Mä oon nyt enemmän taustaillut täällä ketjussa, reissuun lähtöön enää pari päivää ja paljon asioita hoidettavana. Ja tietty kun on taukokierto meneillään, ei ole niin paljon omaa kommentoitavaa. Oon myös yrittänyt ottaa rennosti foorumin suhteen, mutta oon kyllä käynyt lukemassa ahkerasti. :)
Sabetilla näkyy hailura! Tosi lupaavaa, eiköhän tämä ole teidän kierto!
s- oli pohtinut miten muut suhtautuvat sun raskauteen. Sanon samaa kuin muutkin, että itse kyllä tietää kun on valmis äidiksi, mielensäpahoittajia löytyy aina eikä niistä kannata välittää. Muuten en takuulla minäkään olisi hankkimassa lasta! Mun mielestä jo se, että pohtii omaa kelpoisuuttaan, kumpuaa usein siitä että välittää niin paljon lapsestaan (vaikka sitä ei vielä ole) ja tahtoo sille parasta. Mutta jokainen meistä onnistuu äitinä, ja epäonnistuu, ja onnistuu taas, ja nousee joskus mudasta yrittääkseen uudelleen. Ja jokainen kelpaa äidiksi.
Starlingille piti sanoa jo aiemmin, että hieno kottarainen kottaraisella. :) Hah, kuulostaapa hassulta suomeksi.
Tsemppiä lääkäriin! Kerrothan sitten miten meni.
Zara, tervetuloa! Harmi kun teillä oli tuulimuna, ja jouduit vielä kaavintaan.
Liliina, ihania uutisia varhaisultrasta!
Nessu, mun kierto on 28-32 päivää ja alotan oviksen tikutuksen kp12 aamulla. Joskus kyl mietin että pitäiskö aloittaa jo päivää aiemmin, koska kp12 iltana saan plussan jos on 28pv kierto, mut toistaiseksi tämä on toiminut. Mä tikutan kahdesti päivässä.
Pahoittelut kaikille jotka on saanut negan tai tädin.
Plussatuulia kaikille!
Hyviä ketjuntyhjennyssuunnitelmia teillä, mä hyppään sitten toukokuussa mukaan aaltoon.