Esikoinen toiveissa

Tervetuloa Beneathbeautiful, Eikiko ja Nakro :)

Bb kesä tulee onneksi aivan pian ja pääsette toivottavasti aloittamaan yrityksen! Nythän sinulla on hyvin aikaa tutustua oman kropan hormonitoimintaan ja kuulostella tuntemuksia kierron eri vaiheissa. Helpottaa kummasti sitten yrityksen aloitettua kun piinaillaan ja mietitään oireita :wink (vai oliko sulla miten ehkäisyä ollut käytössä?)

Eikiko oireet kuulostavat niin lupaavilta! Milloin testaat uudelleen?

Zara93 tänne saa kyllä avautua kaikesta. Voihan se olla hyvinkin ollut kemiallinen :sad001 Eikös niin ole sanottu että noissa herkissä kotitesteissä (ja muutenkin kun testaillaan kovin varhain) on se vaara että näyttää juurikin kiinnittymisyritykset/ kemialliset ja sitten menkat kuitenkin alkavat.. Mutta eihän sitä mitenkään malta odottaa siihen että menkat olisi pari viikkoa myöhässä, varsinkin jos oviskin tikutettu ja dpo:t selvillä.

Tintti siellä oli varmasti ovis! Toivoytavasti olette saanut sovittua miehen kanssa :wink

Muokattu viimeksi:
Jemberry, juu onneksi on enää reippa kuukausi kontrolliin tai alkas se puoli vuotta olla plakkarissa. :) ja juu kiertoon aloin tutustumaan tässä kierrossa ovistestein tosin uskon että missasin hilkulla ovisplussan saannin liian myöhäisen testailun takia. :) ja ehkäsynä on ollu jo parin vuoden ajan kondomi ja nyt siirryttiin vähän niinku varmoille päiville.. malttamaton kun on.. :D

Jemberry, sehän se ! Enää en aikasemmin noita testejä haluu tehä :( odottelen nyt jos sais bongattua ton uuden oviksen. Tosin yritän tota aktii pitää muutenkin hyvin yllä 'harjoitus'-mielessä ;) ja on tuo isäntäki hyvin hommissa mukana. Mä pitelen kovasti peukkuja, että plussat pärähtää kellä hetket lähellä :)

Nakro, ehitkö tehä testiä ? Jos kyseessä kemiallinen, nii sillo menkat myöhästyy paril päiväl. Jostaa luin, ku googletin :) mut mä nyt tikutellu ovista ja viiva lähteny vahvistuu... Varmaa ovis tulee ihan ajallaa, vaikka kierto veny :) mut enpä minäkää mikää asiantuntija näis hommis oo :D

Ehdin tehdä testin ja negatiivista näytti. :/

Tänään aamulla testasin ja haalea, mutta selvä viiva tuli. Piti mies ihan herättää ja kysyä mitä hän näkee, sanoi että kaksi viivaa..

Nyt vain toivotaan että pysyy kyydissä.. LA menee joulun ja uuden vuoden välille

Eikiko ettei ois sama LA kuin mulla ;) super paljon onnea plussasta!!! Ja hirmuisesti vauvvaliimaa ja tarrasukkia!!!! :)

Jos mennään menkkojen alkupäivän mukaan niin riippuen erilaskutavoista 27 tai 28.12. Eipähän tarvinnut tänä vuonna tehdä kovinkummosia joulusuunnitelmia jos kaikki menee hyvin :)

Eikiko joo täälläkin meni joulu ja uuden vuoden juhlinta suunnitelmat vähän uusiksi mut tosin erittäin onnellisia ollaan :)

Vau, mitä uutisia tänne on pukannut, kun oon hetken ollut pois! Onnea plussanneelle ja testaamista jänskättäville! Ihanaa, että täällä raskaudutaan :)

Sen verran omaa napaa, että mulla kp 16, eilen illalla nappasin ovistestiin mojovan plussan. Niin oli helakat viivat, että jee! Ollaan otettu kaikki ilo irti tästä ;) En siis ole aiemmin edes tiennyt, että ovuloisin. Mut näyttää siltä, että sentään jokin kropassa toimii. Jesjesjes!

Pidän edelleen kiinni myös päätöksestäni pamahtaa paksuksi tässä kierrossa :D

Aurinkoista viikon alkua, naiset!

Nessu nyt kyllä ahkerasti heiluttelette peittoa monta päivää putkeen ni kyllä se plussa sieltä pärähtää tässä kierrossa! :)

Mindis, nimenomaan! On tässä semmoinen putki ollutkin nyt reilun viikon päällä ja täytyy vielä jatkaa samaan malliin, että saa kyllä luvan tuplaviivat tärähtää ruutuun muutaman viikon päästä :D

Ekiko valtavasti onnea ja tarraliimaa :)

Anteeks tää oma napailu mutta ensimmäistä kertaa tikutan ei varmaa viel oo ihan ovis plussa?

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    774.7 KB · Katsottu: 127
Onneksi olkoon plussasta ekiko! :Heartred

Jannah, ovistesteissä tosiaan hailurat/haamut ei vielä ole plussia, vaan vasta tasavahvat viivat lasketaan. Mulla ainakin näyttää läpi kierron haaleaa viivaa. Tsemppiä metsästelyyn, mä oon testannut sekä aamuisin että iltaisin, ettei vain mene ovis ohi :)

Täällä dpo6 ja ei oireita juurikaan. Talletukset meni siis nappiin, dpo -2 ja dpo0, ovis oli hyvin selkeä myös, joten toiveet on korkealla. Vähän on ummettanut ja aivastaessa tuntunut repäisykipuja, mutta liittyneekö raskauteen vai johonkin ihan muuhun. Odottelu on aika piinaavaa..

Mä oon kans ymmärtänyt, että ovistesti on positiivinen vasta oikeesti viivojen ollessa voimakkaan väriset. Tässä alla oma testikimarani viikon ajalta, kuvassa alimpana tuorein testi. Eilen tuli ekat selkeet ovisplussat ja tänään vielä tummempi. On käytetty hyödyks päivittäin :D

Ajattelin testata ihan mielenkiinnosta vielä pari päivää, niin opin samalla vähän omasta kierrostani, kun en oo aiemmin jaksanut sen kummemmin kirjailla mitään tuntemuksia tms. ylös.
ImageUploadedByVau Foorumi1429556320.423527.jpg

Onnea plussasta Eikiko! Oireet ja tuntemukset pitivät paikkaansa! :)

Onnea myös ovisplussista, Nessulla ainakin hienot viivat!
Noista Jannah pystyy hyvin katsomaan vähän vertailua, tosiaan niihin haamuja voi tulla läpi kierron :)

Muokattu viimeksi:
Jemberry nuihin roskishaamuihin en itte luottas. Kannattaa melkei tehä uus testi ja eri merkkinen. Mun käsittääkseni viivan pitäis ilmestyä testiajalla? Vai oonko ihan väärässä? Kipaseha kauppaan hakemaan uus testi ni jospa siellä viiva näkys ;)
Ittellä tuli tosi haalea viiva toiseen testiin ku toinen testi näytti jo huomattavasti vahvempaa viivaa. Hirveesti eroja kyllä noissa testeissä :O

Takaisin