Zara_93
Vauhtiin päässyt keskustelija
Juu-u, saas nähdä ! Mä tänää jo o-tikun kaapista vedin ja aika kivat viivat siihen tuli, että sieltä ne päivät tulee
Kuhan vaan menee hyvin hyödyks, niin kuin oon täällä uhonnukki
Ajatukset on vaa taas ollu tänää vähän maassa... Syystä tai toisesta. Ja toiseksee taitaa noi hormoonit olla omalla kohdalla, koska tää pieni paha-olo, kalvaa tähän aikaa kuusta... Ennen plussaa saatoin jopa oksentaa oviksen tienoilla varmaanki, kun nyt tää olo
YÖK ! Oliskin jotaa r-oireita, nii olisin tosi tyytyväinen, mutta eeei 
Ja asiasta kukkaruukkuu... Multa itseltäni kanssa löytyy blogi, mutta en oo sitä vielä arvannu julkasta... Voi tietysti olla, että vähän jännittää muittenki mielipiteet niihin omiin ajatuksiin ja aatoksiin, joita oon kirjotellu. Siit oli sillo aikasemmin tarkotus tulla 'odotus-blogi', mutta käsittelee nytte koettua tm:ää ja mitä nyt pienessä mielässä liikkuu. Toivottavasti siitä joskus tuliski, odottavan blogi
Ja kyllä toi mieli osaa olla ihmeellinen
Huomas viime kierrossa miten niitä oireita ei ollukkaa,
ku ei niitä kytänyt
Sitä edelliset oliki yhtä oireilua 

Ajatukset on vaa taas ollu tänää vähän maassa... Syystä tai toisesta. Ja toiseksee taitaa noi hormoonit olla omalla kohdalla, koska tää pieni paha-olo, kalvaa tähän aikaa kuusta... Ennen plussaa saatoin jopa oksentaa oviksen tienoilla varmaanki, kun nyt tää olo
YÖK ! Oliskin jotaa r-oireita, nii olisin tosi tyytyväinen, mutta eeei 
Ja asiasta kukkaruukkuu... Multa itseltäni kanssa löytyy blogi, mutta en oo sitä vielä arvannu julkasta... Voi tietysti olla, että vähän jännittää muittenki mielipiteet niihin omiin ajatuksiin ja aatoksiin, joita oon kirjotellu. Siit oli sillo aikasemmin tarkotus tulla 'odotus-blogi', mutta käsittelee nytte koettua tm:ää ja mitä nyt pienessä mielässä liikkuu. Toivottavasti siitä joskus tuliski, odottavan blogi
Ja kyllä toi mieli osaa olla ihmeellinen
ku ei niitä kytänyt
Toivotaan, että muuttuis pian 

ää, mulla oli tänään aamulla verta ihan vähän paperissa, muta sittemmin ei mitään. Nyt on dpo 5/6 menossa, riippuu siitä oliko ovis plussapäivänä vai seuraavana. Niiiin, toivoisin että olisi ollut kiinnityminen.
mutta onneksi enää ei nyt sentään ihan joka kuukautista ole ollut! Mä en muuten kyllä vieläkään pääse tuonne sun blogiin, sulla on siellä asetuksissa päällä se täppä missä sallitaan pääsy vain kutsusta. Sun pitää muuttaa blogi julkiseksi, jotta sinne suoraan linkillä pääsee.