Esikoinen toiveissa

Sori negasta Mrsc, tiedän, miltä susta tuntuu. :sad001

Ninni onpa jännää, tuu huomenna heti kertomaan tulos! :signs003

Täällä loppui menkat eiliseen mut kummasti pms-masennukset iski vasta menkkojen jälkeen. Tänään olen taas maailman rumin ja läskein ja meille ei ikinä tuu vauvaa jne. nää perusolot, mitkä yleensä ennakoi kuukautisia... Tekis mieli vaan mennä nukkumaan. Eilenkin vedin unta 18-22.30 ja perään kunnon yöunet, kello herätti ysiltä. o_O Huvikseen tehty r-testi puhdas nega (tottakai).

Mut nyt mulla on ovistestejä "muutama"(kiitos Aeli), että eikun tikkuja uittamaan ja kohti uutta yritystä! :rolleyes:

Ainiin, onnea lissu! (: ♡

En nyt tiiä testaanko sittenkään tänään, dpo. 10 oletetusti..
Mutta pitäis illanistujaisiin lähteä ja kaikki ihmettelee jos limulinjalla meen, onko ehotuksia että mitä teen? :D

Kp. 25/27-44 dpo. 10? Yk. 3

Kai sitä nyt voi pari nauttia Elyssei ?

Tosin ittekki pitää varmaa ens viikolla miettiä, että ottaako ittekkää, kun työporukan kanssa pitäs mennä iltaa istumaan :) Noh, riippuu ihan ens viikon fiiliksistä :grin Ja miten tää oireilu jatkuu... Nännit eilistä kipeemmät ja turvotus jatkuu... Mut kyllä mäki varmaan yhden voin nauttia, jos alas menee ? :grin Mun työporukka on kyllä tietosia, että tärppiä odotellaan, että ymärtäis kyllä täysin :wink

Ja Ninnille peukut pystyy, tuu heti kertomaa miten kävi ! :)

Jos Elyssei haluat mennä nollalinjalla, niin osta holittomia siidereitä tai tyhjennä esim. valkkaripullo ja täytä jollain vaalealla mehua. :grin Pari vappua sitten tuttu oli juonut koko illan holittomia siidereitä ja ainakin meikään meni täydestä!

Ollaan kyl naurettu miehen kaa et jos omalle kohdalle sattuu joskus tommonen tilanne, ni mä paljastun heti jos alan yllättäen lasiin sylkeä, sen verran hyvin aina maistunu pippaloissa... :joyful:

Kiitos paljon! :) Aluksi tietenki tärisin ja itkin, mutta muuten olen saanut pidettyä itseni kasassa verrattuna viimekertaan. Sen verran takaraivossa kummittelee se keskenmenon pelko. Mutta ei voi olla muutakun onnellinen. :) Teen tässä varmasti varmistustestejä, vai kannataisiko mennä vaikka suoraan verikokeeseen katsomaan nouseeko arvot?

Haiidi, onnea täälläkin! :)

Mrsc, voi kunpa tietäis mistä ne sun vuodot johtuu.. :sad001 Ootko miettiny gynelle menoa?

Kirveli, nyt tommoset ajatukset heti pois mielestä! Kyllä se oma pieni teillekin varmasti suodaan. :happy:

Onnea Ninni täälläkin! :happy:

Mäkin tässä vähän mietin tota alkoholijuttua. Mä en yleensä hirveesti juo mutta viiniä tykkään ottaa ruoan kanssa. Ollaan ens viikolla lähdössä pienellä mökkireissulle miehen ja mun vanhempien kanssa. Niin kyllä saunaankin nyt joku juoma yleensä tarttuu mukaan. Toivotaan etteivät huomaa että on alkoholiton versio kyseessä. Muutenkin voi tulla kyllä mielenkiintonen reissu kun halutaan pitää asia vielä salaisuutena. :p

No minä tein neljänä seuraavana päivänä varmistustestit :D Neuvolassako ne katsoo sen vielä verikokeella? Mulla oli eka neuvola keskiviikkona, eikä otettu mitään verikokeita :O

Onnea haidi ja Lissu, Ninnille onnea vielä tässäkin ketjussa! Ihanaa että plussaatte :) Jospa tässä lähitulevaisuudessa itsekin.. Dpo6 ja odottavan aika on pitkä :D

Mikä dpo olette aloittaneet testaamisen?

Hirvi, siis ajattelin itse pyytää jos pääsis kattoo verikokeella, nouseeko hcg, ettei vaan olis mikää kemiallinen tms raskaus :) ei meilläkään viimeks neuvolassa pyydetty kokeeseen ku sanoin että olin tehny 6 positiivista testiä :angelic:

iivje, toivotaan sullekkin plussaa tällä kierrolla! <3 hävettää sanoa, mutta taisin aloittaa testaamisen jo dpo 4 tai 5 :hilarious:

Ei ninni pidä hävetä, minäkin tein aamulla huvikseni testin, joka tietysti oli nega. Ehkä sen voimalla jaksaa taas odotella pari päivää :D

Vielä tänä aamuna en todellakaan uskonut, että voisi plussa tulla, aamulla kolmesta testistä vaan yhteen tuli haamu ja muihin ei mitään. Kyllä digi vaan on hyvä testi! :)

Onnea Lissu, Haidi ja Ninni :)

Tsemppiä piinailijoille ja muillekin! :)

Mä en varmaan malta sunnuntaihin odottaa, teen huomenna sen uusintatestin ja katotaan mitä se sanoo, sit haen digin ja vielä apteekin oman :) tissit on edelleen arat ja tuntuu hirveen turvonneilta. On tää jännää! :)

Kirveli, ainoastaan nivus nippailua, ei mitään muuta! Tissit ihan normaalit, eikä muitakaan samoja oireita kun aiemassa raskaudessa oli. Silloin oli kamala nälkä, jano, väsy ja muuta. :) Eli oireettomuus ei kerro mitään (onneksi)! :P

Tintti-8 kiitos! :)

Oho, monta plussannutta! Onnea hirmuisesti teille! :)

Mä en ole vieläkään uskaltanut mennä tuonne helmikuisiin. Jännittää jotenkin laittaa itseään sinne listalle vielä tai edes kirjoitella siellä pahemmin mitään. O.o

Kirveli, ole hyvä. Pääasia, että pääsivät käyttöön. Melkein sata testiä riittääkin jo hetkeksi. :D

Takaisin