Esikoinen toiveissa

Tulin nyt kuitenkin pikaisesti päivittämään omia fiiliksiä. Täällä yllättäen kp 2, vuoto alkoi ihan yllättäen kertarykäisyllä eilen. Tiputteluvuoto jäi kokonaan pois tässä kierrossa, mahtaako johtua siitä ohuesta limakalvosta...? Edellinen kierto jäi anovulatoriseksi ja pienesti elättelen toiveita, että myös kohdun limakalvo oli ultrassa siitä syystä niin ohut. Tähän kiertoon tuplattu vehnänalkioöljy ja aloitettu lisäksi gelee royale. Katsotaan, saadaanko näillä tropeilla mitään aikaan ja aloitellaanko tämän kierron jälkeen lapsettomuustutkimuksia... Mieliala on jo parempi, voisi sanoa jopa toiveikkaaksi. :)

Argh mihin se mun edellinen teksti katos!?! Tottatosiaan uusiks meni. 2vkon sisällä tapahtunut oireina, vilutus, alapää märkä koko ajan, kovat halut, yhden aamun kyökkäily, nenu vuotaa ko hanasta vettä välillä, tissit hieman kipeät ei kuitenkaan kovin arat, nippailut sieltä täältä koko ajan, kovemmat kivut välillä, menkkakivut melkein joka ehtoo, ailahtelevainen mieli, repäisykivut, ne finnit, turvonnu maha ja turvotuskipu, kaikki ruoka ei maistu... Mitä niit ny oli unohdin jo puolet. :D

Tosiaan alas varmaan pudotaan ja korkealta mutta eipä olis ekakerta. Testin tein tiistai aamuna eikä haamunhaamua näkynyt.

Väsymystäkin on ollut pari päivää, mutta voi olla työväsymystä kun niin kiirettä ollu töissä.

Ps. Älkää naurako lista tuntus olevan loputon. oivoi sentään.... Oon varmaan onnistunu kuvittelemaan puolet. Tätiä ei näy. Tosiaan joka ilta melkein laitan siteen kun menkkakivut alkaa, mutta tähän mennessä ollut väärä hälytys.

Täällä olis kp 14, ovis vissiin tuloillaan mutta niitä testejä en oo hakenu niin en tiedä. :) stressaan vähemmän kun ei oo niin kovaa yrittämistä. Vehnis käytössä ja muut vitamiinit, miehellä myös. :) elämme siis jänniä aikoja. Viimeset pari kiertoa ollu 30päivää, laskurin mukaan ovis olis lauantaina. No kosteat olot on joka tapauksessa! ;)

Tuosta positiivisesta ajattelusta, täytyy itsekin ihan tietoisesti tehdä tuo :)

Täällä on ollu elämää kerrakseen. Pahoittelut, etten nyt kaikkien tarinoita kerkee lukea, koska töissä taas !

Mut kerron kuulumiset, jos jotaki sattuu kiinnostamaan ;D

Elikkä kp39, muuttu kp1... Ihan normaalit menkat, mutta ilman suurempia kipuja, mitä mulla nyt normaalisti esiintyy. Oikeestaa aamulla, kun alkoi, nii vähän puun takaa tuli, jos niin voidaa sanoa...

Nyt kp 8 ja pakko heti alkaa kysymystä heittämään... Eli menkat loppu pari päivää sitte ja normaalisti mulla ei menkkojen jälkeen mitää välivuotoja yms ole... Paitsi tietysti nytte :D

Päivä menkkojen jälkee alavatsa oli turvoksissa jonkin aikaa, mutta tasaantu sitte. Nyt sitte ollu tunnetta, että ihan kun pöksyyn jotaa lorahtais, mutta ei.. Valkovuoto ollu runsaampaa heti kuukautisten jälkee ja eilen pyyhkiessä paperii tuli kunnolla valkovuotoa, joka oli sitten vähä rusehtavampaa. Nyt alavatsas ihme tunnetta ja autolla, kun töihin lähti, nii ajaessa tuntu, kun joku olisi yrittäny tonne alavatsaan 'tunkeutua'. Olisko sit mahdollista, että mahdollinen ovis heti kuukautisten jälkeen, kun edellinen kierto veny tai jotaa ihan muuta ? Kovasti oon miettiny ja miettiny myös, että pitäskö se gynen juttusille kohta mennä ? :D

Vai onko jollaan joskus ilmaantunu vastaavaa ? Vihlontaa sohvalta noustessa tuntu kuukautisten aikana (mitä ei oo ennen ollu...) ja välillä tota vihlontaa ilmenee muutenki.. Posket punasenaa helottanu menkkojen jälkee ja lämpöki ollu koholla.... Huomitoa kiinnitin myös nännipihoihin, kun jotenki näyttää, että olis 'levinny' :D

Aikasemmin kun oireita kirjoittelin, nii menkat ku tuli, nii oireetki hävis, mutta nyt taas tulemas takasin ????

Tiedä nyt tästä, mutta jos tää kummallinen oireilu jatkuu, nii lekurii se on mentävä :/
Pakko oli taas päästävä avautumaan... Huomenna alkaa valvomiset, nii lueskelen teidän kuulumiset läpi !! :Heartred

Ehkä kannattaa ihan rauhassa kattoa. Jos ei mitään kovia kipuja tai oudonhajuisia tai värisiä vuotoja tule niin kyllähän sitä kaikenlaisia oireita itelleen saa kun niitä oikein kyttää. Jos testi näyttää negaa ja menkat tulee suht ajallaan niin kunnallinen tuskin huolii ja taas turha maksaa yksityiselle. :) rauhassa vaan ja älä huomioi joka nippausta tai tuut hulluks. Ne nyt voi olla mitä vain :)

Jellis jospa se nyt tärppäis kun suhtautuu tähän kiertoon vähä rennommin! :)

Starling siellä on nyt semmoset hyvät mömmöt käytössä että kyllä sen nyt pitäis tärpätä! Tsemppiä tähän kiertoon! :)

Jemberry mikäs tilanne siellä on? Jokos täti on saapunut vai ootko jo r-testin tehny?

Tintti8 kait siellä ahkerasti peittoa heilutellaan ;)

Zara93 oottele ja kahtele vielä hetki jospa tuohon tulis iha ittekseen selvyys.

Omaa napaa eli täällä kp28/26-28 tätiä ei vieläkään näy ja mitään oireita menkoista tai raskaudesta ei ole. Keskiviikkona tein aamulla puhtaan negan ja tänä aamuna haalea viiva ilmestyi saman merkkiseen testiin todella nopeasti. Tosin näillä kiertopäivillä oisin odottanut vahvempaa viivaa, mutta testailen illasta vielä uudelleen ja huomen aamuna. Laitanpa tähänkin kuvan siitä tämän aamuisesta testistä ja pahoittelen tosi huonoa kuvanlaatua

Liitteet

• 1429347966299.jpg
    1429347966299.jpg
    72.1 KB · Katsottu: 118
Mindis toivotaan ny että siitä kunnon viiva tulee!!

Kyllä mä alan olla toivoni menettänyt, jos joka kierrossa on 25% mahdollisuus onnistua ja meillä on vain 1% niitä mahdollisia onnistujia niin kyllä mä lottovoiton saan helpommin ku lapsen.

Nannu, Jee pääsette taas tositoimiin! Mahtavat ovisviivat sait bongattua juuri oikeaan aikaan, nyt vain toisia tuplaviivoja odottelemaan parin viikon päähän :rolleyes:

Sabetti, Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mutta hyvältä kuulostaa Geleen ja vehniksen vaikutus! Jospa tämä olisi nyt THE kierto :angelic:
Sarinalle melkein sama kommentti kuin Sabetille, hyvältä kuulostaa tropit. Ja hienoa että mieliala on toiveikkaampi! Kukahan se oli joka Raskaaksi-15 ketjussa kertoi kokemuksia vehniksen vaikutuksesta limiksen paksuuteen, kun näkyi useamman ultrauksen perusterusteella kuinka limis kuukausi peräkkäin oli paksumpi vehniksen aloituksen jälkeen :)

Jellis nytkö alkoi tauko yrityksestä? Tai siis ettet laske päiviä sen tarkemmin? Toivotaan että stressittömyys auttaa ja pääset olemaan niitä joilla tauko tuo toivotun tuloksen. Hyvä jos et kuitenkaan kokonaan jätä meitä :p

Tintti-8 nyt kellistämään mies niin päästään jännäämään suakin parin viikon päästä!

Zara93 Odottele rauhassa, tuo voi olla vielä ihan normaalia, tästä naisten hormonitoiminnasta kun ei ota koskaan selvää :grin

MindiS siellähän näkyy selvä haamu!! :woot: Vahvistumista sille! Uutta testiä vain kehiin, jos nyt on "vasta" kp 28 sehän kerkeää vielä hyvin vahvistua.

Maaritmarianne siellä ainakin oireet kuulostaa hyvältä! Mutta luinko -15 ketjusta että testasit negan tänään? Vai oliko siinä viivanpaikka? Toivottavasti joku selvyys tulee pian :) Ja nauttikaahan risteilystä!

Muokattu viimeksi:
Onnittelut plussanneille ja peukut pidetään pystyssä kaikille, joilla h-hetki lähestyy :happy:

Juu, mä yritän rauhassa ottaa ja etten hirveesti omaa kroppaa ihmettelis. Mut pakko sen on sanoa, että muutosta mä oon sen kaavinnän jälkee huomannut... Tai sitte vaan kiinnitän enemmän huomiota omaan kroppaan ! Tää naisen keho ei oo mikää yks selitteinen ! :dead:

Mut on se ihanaa, kun tämmöset foorumit on keksitty, minne voi tulla asioista kertomaa ! Itelläni, kun ei samassa tilanteessa tai lapsesta haaveilevia kavereita ole... Eivätkä ne mun tilannetta ymmärrä. Ehkä vasta siinä vaiheessa, kun omalla kohdalle sattuu, nii sitten mä kelpaan tueks.... Ainhan se on niin menny... Mut onneks isäntä on olemassa :)

Mulla sen kaavinnan jälkeen se yks vuoto oli (35pv kaavinnan jälkee) ja nyt sitte edellinen kierto veny siihen kp38, vaikka olin oviksen bongaavinani ! Ja mulle ei lääkinnällistä keskeytystä edes suositeltu, vaan lääkäri sano, että huomenna sit kaavintaa. Rv oli sillo 11+4, eikä mitää merkkejä keskeytyksestä tai mistään. Plussanki tosta tuulimunasta tein (ja vahvan semmosen), ku menkat oli 4päivää myöhässä.... Ja kätilö epäili sillo rypäleraskautta ja senki takia varmaan kaavintaan menin ja lähettivät istukat ja kaikki patalogille tutkittavaks, mutta kaikki oli onneks hyvin ! Rypäleraskaudestahan voi tulla karenssia 6kk-1v., ellei enemmän ? Mutta ihmettelen tuota, että heti lääkäri halus tutkittavaks laittaa ? Ehkä asiast pitäis olla kiitollinen, kun tieto siitä, ettei istukassa mitään vikaa ollu.

Ajattelin tuon asian vielä kirjoittaa, kun jotaa kysymyksiä/pohdintaa oli tullu. Nimimerkkejä en nyt vaan muista :)

Mutta kyllä ton päivän vieläki muistaa, kun eilisen. Ja jotenki sisimässää ties, että kaikki ei hyvin ole. Seuraava tärppi, kun pamahtaa, nii heti oon aikaa varaamas varhaisultraa, että selviää sit asia nopeemmin, jos ongelmia on...

Mutta palataan taas asiaan naiset ! Ja kiitoksia teidän tuesta !! :)

Ja hei, joku mainitsi Pepen blogin. Mistäs osoitteesta löytyy? :)

Täällä kp 14. Oviksen pitäisi olla lähipäivinä. Testaillut olen, mutta ei vielä plussaa. Peitto on kyllä heilunut melkeinpä joka päivä :D

Nessu toisistaanhan voi nauttia tosissaan myös ilman ovistakin ;) mut ainaki siellä sit hyvin talletellaan tässä kierrossa! :)

hei ensimmäista kertaa tota greippimehua juon aloitin pari päivää sitten ja nyt kp 11/31-35 ja nyt alkanut oviskipuja tai no vähän rinnat aristaa ja pientä menkkakipua :o ovis pitäis suunnilleen 25.4 olla.. voiko greippimehu aikaistaa ovista ? tietääkö joku minua viisaampi jos vois vähän valasta mua :happy::happy:

Jannah itte oon nyt tän kierron ajan syöny verigreippiä ja juonu verigreippimehua ja ei mulla ainakaan tapahtunut ovikselle mitään. Tai no en normaalistikkaan tunne ovista enkä sitä tikuta.

Takaisin