Esikoinen toiveissa

Täällä taustaillut nyt ja lueskellut teidän juttuja. Tsemppiä nyt kaikille jotka kierron loppuvaiheessa ovat. Jollain oli hieno ovisplussakin! Pahoittelut negan saaneille tai tädin tulleille.

On. Täällä jännätään oikein kunnolla. Edellispäivänä luulin tädin tulevan kylään kovista kivuista päätellen, mutta ei ole näkynyt. Eilen tuolilta noustessa repäisykipua tuntunut oikeassa nivusessa. Närästystä ollut nyt pitkään paitsi nyt on ollut 3päivän tauko. Tänään kun aamulla nousin vessaan niin tuli huono olo. Menin takaisin sänkyyn, mutta helpotti vasta hieman aamupalan jälkeen joka meni kurkusta alas kyllä kovalla vaivalla ja toinen leipä jäikin syömättä. Sunnuntaina viimeksi tein negan.

Tänään kp 30/22-35.

Mindis,viimekierto veny kp38.. :D saa nähä kuis nyt käy.. Haha ja joo en tiiä mikä mua vaivaa ku mua saattaa väsyttää mut en saa unta kahelta yölläkää,liekkö jännittää niin :D nyt vaa malttia....

Maaritmariannella aika klassiset oireet, toivotaan! :)

Mulla kp25. Ehkä dpo 11? Ei mitään oireita. Verentulokin hiipui. Ei mitään odotuksia tälle kierrolle ja kesän pidän taukoa. Alan olla jo tottunut ajatukseen ja kuume laskenut aika hyvin normaaliin. :)

Tauko ei tarkoita kyllä sitä että täältä malttaisin olla pois, jännään teitä! :)

Puhelin meinaa reistata niin ei oikein onnistu kommailu :/

Maaritmarianne sulla kyllä on tosi lupaavia oireita! Tajuaispa täti pysyä sieltä pois seuraavat yhdeksän kuukautta ;) jokos ruokahalu alkaa palailla aamun jälkeen?

S- hahaha ihana, siellä taitaa siis olla sama meininki ku täälläkin :D jostain kunnon syystä pomppasin ylös kolmelta!! Ja siinä sit sängyssä pyörin puol seitsemään kunnes piti nousta ja lähtee töihin. Töissä nyt sit väsyttää yölliset valvomiset :D

Jellis minullakin laskenut tämä järkyttävä kuumeilu hulluuden tasolta normaaliin :) ja eihän sitö tiiä jos nyt stressittömässä tjottailussa pieni tarraiskin kiinni ;) me ei tosin vielä meinata luopua vitamiineista eikä verigreipeistä :D

Heippa vaan ja hyppään ketjuun! :greet025

En jaksanut nyt äkkiselleen kaikkia tämän ketjun viestejä lukea, mutta kerrotaan nyt vähän omasta tilanteesta:
Eli itsellä kova kuume (26-vuotias olen) ja mies jarruttelee, kuulemma ihan periaatteesta, vaikka lapsen haluaisikin (elkää kysykö…). Ollaan puhuttu, että ensin naimisiin ja sitten lapsen yritys alkaisi siitä, eli kesällä 2016. Toki välillä lapsesta puhutaan, no että jos sitä kuitenkin alettaisiin aiemmin jo, mutta sitten se miehen mieli aina muuttuu kuitenkin. Syksyllä otettiin ehkäisynä käyttöön pillerit (kondomi ennen), mutta vuorotöiden takia aina joku unohtu ottaa tai myöhästy tai muuta. Sitten otettiin käyttöön nuvaring, mutta mulla oli ihan hullut PMS-oireet siitä: Olin aivan sekopää mielialanvaihteluiden kanssa. :smiley-angry007

Nyt sitten vedin kaksi rengasta putkeen lomareissun takia ja ekan renkaan aikana vedin kaksi antibioottikuuria. Sitten huomasin ekan kierron puolivälissä SELVÄN oviksen. (sen huomasi, koska en ole pitkään aikaan sitä noiden pillereiden sun muiden takia tuntenut). Nyt siitä asti ollut lämpöilyä, mielihaluja ruuan suhteen, nälkä, nälkä ja nälkä, etovia hajuja, etovaa oloa, flunssaa, järkyttävää turvotusta, tissit kipeet ja kasvaneet.. On alkanut olla olo, että jumatsuikka, josko se ois nuvan teho mennyt niistä antibiooteista. Mieskin on kokoajan, että "Sä oot niin raskaana" ja pari ystävää, joille olen oireista uskaltanut avautua. Tänään tai huomenna tulee täti käymään jos on tullakseen… Nyt on pari päivää ollut menkkajuilintaa toki, mutta yleensä sitä ei ole kuin sinä päivänä kun menkat tulee.. Jännittää ja pelottaa. Olo on niin vahva, mutta jos ei olekaan niin tavallaan saako edes olla pettynyt, koska ei olla vielä virallisesti yritetty lasta. o_O

Tilanteesta sen verran, että vakituinen suhde, vakituiset työt ja puitteet on kohdallaan. Mies on sanonut asiaan, että yrittämään alettaisiin tosiaan häiden jälkeen, mutta jos joku vahinko kävisi ennen sitä, niin häntä ei haittaisi.

Nyt jätetään kuitenkin yhteisellä päätöksellä nuva taas pois ja muutkin hormonaaliset ja siirrytään kondomiin/keskeytettyyn. Jos siitä lipsahtaa, niin lipsahtaa. Mies on ehkä vähän sen sorttinen, että on varmaan kovempi jännittäjä kuin minä, niin "yllätysraskaus" olisikin ehkä helpompi niellä.. heh. :joyful:

Tervetuloa terhinaattori! :) oireet kuullostaa kyllä lupaavalta! :) Toivottavasti plussaat tai jos ei vielä tärppää niin mieskin innostuisi yrityksestä jo ennen häitä ;)

Ihailen teitä jotka osaatte stressittömästi tjottailla! :) Mä en vaan pystyisi lopettamaan yritystä. Onneks nyt en ihan hulluna oo stressannu vaikka kohta 9 kk alkaa yritystä olla takana. Pettymykset vaan kasvaa kierto kierron jälkeen. :( eilen oli kyllä paska fiilis, mutta tänään jo vähän parempi olo. Töissä ei kerkeä niin masistelemaan. :)

Kiitos! Tulipa heti semmone olo, että meninki innostuu ääneen noista oireista, ku eikö heti melkein postauksen jälkeen alkanu vuoto... Ärsyttää. Vaikka mies kyllä halas ja sano, että kyllä sen aika vielä tulee.

Manasin samalla, että en enää koskaan kyllä kuuntele kropan viestejä, ku näköjää viestittää ihan pitkin metsää! On mulla Pms-oireita ollu ennenki, mutta että näin kauan (lähes kk ja 25.2. siis viimeks alko..) ja näin rajut...! Noh, kuumeilua jatkaessa ja tällä forumilla roikkuessa

Terhinaattori naurahdin sun nimeä kun sanon kaveriani terhiä terhinaattoriks :D hui mä jännään tein puolesta täällä! Niin ja tervetuloa!!! :) mun kaveri just puhu mulle että sillon hänen teinivuosinaan kun hän epäili olevansa raskaana ja lapsi ei ollut odotettu niin pettymys oli silti suuri vaikka nega tulikin. Samaa sanoi käyneen vasta muutama kuukausi sitten, kun miehen kanssa sovittu ettei todellakaan vielä lapsia (lähinnä mies ei halua) niin silti se nega oli pettymys. JA sanoi myös että ensimmäinen testi oli POSITIIVINEN jota sitten itki kun menettää joko miehen tai lapsen eli miehen koska aborttia ei tahtoisi tehdä. Teki toisen seuraavana päivänä ja se oli nega. Whaaat!?!???! Mutta siis pointti oli se että taitaa pettymys olla suuri silti vaikkei sitä plussaa "haluaisikaan".

Muoks. Voi ei! Anteeks en lukenut viestiketjua loppuun ennenkuin lähetin. :( Mutta tosiaan kyllä teidän aika vielä tulee!! :)

Terhinaattori tervetuloa ja Pahoittelut tädistä :/ jospa ens kierrossa sitten mieskin ois innolla mukana ;)

Kiitos tsempeistä! Joo, tää on itellekki osittai aika vakiintunu lempinimi..

On se ihmismieli vaan jännä, pettyy vaikka ei pitäs. Toki tässä jotenki oon kuitenki vieläki, että no mut entä jos.. Onhan sitä vuotoa joillain vaikka oiski plussaa... toki epäilen että ihan sitä itteään tämä on. Kiva se on itteään kiusata... NOT!

Jospa tästä virhe analyysistä mieskin olis vähän pettyny ja innostus pian..?

Moikka jengi ja uudet etenkin :) Täällä työkiireiden vuoksi ollut lähinnä taustailua tää viikko. Mulla kp11, ja ovistikut ollut käytössä jo pari päivää. Nyt mä aion jäljittää sen pirulaisen kunnolla ja ottaa kaiken hyödyn irti.

Jotenkin tässä kierrossa on ollu tosi hyvä fiilis :) Oon ihan hupimielessä tehty kerran päivässä semmosen kiitollisuusharjoituksen, että mielessä kelailen joka päivä läpi 10 eri asiaa, joista oon kiitollinen ja iloinen, joka päivä eri asiat.

Ja oon taas jotenkin paremmin muistanut, että elämässä on tosi monta ihanaa asiaa ja ihmistä, vaikkei bebe olekaan vielä suvainnut meille saapua.

Suhtaudun yleensä tollaisiin mindfullness-höpinöihin yms. hölynpölynä, mutta toi kiitollisuushomma kyllä toimii. Suuntaa ajatukset jotenkin pois kuumeisesta yrittämisestä hyviin asioihin - ja johan taas tuntuu petipuuhat ja kaikki muukin rennommalta ja kivemmalta :)

Ei mulla muuta tällä erää. Hei mitkäs kp:t teillä muuten menossa? Onko muilla nyt jänniä päiviä, oviksia tms. menossa just?

Täähän on nyt se kierto, jossa mä oon päättänyt tulla raskaaksi ;)

Terhinaattori toivotaan että se mieheskin siitä pikkuhiljaa lähtis kunnolla innostumaan :)

Nessu mäkin oon nyt pari kuukautta keskittyny elämän positiivisiin asioihin ja se todellakin toimii!! Itse sain joka puolelta alkuvuonna huonoja uutisia jonka takia olin kuin persielle ammuttu karhu koko ajan. Nyt kun keskittyy niihin elämän positiivisiin asioihin niin oon huomannu että enää pienet vastoinkäymiset ei tunnu niin pahalta ja osaa elää hetki kerrallaan stressaamatta tulevasta :) parisuhdekkin saanut uutta puhtia kun on alkanut itse muuttaa asennoitumista ;)
Mulla kp25/26-28 tänään aamulla huvikseen testasin ja negahan sieltä tuli mutta ei se mitään, koska ei mulla ollut tuntemuksia mihinkään suuntaan tästä kierrosta :) kunhan täti nyt saapuis niin pääsis uuteen kiertoon hyppäämään ;)

Kyllä se halas mua ja sano, että sen aika tulee vielä, kun masennuin menkoista. Ja tosiaa, ku virallista yritystä ei edes ollut.. Jospa tää kova kuume tarttus pian :wink

Maaritmarianne, vau, sulla tosellakin jännät paikat! Ootkos malttanut odottaa testaamisen kanssa vai joko otit siihen varaslähdön? :) Sorry, jos oot jo kertonut tuosta aiemmin, en ehättänyt kahlata ihan kaikkia viikon kommentteja läpi.

Ja MindiS, siis nimenomaan. Ehottomasti positiivisuus ja hetkessä eläminen kannattaa! Hyvä sä! Toki tähän hommaan tietty malttamattomuus kuuluu, mut on se hyvä muistaa nauttia elämästä ja joka hetkestä :)

Takaisin