Esikoinen toiveissa

Juu-u, saas nähdä ! Mä tänää jo o-tikun kaapista vedin ja aika kivat viivat siihen tuli, että sieltä ne päivät tulee :grin Kuhan vaan menee hyvin hyödyks, niin kuin oon täällä uhonnukki :wink

Ajatukset on vaa taas ollu tänää vähän maassa... Syystä tai toisesta. Ja toiseksee taitaa noi hormoonit olla omalla kohdalla, koska tää pieni paha-olo, kalvaa tähän aikaa kuusta... Ennen plussaa saatoin jopa oksentaa oviksen tienoilla varmaanki, kun nyt tää olo :meh: YÖK ! Oliskin jotaa r-oireita, nii olisin tosi tyytyväinen, mutta eeei :yuck:

Ja asiasta kukkaruukkuu... Multa itseltäni kanssa löytyy blogi, mutta en oo sitä vielä arvannu julkasta... Voi tietysti olla, että vähän jännittää muittenki mielipiteet niihin omiin ajatuksiin ja aatoksiin, joita oon kirjotellu. Siit oli sillo aikasemmin tarkotus tulla 'odotus-blogi', mutta käsittelee nytte koettua tm:ää ja mitä nyt pienessä mielässä liikkuu. Toivottavasti siitä joskus tuliski, odottavan blogi :rolleyes:

Ja kyllä toi mieli osaa olla ihmeellinen :grin Huomas viime kierrossa miten niitä oireita ei ollukkaa,
ku ei niitä kytänyt :grin Sitä edelliset oliki yhtä oireilua :grin:grin

Zara, mua ainakin kiinnostaisi lukea blogias! Nyt vissiin hormonit täällä asialla kun aloin itkeä sun viestille.. Kyllä se muuttuu vielä odottavan blogiksi, odotappa vain! ♡

Voi hirv1 ! :love2 Toivotaan, että muuttuis pian :happy:

Jos mä vaikka laitan linkkiä, kun omalle koneelle pääsen. Voitte sit olla mun ensimmäiset 'uhrit' ja kriteerin antajat :grin
Ketkä sitä sitten haluu lukea :shy:

Omasta mielestä se voi olla hieman sellain 'sekava' :grin ja varmasti huomaa sitä lukiessa, että miten mielialat heittelee todellisuudessa täällä päin. Pääsette kurkistamaa mun salaisee arkkuu :grin

Ja tosissaa, jos innostuu, nii antakaa palautetta. Vaikka sitten täällä, nii tietää sitte vähän mitä tekis toisin jnejne. :shy:

Ninni22 ehdottomasti :D

Kiitos Katjusha!

Mua kiinnostaisi myös bloggaaminen raskausajasta sitten joskus :) Aiemminkin olen kirjoittanut blogia, mutta se kuivui muutamassa kuukaudessa kasaan kun tuntui, ettei elämässä silloin ollut mitään mielenkiintoista jaettavaa. Aktiivisesti edelleen kyllä lueskelen ja olis kiva vilkaista Zarankin blogia! :)

Hei taas :happy:

zara: Kuulostaapa kamalalta tuo pahoinvointi, onko sulla tosiaan joka kuukausi tuollaista? :yuck:

On.
Lueskelin tuota raskaaksi 2015 ketjua ja siellä plussannut Ytnom sanoi, että hällä oli olut pientä vuotoa oletetun kiinnittymisen yhteydessä. :nailbiting: ää, mulla oli tänään aamulla verta ihan vähän paperissa, muta sittemmin ei mitään. Nyt on dpo 5/6 menossa, riippuu siitä oliko ovis plussapäivänä vai seuraavana. Niiiin, toivoisin että olisi ollut kiinnityminen.

Ei täälläkää elämä mitää kiinnostavaa ole :happy: Perus arjen pyöritystä :grin Enemmän tuolla mun blogissa on vaa ajatusmaailmaa ja mitä nyt sillä hetkellä saattaa mielessä pyöriä :grin Tunteitten purkaamista vaan. Toivottavasti siit joskus mielenkiintoinen tulis :wacky:

mylittlewordlandlittlemiracles.blogspot.com

Kokeilkaa satuuko toimimaa ! Toi on bloggeri on kyllä oma maailmansa ja mulla ei kärsivällisyys/mielenkiinto hirveesti riitä näkemää erikosita vaivaa ulkoasuu, enkä oikeestaa osaa vieläkää muokkailla kunnolla... Hankala ton käyttö ! :grin

Mutta kattokaa, jos sattuis toimimaa. Tosissaa en tiedä... Lähtee sitte pois, jos liikaa tulee negatiivista sanottavaa :grin
Ja saattaa kirjotuksissa olla vähän 'toistoja', koska en tosiaa aina jaksa palata siihen vanhaa tekstii, kattomaa mitä viimeks kirjotin, koska muuten ajatukset karkaa ihan tyystin ! :grin Ja on siellä yks 'salaisuuski' mitä en oo täällä teille kertonu :wink Heh, heh :wink

Vaatii multa nyt isoa munaa, kun linkin julkaisin ! :grin Toivottavasti ei nyt mitää pahaa sanottavaa hirveesti tuu :sad001 Ja oon yrittäny kirjottaa anonyymisti, ainaki näin aluks. Eihän sitä tiedä kuinka sitä joskus innostuu vielä ja joskus ehkä itteni varmasti paljastan :grin

Kertokaa toki ihmeessä mitä mieltä ootte ! En mä teitä pääse puremaa, että turvassa olette :grin:grin

Mrsc, Ennen plussaa oli kyllä... 1xkk piti pönttöö halata, vaikka ei raskaana oltukkaa. Ja toistu joka kk... Saatto vaan yht'äkkiä yllättää, että yrjöt oli jo tulossa, kun vessaan juoksi... Mut jos mä kohta toisesta syystä kärsisin vähän pahoinvointia :grin:grin

Ja Mrsc, pidetää sulle peukkuja ! Ainaki lupaavalta kuullostaa :happy:

Joo, ja pahoittelut nyt tää perään kirjottelu !!!!

Mutta ei tosiaa tuo linkki nyt toimi !!! Mä täällä yön aikana selvittelen asiaa :grin:grin

MUOKKAAN,MUOKKAAN.....

Homma toimii nyt :grin:grin

Muokattu viimeksi:
Mrsc, voi hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa! Toivotaan! ;) Mulla tänään dpo 6/7 ja nivunen ollu tosi kipee koko päivän. Toivottavasti olis kiinnitymiskipuja ;)

Zara ei toimi mulla! :( vai pitääkö tonne kirjautua että pääsee lukemaan?

Zara, luen kans mielelläni blogiasi, mutta linkki ei tosiaan toiminut kuten jo sanoitkin, toivottavasti selviää mikä vikana. Nessun blogia luen myös edelleen :)
Muoks olitkin tässä välissä saanut linkin toimintaan, pitää kokeilla :)

MrsC kuulostaa aivan kiinnittymisvuodolta :wink Toivotaan että jäi vaan siihen yhteen kertaan ettei kovin tuhru lisääntyisi, ja plussaat viikon päästä!

Kirveli täällä on peukut pystyssä ja toivotaan että menkat ei saavukkaan :)

Ninni22, täällä la menee jonnekin helmikuun loppupuolelle.
Tsemppiä myös ensi viikon testailuun :)

Lauruskaah kiva kuulla sustakin, miten olet voinut? :)

Muokattu viimeksi:
Jemberry, nyt rv 12+1, pe yöllä kävin jälleen oksentamassa. Olin ollut joku viitisen päivää oksentamatta ja sit ei enää vaan kestänyt. Mullahan alko pahoinvoinnit rv7 ja rv10 rupes hellittämään niin etten oksentanut joka päivä. Tai aamupahoinvointiahan mulla ei oo, oksennan öisin. Väsymystä ei oo mut veto tosiaan pois oksentelujen jälkeen. En pysty nykyään syömään edes samoja määriä kuin ennen. En lähellekkään.. ens viikon pe olis sokerirasitus, mulla noi muut seulat siinä samalla missä katotaan veriryhmät yms. Ei siis onneks pistetä kun max. 3krt neulalla mikä sekin kyllä pelottaa, mut vähemmän ku sen litkun juominen. Pelkään et oksennan sen ulos ja sit pitää mennä uudestaan piikitettäväksi :D

Iivjelle ja Zaralle paljon tärppionnea! :) Ja mäkään en saanu Zaran blogia auki.. :sad001 Ois kyllä kiva lueskella sitä.

Mrsc, kovasti toivon että olis kiinnittymistä ja tulis viikon päästä plussa testiin! :happy:

Vielä pitäis viikko sinnitellä ennen testausta. Eihän se oo ees pitkä aika, eiku... :rolleyes:

Zara_93 oot kyllä rohkee kun tuon blogisi meille jaat, täytyy käydä jossain välissä kurkistamassa kun ehtii :)

lauruskaah, kuulostaa kyllä inhottavalle tuo oksentaminen! :yuck: Jännä miten se onkin niin yksilöllisiä. Tiiän ihmisen, jolla ei sitä koskaan oo ollu ja yhen, joka oksenti melkeenpä sen koko 40 viikkoo.. Mä pelkään oksentamista ihan kamalasti ja piätän viimeseen asti, mutta oon koittanu asennoitua tohon mahdolliseen tulevaisuuden raskauspahoinvointiin eri tavalla :grin Että kyllä sen kestää kun on ihana palkinto edessä :)

Lissulle malttia ja tsemppiä, viikko voi olla ihan hiton pitkä aika! :grin

Zara: kuulostaa kyllä kamalalta, että oksentelis joka kuukausi :hungover: mutta onneksi enää ei nyt sentään ihan joka kuukautista ole ollut! Mä en muuten kyllä vieläkään pääse tuonne sun blogiin, sulla on siellä asetuksissa päällä se täppä missä sallitaan pääsy vain kutsusta. Sun pitää muuttaa blogi julkiseksi, jotta sinne suoraan linkillä pääsee.

Kiitokset tsempeistä! On nä kyllä ihan nimensä mukaiset piinaviikot. Varmaan aikasintaan testaan 7.7. silloin olis dpo 15, joten pitäisi näkyä jos on näkyäkseen ja menkatkin olis päivän myöhässä. :nailbiting: vielä pitäis monta päivää jaksa rauhallisena odottaa.

Kiitos Lissu, malttia odotukseen! :)

Täällä ovis taisi tulla ja mennä. Nyt sitten vaan piinaillaan! Pistin tänään muutaman erilaisen raskaustestin tilaukseen, niin onpahan sitten valmiina kaapissa (eikä varmaan helpota odottelua yhtään :D ). Testailut sattuu sit samalle viikolle kun sulla mrsc, plussatuulia!

Eipä näytä tarvitsevan testipuikkoa heilutella. Äsken suihkussa ronkin alakertaa ja tarttuhan sieltä sormeen ohut verivana. Eli huomenna odotan menkkoja alkavaksi, silloin on kp 33. Olihan nää pari päivää jänniä, heti alkoi kropasta olevinaan löytyä oireita tissien tuikkimisesta alkaen... Pieni pettymys, täytyy myöntää, koska niin paljon peitto heilunut tässä kierrossa. :sorry:

No voihan kökkö ! Laitetaa uutta linkkiä ! :happy:

http://mylittlewordlandlittlemiracles.blogspot.fi/2015/03/1-kirjoitus.html

Näyttääki tuo linkki paljon paremmalta, ku edellinen. Luulin, et olitte päässy kattomaa, ku lukijoita oli sivuilla käynny, että en tiiä sitte missä on näkyny ? :grin

Kohti piinapäiviä täälläki kohta ! :grin Tänää alko limailut ja säästöö saatu laitettua :wink Huomenna sit vielä uudestaa ja voisin vielä huvikseen o-tikun tehdä, että asian varmasti vahvistan ja ylös kirjaan :grin Nippailua tuntu jo eilen oikealla puolella ja tänää aamulla. Hetken päästä talletuksen jälkee tuntu sitte voimakkaammin, mutta oletan kumminki, että ovis olis vasta huomenna ?

Kirveli, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ! Seuraavalle kierrolle peukut !
Ja Ninni:lle kanssa ! Toivotaa parasta ! Ja tietysti muillekki, tasapuolisesti ! :happy:

Takaisin