Kirveli, mä siis varasin ajan joku aika sitten, kun mulla alko menkkojen aikaan kipu tuossa oikeella alamahalla ja se vaan jatku ja jatku. Ja tajusin, että mulle ei oo ikinä tehty ultrausta, ja edellisestä lääkärintarkastuksesta tällä saralla oli melkeen kuus vuotta

Nii aattelit sit mennä ku oli vähä pelko persiissä et onko kaikki ok, ja kai se ois hyvä ees joskus käydä muutenkin. Kivuthan tosiaan osottautu johtuneeks siitä ovulaatiosta, samoin ku muut oireet mitä mulla oli (heikotus, mahan turvotus, alapään turvotus, alamahakipu ja hirveä himotus).
Ensin tunnusteli toisella kädellä mahan päältä alamahaa ja toinen käsi (ja varmaan joku instrumentti) oli emättimessä. Sit se ultras kohdun ja munasarjat emättimen kautta ja sano, että mahanpohjassa on vielä nestettä, mikä kertoo että mulla on ollu ihan vasta ovis, arviolta se 2-3 pv sitten. Rinnatkin kopasi nopeesti, eikä niissäkään mitään

Eli en siis lähteny sinne ovista metsästämään, luulin iteasiassa et se ois ollu jo aikasemmin, sillon ku oireet oli kovimmillaan
Nyt siis kp 18 ja dpo 2-3. Eikös dpo 0 oo oletettu ovispäivä?