Täällä on ollu elämää kerrakseen. Pahoittelut, etten nyt kaikkien tarinoita kerkee lukea, koska töissä taas !
Mut kerron kuulumiset, jos jotaki sattuu kiinnostamaan ;D
Elikkä kp39, muuttu kp1... Ihan normaalit menkat, mutta ilman suurempia kipuja, mitä mulla nyt normaalisti esiintyy. Oikeestaa aamulla, kun alkoi, nii vähän puun takaa tuli, jos niin voidaa sanoa...
Nyt kp 8 ja pakko heti alkaa kysymystä heittämään... Eli menkat loppu pari päivää sitte ja normaalisti mulla ei menkkojen jälkeen mitää välivuotoja yms ole... Paitsi tietysti nytte :D
Päivä menkkojen jälkee alavatsa oli turvoksissa jonkin aikaa, mutta tasaantu sitte. Nyt sitte ollu tunnetta, että ihan kun pöksyyn jotaa lorahtais, mutta ei.. Valkovuoto ollu runsaampaa heti kuukautisten jälkee ja eilen pyyhkiessä paperii tuli kunnolla valkovuotoa, joka oli sitten vähä rusehtavampaa. Nyt alavatsas ihme tunnetta ja autolla, kun töihin lähti, nii ajaessa tuntu, kun joku olisi yrittäny tonne alavatsaan 'tunkeutua'. Olisko sit mahdollista, että mahdollinen ovis heti kuukautisten jälkeen, kun edellinen kierto veny tai jotaa ihan muuta ? Kovasti oon miettiny ja miettiny myös, että pitäskö se gynen juttusille kohta mennä ? :D
Vai onko jollaan joskus ilmaantunu vastaavaa ? Vihlontaa sohvalta noustessa tuntu kuukautisten aikana (mitä ei oo ennen ollu...) ja välillä tota vihlontaa ilmenee muutenki.. Posket punasenaa helottanu menkkojen jälkee ja lämpöki ollu koholla.... Huomitoa kiinnitin myös nännipihoihin, kun jotenki näyttää, että olis 'levinny' :D
Aikasemmin kun oireita kirjoittelin, nii menkat ku tuli, nii oireetki hävis, mutta nyt taas tulemas takasin ????
Tiedä nyt tästä, mutta jos tää kummallinen oireilu jatkuu, nii lekurii se on mentävä :/
Pakko oli taas päästävä avautumaan... Huomenna alkaa valvomiset, nii lueskelen teidän kuulumiset läpi !!