Esikoinen toiveissa

Elyssei: ei ehdottanut, mutta vaikeaahan se puhelimessa on mitään sanoa. Todennäköisyydet on vaan aina siihen suuntaan, että vuoto on huono asia. Tää vuodon epäsäännöllisyys vaan ihmetyttää muakin. Välillä ei mitään, sitten välillä tippa paperissa ja välillä enemmän. Mutta tuota enempääkin vastaan pärjäisi pikkuhousunsuojalla ja (anteeksi liika info) väriltään tää on sellaista vanhaa/vanhempaa verta ei tuoretta.... Itsehän sitä haluaisi uskoa kiinnittymiseen, mutta vielä ei edes mikään testi ok luotettava. Ajoitukseltaanhan tämä sopisi kiinnittymiseen, ensimmäinen häivähdys verta paperissa dpo 5... Perjantaina olis dpo 11, mun on varmaan oman mielenrauhani takia pakko testata, vaikka ei siellä välttis silloinkaan mitään näkyisi.

Kirveli, jos sulla on tarvetta, niin mulla on lähes sata ovistestiä kaapissa. Niistä on päiväys mennyt, mutta mun mielestä ne näyttää edelleen ihan yhtä hyvin, kun ovat yksittäinpakattuja. Mä en ole niitä juuri tarvinnut, kun mä tiedän kropastani tosi tarkasti milloin ovuloin.
Jos haluat ihan ilmaiseksi niitä, niin saat kyllä. Ei mulla ole niille tarvetta. Postittaan en jaksa lähteä, mutta voin tuoda joku päivä vaikka Skanssiin. :)

Aeli mielelläni otan vastaan testejä, jos sulla kerta ei ole niille käyttöä! Sovitaan vaikka yv:llä tarkemmin kun ehdin paneutua asiaan. :)

Zara, mä oon ainakin ymmärtäny niin, että ovislimoja voi hyvin olla jo pari päivää ennen varsinaista ovispäivää.

Mrsc, no en kyllä osaa sanoa mitä toi vuoto on. :shifty: Tietty toivon että olis kiinnittymisestä, jos siellä on vaikka joku verisuoni menny katki..? En tiiä...:dontknow

Iivje ja salaahaa, toivottavasti teillä käy nopeesti tärppi niin ei tarttis ruveta stressailemaan pitkien tai epäsäännöllisten kiertojen kanssa. :)

Täällä ei meinannu aamulla mennä aamupala alas, oli pakko jättää kesken. Muuten tuntuu että oireet on ehkä vähän lieventyny. Päätettiin nyt kuitenkin miehen kanssa yhteisymmärryksessä testata jo perjantaina herkällä testillä, sillon olis oletettu dpo 11. Jos tulee selkee nega niin vois vielä elätellä toiveita että muuttuu vielä plussaksi. :joyful:

Lissu toivotaan kovasti plussaa sulle :) mulla on huomenna dpo 11 ja kävin ostamassa herkän testin, aamulla sen teen. Netistä luin testistä hyvää kuin pahaakin, on antanut paljon haamuja testiajalla, eikä testin tekijä ollut raskaana. :S mutta toivottavasti tulis selvä nega tai oikee haamu. :)

Mrsc, jospa se olis sitä kiinnittymisvuotoo, eikä ainakaan mitää ikävää! :) Kauankohan kiinnittymisvuoto voi sitten kestää?

Toivottavasti Lissu saat piän plussan, tuntuu varmaan ettei perjantai tuu ikinä :grin Ja tosiaan jos sieltä nega tulee ei vielä kannata luopuu toivosta :)

Toivotaan kaikille plussia ja eipä se oireiden pute mitään tarkoita. Mulla useampi ystävä on sanonut, että oireet alkoi vasta viikon 6 paikkeilla ja toisaalta yhdellä ei ollut mitään oireita oikein missään vaiheessa.

Kiitokset tsempeistä. Eilen illalla sitä itkut väänsin tästä, mutta tänään on taas sellainen olo, että tällä mennään mitä käteen on jaettu. Tuosta kiinnitymisvuodosta; voitte uskoa, että olen googlettanut kaiken mitä aihesta löytyy ja tosi ristiriitaista tietoa. Ilmeisesti sitä esiintyy noin 30%:lla naisista. Kesto on yleensä vain yhden tai max 2 päivää, mutta ilmeisestikin myös runsaampia tapauksia on, tuleehan sitä joillekin ihan kunnon valekuukautisetkin. Todennäköistä täsä kuitenkin on jonkinlainen hormonihäiriö, mutta jos ne menkat eivät kunnolla ala ajallaan niin testejä kehiin ja ehkä mun on pakko kokeilla perjantainakin kun on dpo 11. :rolleyes:

Ninni,
mä oon kans miettinyt niden herkkien testien luotettavuutta, mutta onko niilä siis tosiian tulut vääriä plussia vai onko ne plussat olut sitten loppujenlopuksi kemiallisia?

Mrsc en tiedä onko loppujen lopuks ollu kemiallinen raskaus, mutta ymmärsin ainakin että olivat näyttäneet väärin. En tiiä sitten. :) toivon ainaki ettei näyttäis vääriä plussia.

Outoa tuo sun vuotaminen, toivottavasti on ihan harmitonta. :/

Ninni, mäkin lueskelin nyt kaikenlaista tosta testistä.. Toivottavasti ei nyt tulis kummallekaan väärää positiivista. Luulis kyllä ettei väriä tule jos ei hcg nouse... No laatikossa on kanssa apteekin omia testejä niin ne ei ainakaan anna väärää tulosta.

Mrsc, jännätään sitten yhessä perjantaina. :)

Nuista valekuukautisista menkkojen aikaan: Yhelle kaverille oli tullu omasta mielestään ihan normaalit kuukautiset, eikä siten ollut ees tienny olevansa raskaana. Pillereitä söi mut ilmeisesti teho heikkeni mahataudin aikaan. En oo ihan varma missä vaiheessa se sai sit siitä raskaudesta tietää... Päätyi kylläkin aborttiin silloisen poikaystävänsä painostuksesta, tai no ihan uhkailusta kyllä oli kyse :sad001 Se oli aika ikävä juttu... Mutta silloin vasta sain kuulla, että saattaa ihan menkatkin tulla.

Täällä meijän kaupungissa yks 15v urheilijatyttö meni hirveiden mahakipujen takia sairaalaan ja sai kuulla synnytyksen olevan käynnissä! o_O Ilmeisesti kuukautiset tullu koko raskauden, toki urheilijoillahan ne saattaa välillä jäädä välistä rankan fyysisen rasituksen takia. Eikä sillä mitään sen kummenpaa mahaa ollut tai muitakaan oireita, tai sit se ei osannu yhistää maholliseen raskauteen ku käytti ehkäsyä ja näin. Hurjia juttuja nuo, ihan sen "Oho, olen raskaana" -ohjelman settiä :grin

Mrsc. Mulla sillon yhessä kierrossa oli just mahollisen kiinnittymisen aikoina täysin ruskeeta ja vanhan veren näköstä vuotoa, tuli aina säännöllisesti 7 illalla alko ja loppu ennen ku meni nukkumaan, varmaan olis pikkuhousunsuojalla pärjänny mutta päätin laittaa tamppoonin mielenrauhaksi ettei oo yhtäkkiä housut likaset kesti yhteensä jotain 5 päivää?..
Mutta sillon siis soitin tonne omaan erikoisnaistentautien polille ja heti ensimmäisenä kysy että onko mahollista olla raskaana, että monesti se on semmosta vuotoa kiinnityksen aikana tai kohdun ulkopuolinen raskaus ja käski tehä testin jos ei oikeita menkkoja näy ajallaan.. ei sitä sen kummemmin saatu selville.. nega tuli ja menkat tuli ihan ouvosti seuraavassa kierrossa..

plussatuulia täällä puhkun ja puhallan kaikille teille loppuviikon testaajille! Hengessä mukana :) itsellä nyt vasta dpo 2 , joten vielä reilu viikko ainakin odoteltavaa .. :)

Hei kaikille! :)
Mä ilmotin tuolla raskaaksi 2015-ketjussa että lähden foorumin kesätauolle ja olinhan mä ehkä viikon pois. :P en oo mikään aktiivinen kirjottelija, tässä ketjussa vielä jotenkin pysyy mukana mutta muualla ei. Hyvällä tuurilla ehdin illalla lukemaan ketjun läpi ja tykkäilemään.

Esittäydyn vielä pikaisesti. Ite 26, mies muutaman vuoden vanhempi, naimisissa reilu vuosi ja elämä muutenkin mallillaan. Niin ja ehkäisy jäi pois 1/15.
Nyt sitte huomasin että mun menkat ei vielä alkanutkaan, nyt kp 30/27-30.
Aamulla tein rfsu:n liuskatestin ja sain haamun. En vaan tiiä kannattaako noihin luottaa. Onko kokemuksia noista?

Plussatuulia kaikille! :)

Moi tintti-8! :) mulla on noista testeistä ihan hyviä kokemuksia. Kyllä se haamu varmasti positiivinen on, jos se on testiajan sisällä tullut. :) tsemppiä!

Parilla kaverilla on huonoja kokemuksia nuista rfsu.n testeistä.. toisella näytti turhia haamuja ja toisella ei näyttäny sitte taas mitään ku eikös nuissa se herkkyys oo 50.. mut onhan nekin ihan ihmiskohtasia miten hormoonit heittelee ja mitä näyttää..

Niin mäkin haluan uskoa että se on plussa. Eilen miehen kanssa puhuttiin testin tekemisestä, sano että vasta sunnuntaina, mä tein sitte tänään salaa. :P Muuta oiretta ei oo kun että nännit on kipeet ja tissit muutenkin turvonneet.. En muista että yleensä olis näin. Mä yritän malttaa sinne sunnuntaihin uuden kanssa ja olis toi pregcheck(?) kaapissa ja sitte haen tarvittaessa apteekin oman tai digin.
Kuva olis mutta en saa laitettua tänne..

Takaisin