Esikoinen toiveissa

Janni82 pahoittelut tädistä, tai no sun tapauksessa onnittelut :D pääsette nyt uuteen kiertoon uudella puhdilla :)

Ihanaiset naiset mä pidän nyt muutaman päivän taukoa tästä foorumista kun on niin paljon tässä kaikkea touhuamista, niin keskityn sitten ens viikolla taas uudella puhdilla tähän :) ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja plussapuhuria sekä megaoviksia :)

mindiS, kiitos! Kyllä ne tällä kertaa on onnittelut. Sen verran kovasti odottelin jo! :) Nyt kyllä niin kamalat menkkakivut taas, onneks on Miranax ja viljapussi!

Janni82 onnea yritykseen ja toivottavasti plussa tulee pikaiseen! :)

Mindiksellä mahti säät tilattu foorumilomalle :D

Täällä piinaillaan vieläkin nuiden raskaustestin haamujen kanssa, ollakko vai eikö olla. Huomenna kyllä teen jo digin!

Sabetti dpo 14

Janni, hyvä että täti tuli vihdoin! Seuraavalla kerralla saa kyllä jäädä pois vain plussan takia!

mindiS, pidä rentouttava foorumitauko. :)

sabetti, voi hitsi miten jännittää! Mä haluan kyllä kuulla sun plussauutiset kun palaan. :wink

On. Muutaman tunnin päästä lähtö kohti etelää ja toista pallonpuoliskoa. :) Palailen ennen vappua, ja sitten onkin jo taukokierto ohi! Nopeasti on aika mennyt eikä ole tuntunut että harmittaa ettei päästy yrittämään tässä kuussa. Pää on tosiaan saanut levätä. Samaan aikaan kuitenkin vauvakuume ei ole laantunut mihinkään, ja mielelläni käydään taas yrittämään.

Not pregnant sano äsken digi. :( en tiedä mitä olla mieltä kun ei menkkoja kuulu ja oireitakin on. Ja se tunne, kun olin ihan varma tärpistä.

Sabetti, pahoittelut negasta! Olisiko vielä mahdollista, ettei hormooni ole noussut tarpeeksi? Jos kuitenkin tänään tädin pitäisi vasta tulla (dpo14)?

Beislalle ihanaa ja rentouttavaa reissua!

Meillä on taas vauvapuuhailut käynnissä :) tänään kp 17/31-35, joten oviksen pitäisi tulla tässä lähipäivinä, jos kierto on samaa luokkaa kun aiemmat. Ostin tänään lisää ovistestejä (sain aiemmin tänään viivaan väriä, mutten kuitenkaan tasavahvaa) ja ajattelin nyt testailla sekä aamuisin että iltaisin.

Starling, oon niin pahoillani lääkärin uutisista! :( iso halaus sinne ja paljon tsemppiä mitä ikinä päätättekään! Oon 100% varma että teillekin se oma pieni vielä suodaan! <3

Sabetti, höh!! Nannun kanssa samaa mieltä, jossei hormonit vielä ole noussut tarpeeksi? Vaikka se digi on ilmeisesti aika herkkä niin kaikki naiset on silti niin erilaisia! Kyllä siellä jotain on ainakin varmasti ollu meneillään kun sulla on oireita ja tuolla aiemmassa testissä mäkin olin näkevinäni jotain viivaa. Tsemppiä sinnekin!

Täällähän tuntuu olevan tosi paljon heppatyttöjä :) mä en oo itse heppojen kanssa ollu paljoa tekemisisssä, kahdella kaverilla on oma hevonen ja heidän mukana välillä ollit tallilla ja päässyt ihan ratsastamaan asti. Saan ihan itse hepan liikkeelle, mut hitto se vaatii pohjevoimaa ja kyllä on pyllykin hellänä kun joskus käy :D

Niin ja en ollu nyt varma onks tännne tullu uusia, en oo taas kehetkeen ehtinyt käydä kuikkimassa! Tervetuloa! :)

Plussapuhureita kaikille! :) kevät etenee hurjaa vauhtia kokoajan ja pistää kyllä hormonit hyrrämään, nyt kaikille plussat kehiin!! :)

Niin ja beislalle rentouttavaa ja ihanaa lomaa! :) nauti!!

Last edited by a moderator:
Tekis itselläkin mieli uskoa johonkin myöhäiseen kiinnittymiseen tai liian laimeaan pissanäytteeseen, mutta putoaisi sitten vaan entistä korkeammalta. :(

Muoks. Ja sori tää napailu.

I'm back! :D
Olipas kyllä melkosen touhukas viikonloppu, onneks ehti pihallakin olla välistä. Tänään kyllä vähän harmittaa töihin mennä koko päiväksi kun ois taas noin ihana aurinkoinen ilma <3
Mitenkäs teillä on menny viikonloppu?

Janni82 jokos menkkakivut on helpottanut? Oon ittekki huomannu että viljapussi tai pakastevihannespussit on aivan korvaamaton apu jos menkkakivut sattuu olemaan ihan tosi pahat! :)

Beisla ihana kun loman jälkeen alkaakin sitten uus kiero niin pääsette tikuttelemaan uudella innolla taas :)

Sabetti onpa kyllä inhottavaa! Pahoittelut siis negasta :( meinasitko tänään uuden testin tehdä jos täti ei saavukkaan?

Nannu teillähän on sit juurikin parhaat päivät kierrosta pupuilla ;) tsemppiä oviksen tikutteluun! :)

Ja oikein mukavaa viikon alkua kaikille :)

Mulla alkoi taas toi vuotaminen. DPO7 ja seksi oli ku teurastamossa. Ja sellasta pientä koko ajan. Onneks ei noita clomeja enää ainakaan pariin kiertoon. Tuskin otan enää ollenkaan. Mä oon jo ihan kyllästynyt tähän touhuun. Antaa olla.. Anteeks vain oma napailu, mutta kyllä vituttaa.

MindiS en testaa. Ei ole tarvetta. Tätiä ei näy mutta, krampit ja pyyhkiessä tuhrua.

Jellikselle isot tsempit!♥ napaile niin paljon kuin huvittaa täällä me ollaan sua varten. ♥

Sabetti ja Jellis, halauksia! :Heartred Ja ihan turhaan pyytelette anteeksi omanapailua, mun mielestä on hyvä saada purkaa tätä kautta omaa harmitusta. Mulla ei ainakaan ole "oikeassa elämässä" ketään, joka eläisi tätä samaa elämänvaihetta nyt. Täällä naiset ymmärtää ja tsemppaa toisiaan.

Mä sain tänään hienot tuplaviivat ovistestiin, eiköhän nämä voi jo laskea tasavahvoiksi? :) Noin selkeitä en ole ennen saanutkaan. Tänään siis menossa kp18/31-35. Talletuksia tehty eilen, tänään ja huomenissa ajattelin miehen vielä vietellä :wink

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    578.4 KB · Katsottu: 109
Nannulla upea ovisplussa! Nyt hyödyntämään! ;)

Tänne kurvas täti. Eli kp 1. Tässä kierrossa ei tiputellu ja lutis piteni tai sitten oli yritystä kiinnittymiseen, joten hyvältä vaikuttaa gelee royalen ja vehniksen vaikutukset. :)

Mahtavaa sabetti että jotain edistystä! Jospa se nyt onnistuis! Minkäs mittainen sun lutis nyt oli sitten? ja koko kierto?

Jellis kierto oli perus 31 päivää (28-33) ja luteaali oli nyt 14 päivää (kp1 dpo 15) normaalisti luteaalivaihe ollut 12-13 päivää ja menkat alkanut tiputtelulla 2-3 päivää ennen kunnon vuotoa.

Mulla on nyt menossa kiertopäivä 23. Ovulaatio oli tuossa edellisviikonloppuna ja munasolu irtosi mielestäni ihan selkeästi vasemmalta puolelta, mutta nyt lauantaina oli melkoiset vihlonnat oikealla puolella. Aivan samanlaista vihlontaa kuin ovulaatiossa. Hämmentää, että mistä mahtoi olla kyse.O.o Ovistestikin näytti lauantaina hailakkaa plussaa. Jäin vaan miettimään, että olikohan se edellisviikonloppuinen sittenkään ovulaatio, vaikka oli mielestäni ihan selkeä. Silloin en mitään ovulaatiotestejä tehnyt.

Omanapailua vähä. Nyt kp26.. Toivoa pitää "oireet" yllä,kumpa ois nyt vaan oikeasti oireita eikä kuviteltuja. Öklöttää, ja mahassa jännä tunne.. Vähän kuin menkat alkais mut ei kuitenkaan. Ja valkovuoto,het ku hanasta.. Lämmöt vähä päälle 37.. Hitto jos ei nytkään ja sitä niin taas toivoo.. En tiiä millo uskallan testata!

S- jaiks onkos siellä ollut niin jännät paikat ettet oo malttanu nukkua ees ;) aika lupaavia oireita!!! Millonkas meinasit uskaltaa testailla? Olikos se silleen että sun viime kierto oli 30päivää? Vai mitenkä se menikään?

Takaisin