Esikoinen toiveissa

Tää on jotaa ennakointia varmaan, kun ei suostu näkymään, mutta NYT tai ei koskaan, niin täytyis näkyä kaikille !! :happy:
Kolmas kerta toden sanoo :grin

Hei nyt näkyy ja hyvälle näyttää! Lueskelen ku meen sänkyyn tai sitte huomenna :) nyt on kuukauden loma ohi ja huomenna töihin, ärsyttää :D

Zara , luin blogisi läpi, täytyy sanoa että olet kyllä vahva nainen :Heartred helpottaa varmasti kun saa purkaa ajatuksia jonnekin vielä tarkemmin, kiitos kun uskalsit päästää meidät lukijoiksi. Toivon niin että tämä olisi se teidän kierto :angelic:

Zara kurkkasin blogiasi ja turhaan pelkäät lyttääviä kommentteja, et niitä ainakaan tältä foorumilta tuu saamaan. :)

Täällä tosiaan kp 1 ja koville ottaa. Väkisin kävi mielessä, miten pääkoppa kestää, jos tässä yrityksessä meneekin vuositolkulla... Onko se kuukaudesta toiseen toivon ja pettymyksen vuoristorataa? Eilen tuli väkisin pettymyksen kyyneleet ja paskat fiilikset jatkuu vieläkin. Ei tässä touhussa järkipuheella ole mitään tekoa, kun salaa aina alkaa kuitenkin toivoa, vaikka kuinka yrittäisi pitää jalat maassa. :sad001

Ja aivan kuin ei olisi vielä tarpeeksi harmittanut, niin eikö fb:stä lävähdä taas yksi synnytyspäivitys. Kyseessä tyyppi, joka raskautui ekasta yrityskierrosta tyyliin hups, raskaana ollaan! Voi vittu sentään. :smiley-angry017

Anteeksi jo etukäteen tätä vuodatusta, pakko vaan johonkin saada purkaa. :smiley-ashamed008

Iivjelle tsemppiä piinailuun! :)

Zara, mäkin kattelin sun blogia ja kivalta näyttää. Varmasti tekee hyvää johonkin purkaa ajatuksia. :)

Kirvelille pahoittelut menkoista! :sad001 Kunpa ens kierrossa sitten tärppäis!

Sain eilen kuulla että yksi tosi hyvä ystävä on raskaana. :happy: Alunperin itse asiassa juteltiinkin että ois mahtavaa olla samaan aikaan raskaana. Niin nyt toiveet on kyllä kovat että meilläkin suht pian tärppäis, ois niin ihanaa yhessä odottaa ja jakaa tuntemuksia. Mutta toisaalta pelottaa että jos tässä kestääkin kovin kauan....

Oireita löytyy kyllä joka lähtöön mutta nyt tarttis saada vaan ajatukset muualle... :rolleyes:

Kirveli, mä niin tiedän tuon tunteen. :( Mä itkin joka kuukausi monta vuotta. Sitten, kun tuli ilonpilkahdus, niin sekin meni kesken ja taas itkettiin. Voimia. Yritä mahdollisimman paljon olla ressaamatta aiheesta. Mulla se näytti auttavan. ;)

Mä olin myös pitkään Facebookista pois juurikin siitä syystä, etten enää jaksanut niitä raskaus-, synnytys- ja vauvapäivityksiä. Oma keskenmeno siinä alla, niin oli vaan pakko jäädä sieltä pois.

Hitsit tätä huonovointisuutta. En siis valita. Otan kyllä vastaan kaikki oireet kitisemättä, mutta työnteko tällä kuumuudella flunssassa pahoinvoinnin ja päänsäryn kera on jo aika.... "mehukasta".... O.o

Kaikkein kamalinta on se, että mun paras ystäväni ei oo jakamassa tätä kaikkea mun kanssani, kun meille tuli välirikko, joka sitten näyttääkin jäävän pysyväksi, vaikka kuinka olen koittanut pyytää anteeksi. :'(

-Aeli + Kaiffari 5+1

Täytyykin käydä zaran blogi kurkkaamassa, kiva kun uskalsit jakaa linkin meille :)
Kirveli, vuodatus on hyvästä, tää foorumi on siitä ihana paikka, että täällä ymmärretään toisiamme. .. ja tsempataan uuteen yritykseen :happy: tädin kyläily on kova paikka ja kovin samanlaisia asioita kirjoitit, mitä on omassakin mielessä pyörinyt. .meidän sukuun syntyi vauva teini-ikäiselle samoihin aikoihin oman kkm kanssa. .siitä on ollut vaikea iloita..Vaikka aivan ihana pieni vauva onkin:oops: ja noi fb:n vauvauutiset myös aina kolahtaa ikävästi..uskotaan siihen, että pian on meidän vuoro jakaa hyviä uutisia! :wink
mulla on nyt kp 15/27-30 ja oviksen sain tikutettua eilen:happy: tänään vielä digillä varmistin. ..Mies on flunssan kourissa, joten se vähän huolestuttaa. .mutta eilen saatiin talleteltua ja toivottavasti jaksaa vielä tänäänkin...
Tsemppiä kaikille jokaiseen kierron vaiheeseen! :)

Lissu, mulla on pregchekin liskoja ja cb:n digi. Sekä tilauksessa halpis liuskoja ja cb:n plussa testejä. Niin ja on mulla pari tikkuakin. xD että jollaki sitte testaan :)

Pisti ihan hymyilyttää tän masentelun keskelle noi Ninnin pregcheckin liskot. :joyful: Oi lisko, lisko kerro oonko raskaana vai en! :hilarious:

Kiitos tsemppaajille! :Heartred Tää kp 1 taitaa aina olla se pahin, eiköhän tää tästä taas iloksi muutu. :shy:

Kirveli mä en ollut yhtään huomioinu sua, siis oon pahoillani kp 1 :( jaksa vielä sinnitellä niin se sinnikkyys palkitaan vielä jonain päivänä! Monesta yk menossa? Haleja <3

Voi kirveli :sad001 kp 1 on kyllä sellainen unelmien murskauspäivä.

On. Näinköhän se on mullakin edessä kp 1. Joka tapauksessa meneillään on koko mun kuukautishistorian oudoin episodi. Mulla ei ikinä, voinko painottaa vielä, ikinä (edes silloin kun söin kolme levyä pillereitä putkeen) välivuotoja. Ja nyt se vuoto, mitä ensin toiveikkaana ajattelin kiinnittymisvuodoksi on on ja off jatkunut kolme päivää. Tänään mukana on mukavasti kevyitä menkkakramppeja. Vuotoa on edelleenkin vain pyyhittäessä, eikä edes joka kerralla. Mitä h...ttiä tämä ono_O niin ja jos nyt alkais menkat niin ne on VIIKON etuajassa.
:wtf

T. Mrsc kp 23/29 (viime kierto oli tosin 30)

Ninni: No eihän tää ollut ku vasta toinen yk, nyt jo vähän nolottaa aamuinen purkaus, kun täällä on oikeasti kauan yrittäneitä. :oops: Oon vaan tämmönen alakuloon taipuvainen ja olojen iskiessä en meinaa päästä sen huonon fiiliksen yli. Onneksi työpäivä vei ajatukset omasta navasta, niin jo helpottaa. :)

Mrsc, kuulostaa kyllä oudolta. Toivotaan, että kyseessä oliskin se kuuluisa kiinnittymisvuoto! :rolleyes:

Kyllä se on yhtenä päivänä kuussa ihan ok olla pettynyt uuden kierron alkamisesta :happy: ja vaikka itselläkin on menossa "vasta" yk 3 niin välillä rintaa puristaa pelko siitä, ettei tämä onnistu koskaan.

Niin, sen kun joku kertois:shifty: kyllähän tässä ajatukset pyörii päässä. Oon 29, odotinko liian pitkään? Onko mussa jotain vikaa? Onko miehessä jotain vikaa? Eikö me nyt hiiskutti osata edes seksiä harrastaa, kun ei tuloksia tule? Ja nyt viimeisimpänä, mitä pirua on nyt tämä vuoto ja krampit. Missä on mun säännöllinen ja luotetava kierto.... puuh :sorry:

Takaisin