Esikoinen toiveissa

Kiitos paljon! Nyt olis oletettu dpo11, en siis tikuttanut niin ei voi olla ihan varma. Mietin että onko enemmänkin kun niin selkeä viiva tuli kuitenkin.. :rolleyes:

Nyt pitäis vaan pitää jalat maassa.. :shy: Aattelin tehdä varmistustestauksen maanantaina.

Kiitos Ninni! :happy: Suosittelen sullekin apteekin testiä! Oon sillä aiemminkin testannu eikä koskaan oo aiheuttanu epäselvyyttä...

Oli sen verran selvä plussa että kyllä se paikkansa pitää! Tosi huono se joka näytti vaan viivanpaikkaa >:(

Testasin aamulla ja viivan paikkoja/haaleita plussia pc:n testiin, sofiin ei mitään. Ja nyt päiväpissasta tein apteekin testin eikä mitään tullut. :( ostin digin huomiseksi.

Niin vahvat haamut oli niissä pc:n liuskoissa niin eiköhän huomenna digi anna hyvän tuloksen! :)

Ninni jos se on vielä niin alullaan, ettei päiväpissan hormonit riitä... Huomenna sitten digiä niin katotaan uusiks, jännittää sun puolesta! :)

Ehkä mäkin sitten pysyttelen noissa apteekin testeissä, kerta nuin hyvin saavat kehuja :) Apuaaa muiden jännitys tarttuu itteenikin, vaikka oma piinapäivä vasta viikon päästä :D

Kp 21/? dpo 5-6... Varmaan lähiaikoina pitäs alkaa kiinnittymistä tapahtumaan, jos siellä joku ois tyrkyllä?

Joo oon juonutkin tänään paljon vettä niin voi olla että oli liian laimeeta pissaa :D vasempaa nivusta jomottaa nyt aika paljon?! :S

Heii taas kaikille olin pari kuukautta sitten ihan varma että oisin raskaana, mutta niinpä se vuoto alkoki.. Sitten aattelin että lopetan kokonaan miettimisen, ja tädää, tein tännään testin
ImageUploadedByVau Foorumi1435915130.376338.jpg

Oon kuullu että rfsu antaa vääriä haamuja, MUTTA tuo sun testi ei oo haamu vaan selkeä positiivinen! Onnea paljon! :) minäkin teen aamulla digin, ku on tullu nyt liikaa haamuja jne. Oot saman ikänen mun kaa (93)? :)

Lissu onnea!!!! Ja eiköhän se Ninninkin haamuilu vielä vahvisti :)

On. Tein Apteq herkkistestin aamulla ja negahan se. Mieli maassa... Kierto ilmeisesti ihan sekaisin, kahteen päivään ei ole ollut mitään tiputtelujakaan, mutta nyt alkoi taas ruskea hailakka vuoto. Onko tänään nyt sitten kp26/29(dpo 11) vai kp4 tai jotain muuta, kun edes oikein tiedä mistä laskea, ilman oikeita kuukautisia välissä, niin en tiedä. Masentaa ja fiiliksissä lähinnä pyörii voiko koskaan edes tulla raskaaksi. Naivisti ajattelin, että säännöllinen kierto kun on ollut niin, eiköhän se nopeasti tärppää. Seuraavaksi alkaa/alkoi kuitenkin jo yk 4 ja koska kierto on ihan sekaisin, ei seuraavasta oviksestakaan ole hajuakaan.

Mrsc, kannattaa gynelle mennä jos jatkuu tuommosena :( tosi pahalta tuntuu sun puolesta, ku ei tiedä miks tulee tommosia outoja vuotoja ja kaikkee..

Takaisin