Esikoinen toiveissa

Anskunen aivan ihana ylläri oli tuo ku näytit kaikille että tuut raskaaksi vaikka mikä ois! :)
Mites siellä on nyt muuten voitu noin paksuna? ;)

mindiS, paksusti :grin ihan turvonnut olo, tissit kipeenä, koko ajan pakko syödä jotain ettei tuu huono olo ja mitähän vielä :) vaikea uskoa että on raskaana ja eniten pelottaa että menee kesken, taas. Mutta kahden viikon päästä ultra joten toivottavasti sieltä saa hyviä uutisia niin voi vähän huokaista helpotuksesta. Mutta vähän vaan :)

Anskunen no niinpä ehit vastata, sä olit nopee :D
Mä niin kovasti toivon että pikkuinen pysyis nyt liimattuna onnellisesti loppuun asti <3 hihi, en malta odottaa noita ensimmäisen kolmanneksen ihania oireita ;)

Tähän samaan häkään kysäisenpäs muuten, mitä te kattelette telkkarista tai ruuduista, katsomoista yms. hyviä sarjoja? Etenkin jotain tähän meidän yhteiseen kiinnostuksen kohteeseen liittyviä sarjoja?

Areenassa oli alkuvuodesta hauska brittiäitiyssarja Samassa veneessä, mutta se meni ja loppui jo. Kaipaisin jotain uutta inspiroivaa kateltavaa :D

Anskunen ihanaa että joku on raskautunut kilpirauhasen vajaatoiminnasta huolimatta. Itselläni on kanssa ja oon ihan kauhuissani 6kiertoa tjottailun/yrityksen jälkeen kun en vieläkään ole plussannut että saanko lapsia koskaan :( toivoa siis on minullakin!

Mä oon nyt enemmän taustaillut täällä ketjussa, reissuun lähtöön enää pari päivää ja paljon asioita hoidettavana. Ja tietty kun on taukokierto meneillään, ei ole niin paljon omaa kommentoitavaa. Oon myös yrittänyt ottaa rennosti foorumin suhteen, mutta oon kyllä käynyt lukemassa ahkerasti. :)

Sabetilla näkyy hailura! Tosi lupaavaa, eiköhän tämä ole teidän kierto! :wav

s- oli pohtinut miten muut suhtautuvat sun raskauteen. Sanon samaa kuin muutkin, että itse kyllä tietää kun on valmis äidiksi, mielensäpahoittajia löytyy aina eikä niistä kannata välittää. Muuten en takuulla minäkään olisi hankkimassa lasta! Mun mielestä jo se, että pohtii omaa kelpoisuuttaan, kumpuaa usein siitä että välittää niin paljon lapsestaan (vaikka sitä ei vielä ole) ja tahtoo sille parasta. Mutta jokainen meistä onnistuu äitinä, ja epäonnistuu, ja onnistuu taas, ja nousee joskus mudasta yrittääkseen uudelleen. Ja jokainen kelpaa äidiksi.

Starlingille piti sanoa jo aiemmin, että hieno kottarainen kottaraisella. :) Hah, kuulostaapa hassulta suomeksi. :grin
Tsemppiä lääkäriin! Kerrothan sitten miten meni.

Zara, tervetuloa! Harmi kun teillä oli tuulimuna, ja jouduit vielä kaavintaan.

Liliina, ihania uutisia varhaisultrasta! :Heartblue

Nessu, mun kierto on 28-32 päivää ja alotan oviksen tikutuksen kp12 aamulla. Joskus kyl mietin että pitäiskö aloittaa jo päivää aiemmin, koska kp12 iltana saan plussan jos on 28pv kierto, mut toistaiseksi tämä on toiminut. Mä tikutan kahdesti päivässä.

Pahoittelut kaikille jotka on saanut negan tai tädin. :sad001

Plussatuulia kaikille! :wav :wav

Hyviä ketjuntyhjennyssuunnitelmia teillä, mä hyppään sitten toukokuussa mukaan aaltoon. :grin

Kiitos beisla ihanista sanoista,totta turiset!:)
Omaa napaa vähäse.. Nyt kp 22,kohta 23 ;)
Mua on nyt muutaman pöivän kuvottanut paljon varsinkin tänään..alavatsassa outoja tuntemuksia. Tekis mieli jo testailla mut negan se näin aikasin varnasti päräyttäisi.
Harrastan ratsastusta ja huomenna pitäs mennä ratsastamaan,tiiän että alkuraskaudessa voi ratsastaa mut huolettaa vähän jos sitä odottaiski..lauantaina ois myös juhlat jossa alkoholia.. Turha ois testata vielä mut tuo tuo testi tuolla kaapissa huutelee kovasti.. Himppu ko menee päivt piinailessa hitaasti!:(

Mitenkäs muuten,jos tärppi käy niin alkaako sen jälkeen vv kuivakausi vai runsaampi vai onkse ihmiskohtasta? Tietääks kukaan?

Näitä foorumeita seuranneena oon huomannut että yhtä monta kosteuden astetta ku on naistakin. Toisilla lorahtelee ja toisilla on aavikkoa ja siltä väliltä. :)

Hih, kiitti Beisla! Vihdoin ja viimein sain jonkun profiilikuvan tuohon iskettyä. Ja juu, tulen iltasella kertomaan kyllä lääkärikuulumiset. Vähän meinaa jännittää... :nailbiting:

Käkis nyt varmaan on sopivaa onnitella tädistä, kun lopultakin suvaitsi tulla. Harmi ettei plussaa tullut, mutta tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Nessu siihen sarjojen kahteluun, ni ittellä ei oo oikein aikaa keskittyä mihinkää sarjoihin, mut teiniäitejä mulla tulee katseltua yleltä. Varmaan nyt syksyllä ku työt vähenee lähes olemattomiin ni sit voi olla että tulee enemmän aikaa kattella kaikkee. Varmaan erilaiset äidit vois olla mielenkiintoinen?

Beisla ihana kun pääsette tän kaiken keskellä kunnolla rentoutumaan, niin ens kierrossa onkin sit rentoutuneempi fiilis ;) mäkin oon miettiny että jos pitäis taukoa foorumeista mut oon niin koukussa :D

S- onpas sulla hyvän kuulosia oireita ;) toivotaan ettei se täti kurvaa paikalle tällä kertaa! Oi, ootko pitkäänki ratsastanu? Itte joskus 20vuotta sitten vietin kaiken ajan naapurin tallilla hevosten kanssa :) tiiän kyllä että varmasti pelottaa ratsastaminen jos vaikka onkin raskaana mutta ei sillä noin aikaisessa vaiheessa ole ainakaan todistettu olevan haittaa. Eli tänään tai viimestää huomen aamuna testiä kehiin ;)

Käkis noniin nyt uudella tsempillä tähän kiertoon :) tai niinkuin anskunen joka päätti että ei etes yritä ja mitenkäs kävikään ;)

Takaisin