa ittesä kiirellisenä pidettyä :p

Toivottavasti Tintin viiva vahvistuu! :)

Täälläkin malttamattomana odotellaan, että vois alkaa testailemaan! Ajattelin uhkarohkeasti kokeilla ensimmäisen kerran jo joskus dpo8-10, mikä on tietysti tosi aikaista mutta näköjään jotkut on saaneet haamuja tikkuun jo tuolloin. Toistaalta, kun noita herkkiä testejä kerran on tuolla, niin samakos niitä on käyttää :D

Saattaa kyllä olla, että en itekään malta niin pitkälle oottaa :D Kuinkahan pian sieltä Raskauskeijulta tulee toimitukset? Ite vaan tähä mennessä ostanu niitä apteekin testejä, kun ollu pari kertaa epäilykset ehkäisyn pettämisestä.

Mulla on muuten sieltä ovista edeltävistä päivistä asti ollu nännit arat, ja nyt tuntuu rinnat jotenkin "täydemmille", mut niin on yleensä ollu ennenkin jossain kierron vaiheessa... Mut tää nänniarkuus on ihan uutta, ikinä oo ollu, ja kun nyt vielä näin pitkään... Ehkä johtuu oman hormonitoiminnan käynnistymisestä :D

sallahaa mulla ainakin tuli Raskauskeijun testit tosi nopeasti. Tilasin yhtenä iltana ja siitä ylihuomenna olivat jo postilaatikossa :)

Tintti-8 toivotaan viivan vahvistuvan. :)

Täällä kans sais aika kulua, kp 4 ja menkat hiljalleen loppumassa. Aika niukat olivat kun parilla tamponilla per päivä pärjännyt ihan mainiosti. Tosin mulla ei normaalistikaan oo mikään niagara toi vuoto. Mahtaako sekin olla huono juttu? Gelee royalia söin viime kierrossa (oletettuun) ovikseen saakka mut en kyllä huomannut mitään eroa mihinkään. Syön tuon purkin loppuun mut tuskin viitsin toista kakskymppistä tuhlata...

Sallahaa, aika hurja juttu siitä urheilijatytöstä... :wideyed:

Tintti, onnea haamusta! Eiköhän sunnuntaina oo viivat hyvin vahvistunu. :)

Paljon tsemppiä piinapäiviin, niitä oli monille tulossa! :) Kirvelille tärppionnea kunhan se ovis sieltä tulee!

Tänään on ollu väsymys selkeisimpänä oireena. Ihan väsy koko päivän, hyvä kun työt sai tehtyä.. :p Jänskättää kyllä aika paljon huominen testaus...

Ai niin, mun piti kertoa teille yks kikka, joka saattaa tuoda tärppionnea. Mulla noiden viimeisten menkkojen aikana meni hermo, kun aina loppuu joku rätti- tai tamppoonikoko kesken. Kävin sitten kerralla hamstraamassa oikein kunnon läjän kumpiakin. Joten nyt vaan kaikki tärppäilijät kunnon kuukautissuojaostoksille! :wink

Mä olen tänään pidemmällä kuin yhdessäkään tähän mennessä kesken menneessä raskaudessa. :)
Viime syksynä raskaus päättyi viikoille 5+4.

-Aeli &; Kaiffari 5+5

Täytyypä hakea :D

Oon saanu testihin nyt haamuja ja pari negaa. Täytyy käydä hakemassa digi tänään. :)

Aeli, toi keino on täällä ainakin käytössä. :grin Vessan kaapit täynnä siteitä ja tamponeita...

Täällä testattu nega aamulla. Viivanpaikka näkyy ainakin paljaalla silmällä mutta väriä ei näy. Vähän veti hiljaiseksi vaikka onkin vielä aikaista...

WP_000490 (2).jpg

Aeli, hyvä vinkki! Itellä niitä vielä kyllä on reilusti, mutta vois kokeilla jos seuraavat menkat saapuu :D

Lissu, pahoittelut negasta, varmasti vetää mielen harmaaksi :(

Takaisin