Heippa vaan ja hyppään ketjuun!
En jaksanut nyt äkkiselleen kaikkia tämän ketjun viestejä lukea, mutta kerrotaan nyt vähän omasta tilanteesta:
Eli itsellä kova kuume (26-vuotias olen) ja mies jarruttelee, kuulemma ihan periaatteesta, vaikka lapsen haluaisikin (elkää kysykö…). Ollaan puhuttu, että ensin naimisiin ja sitten lapsen yritys alkaisi siitä, eli kesällä 2016. Toki välillä lapsesta puhutaan, no että jos sitä kuitenkin alettaisiin aiemmin jo, mutta sitten se miehen mieli aina muuttuu kuitenkin. Syksyllä otettiin ehkäisynä käyttöön pillerit (kondomi ennen), mutta vuorotöiden takia aina joku unohtu ottaa tai myöhästy tai muuta. Sitten otettiin käyttöön nuvaring, mutta mulla oli ihan hullut PMS-oireet siitä: Olin aivan sekopää mielialanvaihteluiden kanssa.
Nyt sitten vedin kaksi rengasta putkeen lomareissun takia ja ekan renkaan aikana vedin kaksi antibioottikuuria. Sitten huomasin ekan kierron puolivälissä SELVÄN oviksen. (sen huomasi, koska en ole pitkään aikaan sitä noiden pillereiden sun muiden takia tuntenut). Nyt siitä asti ollut lämpöilyä, mielihaluja ruuan suhteen, nälkä, nälkä ja nälkä, etovia hajuja, etovaa oloa, flunssaa, järkyttävää turvotusta, tissit kipeet ja kasvaneet.. On alkanut olla olo, että jumatsuikka, josko se ois nuvan teho mennyt niistä antibiooteista. Mieskin on kokoajan, että "Sä oot niin raskaana" ja pari ystävää, joille olen oireista uskaltanut avautua. Tänään tai huomenna tulee täti käymään jos on tullakseen… Nyt on pari päivää ollut menkkajuilintaa toki, mutta yleensä sitä ei ole kuin sinä päivänä kun menkat tulee.. Jännittää ja pelottaa. Olo on niin vahva, mutta jos ei olekaan niin tavallaan saako edes olla pettynyt, koska ei olla vielä virallisesti yritetty lasta.
Tilanteesta sen verran, että vakituinen suhde, vakituiset työt ja puitteet on kohdallaan. Mies on sanonut asiaan, että yrittämään alettaisiin tosiaan häiden jälkeen, mutta jos joku vahinko kävisi ennen sitä, niin häntä ei haittaisi.
Nyt jätetään kuitenkin yhteisellä päätöksellä nuva taas pois ja muutkin hormonaaliset ja siirrytään kondomiin/keskeytettyyn. Jos siitä lipsahtaa, niin lipsahtaa. Mies on ehkä vähän sen sorttinen, että on varmaan kovempi jännittäjä kuin minä, niin "yllätysraskaus" olisikin ehkä helpompi niellä.. heh.