Esikoinen toiveissa

MindiS,oon ratsastanut säännöllisesti niin 10 vuotta :) mulla oli kaks vuotta oma hevonen,joka valitettavasti jouduttiin lopettamaan suoliston vajaatoiminnan takia viime lokakuussa. Nyt oon käynyt sitten vaan pari kertaa heppailemassa.
Oma hevonen oli vähä semmonen villimpi tapaus,viimevuonna Olin ensiavussa niin useasti tippumisien takia että sain loppuvuodesta lapun että maksukatto täyttynyt :'D siitä ehkä varovaisuus tulee sitten..
Nyt ei testissä näkynyt mitään aamulla,onhan se niin aikasta että ihme olisi ollut. Nyt ratsastamaan ja huomenna voi olla mehulinjalla(juon muutenkin niin harvoin ettei kukaa osaa epäillä mitään :D)

Tässä täne vielä. Kp6/28 kokeilumielessä tein raskauskeijun liuskan nähdäkseni et näyttääkö se tosissaan samaa menkkojen jälkeen et onko testeissä vikaa. No 5min sisällä tuli tooosi vahva viivanpaikka mikä kuvassakin näkyy. Enpä taida noita enää tilata :/

Liitteet

• 1428662909105.jpg
    1428662909105.jpg
    67.3 KB · Katsottu: 102
S- aivan, hevosten kans on kyllä aivan ihana touhuta :) tosin ittellä toimii kaikki muutkin eläimet <3 :) ne vaan rentouttaa hirveen stressinki keskellä :)
Hih, sähä oot ollu tk:n vakkari asiakas :D paljon sun kierto normaalisti on sit?

Lauruskaah just itte tilasin mammaksi sivustolta r-testejä ;) varmaan heti perjantaina ku ne kolahtaa postiluukusta ni täti saapuu :D noi testit mitä sä tilasit on kyl iha pyllystä :/

Lauruskaah,olipa kurjat testit! :o tietääpä ettei tuolta tilaa jos joskus tarttee..

MindiS, kaikki eläimet on kyl aivan <3 meillä on myös koira ja kissa :D toisen koiran ottasin mut ukko kulta ei oo samaa mieltä :D
Mulla oli kierto pillereillä n28 pv ja nyt eka kierto ilman pillereitä veny yli 30,nyt saa sit nähä kuinkas käy,toinen normi kierto vasta. :)

Meilläkin yks koira mutta haaveissa toinen, mies ei tosin vielä ole lämminnyt täälläkää ajatukselle toisesta koirasta vaan tuumas vaan että ekana se muksu ja sit vasta toinen koira :D
Okei, tuo on kyllä inhottavaa että kierto ei vielä ole tasaantunut kun tosi hankala tietää millon ovuloi tai millonka täti on myöhässä. Mulla aika hyvin tasaantu kierto heti pillereitten jälkeen eli ekana oli 25 päivää ja sit onki ollu aikalailla 26 tai 27 päivää :)

Eläimet on kyllä maailman ihanimpia. Jos on huono päivä niin ei tarvi kun hetkeks uppoutua sen oman kaverin touhuiluun, niin johan alkaa piristymään. Mullakin oli tänään kissa vastassa kotiin kun pääsin, piristi päivää valtavasti se kehräys ja kyöhnäys :)

Lauruskaah harmi noita testejä, toivottavasti sulla ei kamalasti niitä ole jäljellä suotta (tai montaa tilannut).

s- toivotaan että se viiva vielä ilmestyy, onhan tässä aikaa ja mahdollisuus siihen :)

MindiS toivotaan että tätiä ei näy ja tulokset sen mukaisia :)

Käkis vielä mulla on tässä viikko aikaa kehitellä taas ittelle kaikkee r-oireita ;) ja varmaan torstaina alan iha hullunlailla pissiä testeihin, koska ei sitä koskaan malta odottaa :'D

No mut sehän on tavallaan se kierron kamalin ja paras hetki. Jännittäminen on tavallaan maailman kamalinta.. Sä voit pettyä siinä niin paljon.. Mut jos se onkin plussa, niin ei se tuntuis niin hienolta ilman sitä jännitystä!
Eli toivon sulle mindiS kamalan paljon oireita ;) ja malttia ja leffatyylistä puhdasta plussaa!

Hihi, kiitos käkis :D aattelin kyllä nyt olla aika rauhassa ja jättää "oireet" huomioimatta. Tosin eihä se koskaan mene niin :D
Hei, kyselin tuossa raskaaksi 2015 puolellakin että kuinka moni täältä treenaa lantionpohjanlihaksia tai meinaa alkaa treenaa? Itte aina kausittain muistan ees niitten olemassa olon ja muistan treenata niitä eli melkeinpä voi sanoa etten treenaa niitä ollenkaan :D

Mä jään nyt tästä ketjusta taka-alalle. Tänään lääkärissä sellaisia uutisia, että hirveän suuria odotuksia luomuplussaan ei kannata luoda. Aion nyt keskittyä parisuhteeseen.

Starling olen tosi pahoillani :( voimia teille! Kaikkea hyvää tulevaan miten sitten jatkattekin tästä eteenpäin.

Starling, onpa harmi juttu :( Saako kysyä, missä paksuudessa kohdun limis sulla oli ja mikä kp sulla on menossa?

Myös mulla ollut viime vuonna tutkittaessa ohut limakalvo, olikohan yhdessä oudon pitkässä kierrossa vain 3 mm ja joskus oviksen pintaankin edelleen reilusti alle 10 mm. Nappailin sen vahvistamiseen ja kierron tasaamiseen 3 kk Teroluteja eli keltarauhashormonia. Lääkäri ei kuitenkaan sulle niitä ehdottanut ollenkaan?

Tsemppiä sulle kovasti jatkoon joka tapauksessa.

Kiva kun täällä on muitakin heppaihmisiä. Mäkin oon harrastanut ratsastusta jo tosi pitkään. (Öh, alotinkohan mä noin 20v sitten.) Joskus on ollut vähän taukoja, mutta ei yli vuotta. Mullakin oli joskus oma polle, mutta se kuoli pahaan ähkyyn. Sitten jäi ratsastus vähän vähemmälle (oman kuolema oli kova pala), mutta nyt oon käynyt noin kerta viikkoon liikuttamassa kaverin hevosta. Saa tosiaan nähdä, kuinka pitkään viittii ratsastaa. Ainahan siinä pieni riski piilee, vaikka oliskin "varma" polle. Tää kyseinen heppa on melko kuuliainen eikä yhtään säikky, mut silti nuori niin ihan "varmaksi" ei sitä voi kutsua.

s-, onpa sulla tosiaan ollut reipas polle! Mullakin oli aika herkkä ja tipuin siltä jos jonkin kerran, mutta ainostaan kerran oli lievä aivotärähdys, muuten selvisin säikähdyksellä.

mindiS, harmi jos mies ei vielä lämpene uudelle koiralle. Mutta ehkä koiralle helpompi tottua lapseen, jos lapsi on talossa ensin.

Starling, onpa masentavaa saada tollasia uutisia. :sad001 Jospa tosiaan jokin hormonihoito vois auttaa.. voimia päätösten tekoon, palaile kertomaan jos sulla on fiilistä.

Lauruskaah, hyvä toi sun kokeilu, vaikka ärsyttävää että antaa tollasen viivanpaikan. Taidan jatkaa mun kotitesti.fi:n tilailuja, sieltä en oo koskaan saanut viivanpaikka. Oikein ärsytykseen asti :wink, vaikka roskista kaivais niin en kyllä osaa sanoa mihin kohtaan sen viivan pitäis tulla. Herkyys on ollut 20 tai 25. Plussan näytöstä en sitten osaa sanoa, koska aina on täti tullut ajallaan. :rolleyes:

Beisla,kiva tavata heppaihmisiä täälläkin!:) mulla kans kun oma lopetettiin niin nyt puolivuotta ollut niin etten Ole hallunnut käydä edes tallilla.oli niin kova pala.. Nyt sut kävin pitkästä aikaa ja oli kyllä mukavaa!
Joo mun polle oli kyllä villi, kerran murtu polvi kun esteen jälkeen nakkas minut alas ja Tulin polvi eellä maahan.. Kerran Olin myös 2yötä sairaalassa kun se nakkas minut alas ja juoksi mun ylitte ja potkas päähän.. Sillon epäiltiin niskanurtumaa enkä saanut liikkua. Onneksi kuitenkaan koskaan ei tapahtunut mitään vakavampaa.. Ja rakashan se oli vaikka omalaatunen :D

Starling,oon todella pahoillani <3

Starling voimia teille ja pahoittelut huonoista uutisista :Heartred Onneksi paljon erilaisia hoitoja on saatavilla jos niihin päädytte. Tulehan kertomaan kuulumisia sitten kun olo on sellainen.

Olen pitäny hiljaiseloa ja taustaillu vaan kun meinasin että saan stressitasot mahdollisimman alas. Tiedä sitten mahtoko auttaa, mutta vihdoin ja viimein tais menkatkin alkaa!! En oo varmaan koskaan ollu näin ilonen niistä :happy: Kierron pituudeks tuli sit loppujen lopuksi 48 päivää! Just kun ehdin gynelle varata ajan! :grin
Meilla alkais siis yk1!

Takaisin