beneathbeautiful
Kunnioitettu kommentaattori
Näyttäisi blogisi olevan vain kutsutuille lukijoille?
:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Alunperin itse asiassa juteltiinkin että ois mahtavaa olla samaan aikaan raskaana. Niin nyt toiveet on kyllä kovat että meilläkin suht pian tärppäis, ois niin ihanaa yhessä odottaa ja jakaa tuntemuksia. Mutta toisaalta pelottaa että jos tässä kestääkin kovin kauan....
tädin kyläily on kova paikka ja kovin samanlaisia asioita kirjoitit, mitä on omassakin mielessä pyörinyt. .meidän sukuun syntyi vauva teini-ikäiselle samoihin aikoihin oman kkm kanssa. .siitä on ollut vaikea iloita..Vaikka aivan ihana pieni vauva onkin
tänään vielä digillä varmistin. ..Mies on flunssan kourissa, joten se vähän huolestuttaa. .mutta eilen saatiin talleteltua ja toivottavasti jaksaa vielä tänäänkin...
kyllähän tässä ajatukset pyörii päässä. Oon 29, odotinko liian pitkään? Onko mussa jotain vikaa? Onko miehessä jotain vikaa? Eikö me nyt hiiskutti osata edes seksiä harrastaa, kun ei tuloksia tule? Ja nyt viimeisimpänä, mitä pirua on nyt tämä vuoto ja krampit. Missä on mun säännöllinen ja luotetava kierto.... puuh