Esikoinen toiveissa

Viivanpaikan mäkin tossa nään sabetti :)

Täällä kp 34/28 ja tätiä ei näy missään. Äsh tätä odottelua!

Aurinkoista torstaita kaikille :)

Sabetti, ehkä tämä todella on teidän kierto? :excited001 Viivanpaikka siellä ainakin näkyy!

Zara93, pahoittelut tuulimunaraskaudesta! Kaavinta itsessään ei käsittääkseni juurikaan voi vaikuttaa kierron pituuteen, mutta toki keskeytynyt raskaus voi hormonitoimintaa heilauttaa vähän pois radaltaan... Ymmärsin kuitenkin viestistäsi, että sulla olisi tullut yhdet kuukautiset kaavinnan jälkeen, joten olisiko se raskaustestin paikka? :)

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Zara! Saa kirjottaa niin pitkän viestin kun ehtii ja jaksaa :) pahoittelut tuulimunasta! Kyllä se pysyvä plussa sieltä tulee! :)

Oli aiemmin puhetta masukuvista ja mä oon kans päättäny että jos joskus raskaana oon niin haluan sen kyllä kunnolla ikuistaa valokuviks :) onneks on kaveri joka varmasti suostuu kuvaamaan!

Mä oon nyt pari päivää juonu sitä greippimehua.. Maha menee ihan sekasin ja yrjö meinaa lentää kun sitä juo. Ehkä toi vehnis riittää meille. Mä niin toivon että kummankin alakerrassa olis ees jotain toimintaa.. Ettei tää oo ihan turhaa yrittämistä!

Tervetuloa zara :)

Hei! Tuli tämmöin "typerä" kysymys mieleen, että kuinka myöhään ovulaatio voi olla? En tosiaan oo tikuttanut ollenkaan ja tässä aloin miettimään että onko siinä mitään ns. Viimeistä päivää milloin on voinut olla? Toki on mahdollista varmaan ettei ole ovuloinut ollenkaan.. Kunhan taidan vaan pohtia ääneen :D

Käkis, mä muistan lukeneeni jostain, että yli 35 päivän kierrot ovat usein anovulatorisia eli ovulaatiota ei tällöin ole tapahtunut ja kohdun limakalvo vuotaa sitten jossain vaiheessa omia aikojaan pois, jolloin kierto päättyy. Usein vuoto on niukkaa tällöin.

Mulla ovulaatio on tapahtunut myöhäisemmillään kp 22.

Alkaa itteekin pikkuhiljaa naurattamaan tää oireiden kyttäily. Ystäväni Googlen avulla päättelin minulla olevan varmasti kilpirauhasen vajaatoiminta. Siitä hetken päästä oonkin jo ihan varma että ehkä huomenna on se päivä kun testiin tuliskin positiivinen..
Nyt tulee vaan niin paljon vv:tä että täytyy kokoajan vessassa käydä varmistamassa että olisko se kuitenkin täti.. Onko kukaan muu näin sekaisin? :D

Anteeksi tää avautuminen..

Käkis joka kuukausi oon tätiä ootellessa ollut iha yhtä sekasin :D viikkoa ennen alotan hirveän r-oireiden etsimisen ja löytämisen :D viime kierrossa olin varmempi ku aiemmin eli huuli halkes sivusta, finnejä alko tulla ympäri naamaa/selkää, tissit oli kipeet jne.. no sit tein testin kp25/26-28 ja kappas kappas nega ja aamulla kp26 täti saapuikin :DD joka kierto vannon etten tee r-testiä ennen ku menkat on päivän myöhässä, mutta saas nähä heilunko viikon päästä taas r-testien kanssa :'D

MindiS nauroin niin paljon kun luin tuon vastauksen. (paras oli tuon huulen halkeama, koska eilen mulla oli ihan sama) :D aivan mahtava oot, sain uskon taas itteeni kasattua. Ehkä tää hulluus on ihan normaalia. Kiitos :)<3

Joo, mieskin nauraa aina näille mun oireille veet silmissä :D
Että et todellakaan ole yksin tämän hulluuden kanssa :) hihi, hassuahan tää on silti :D

Jooo, mäkin eilen laitoin miehelle töihin viestiä että kahvi maistuu pahalle, et mun on pakko olla raskaana.. Tää vaan vastas että, onko se sitä samaa kahvia minkä hän keitti n. 4 tuntia sit ja jätti mulle loput oottamaan et juon sit kun herään.. Ei kuulemma ole ihme jos maistu pahalle :D

Hulluus on tarttuvaa ;) Nimimerkillä, aina on jotain oireita, voiskohan tää olla merkki raskaudesta jne. :D Tiiättekö, luin just Lilystä yhtä blogia naisesta, joka oli pitkän yrityksen jälkeen yhden kierron alussa vain päättänyt, että tästä kierrosta hän tulee raskaaksi. Hän oli lopettanut siitä uikuttamisen, ettei tule raskaaksi, ja päätti, että nyt tärppää. Ja sitten todella tärppäsi, siinä kierrossa!

Positiivisen ajattelun lisäksi tarvitaan toki vähän muutakin raskautumiseen, mutta tästä inspiroituneena mäkin päätin, että muutan omaa asennettani yritykseen. Päätin, että otan kierron haasteena, laitan kaiken peliin, heilutellaan peittoa niin maan vimmatusti ja kokeillaan kaikki huuhaakonstitkin. Koska kuun lopussa aion tehdä plussatestin! :D

Nessu! Tuo asenne on aivan mahtava. Luin just kirjaa alitajunnan voimasta, se on ihan uskomatonta mihin kaikkeen sitä oikeesti pystyykään kun vaan uskoo siihen ja on valmis tekemään sen eteen jotain! :) tsempit täältä, siellä on kohta varma plussa tulossa ;)

Käkis hahahhaha, ihan huippua :DD mut nyt on kyllä melkosta piinaa sulla kun täti ei oo vieläkään saapunu mut et oo tainnu sitä testiä tehä kuitenkaa vielä.? ;)

Zara93 oon tosi pahoillani tuulimunaraskaudesta :( ittellä kaks semmosta takana mutta tulivat ihan ittestään pihalle että en tarvinnut kaavintaa, mutta niinkuin starling sanoi että ei itsellä ainakaan vaikuttanut kierron pituuteen.

Tintti-8 mä sitkeesti juon verigreippimehua ja syön verigreippejä, ne on huomattavasti siedettävämmän makusia ku greippimehu/greippi ja toimii kyllä ihan yhtä hyvin ;) tosin mies halus välttämättä maistaa verigreippiä ja sen jälkeen se on antanu mun ihan rauhassa syyä niitä ilman että tulee välistä nappailee niitä paloja :D samoin verigreippimehu saa seistä koskemattomana jääkaapissa ku ei sekään ollut mun miehen mieleen, mut enemmän siis mulle ;) meiän koirakin esim appelsiinejä syödessä tulee kuola valuen viereen istumaan mutta verigreippejä syödessä ei etes meiä koira tuu viereen kuolaamaan :DD mut kyllä niitten makuun alkaa itte tottua pikkuhiljaa :)

Nessu tuo on iha loistava asenne!! Mekin ollaan nyt tässä kierrossa tsempattu joka osa-alueella ja ensimmäinen kierto jonka aikana ei tule hirveitä stressiuutisia just ovulaation lähellä! Eli tän on oltava vihdoin se meiän kierto, viikon päästähän se nähdäänkin ;)

Oon testejä tehnyt MindiS enemmän kuin lompakko antaa periksi, tosin nyt pidän taukoa testailemisesta maanantaihin asti. (en usko tähän itsekään) :D mutta kun tulis nyt plussa tai täti, tämmöin odottelu tekee musta vielä hullumman. Söin eilen paketillisen jätskiä koska testasin tekiskö mulla sitä normaalia enemmän mieli. Eihän tässä oo enää mitää järkeä :D

Käkis, sekoaminen on vauvan yrityksessä ihan normaalia :grin aina on THE oireita, testejä pitää tilata (tai ainakin harkita kokoajan niiden ostoa) jne.

Zara, pahoittelut tm-raskaudesta :sad001 tsemppiä sinulle!

Mullahan autto raskautumiseen se kun luovutin täysin tässä kierrossa! Todettiin kilpparin vajaatoiminta ja se lääkäri sano että voi olla että en edes ovuloi niillä arvoilla. Johtopäätös: EN VARMASTI OVULOI = EN VOI TULLA RASKAAKSI joten ajattelin että ens kiertoon otan kaikki apuvälineet käyttöön, vehniksen, geleet, greippimehun yms. Ja lääkitys on kohdillaan niin kyllä se plussa vähintään parin kuukauden päästä tulee. Ja kuinkas kävikään :grin

Eli päätetään tässä ja nyt kollektiivisesti, että rykästään ittemme raskaiks kertalaakista :D Heheh.

MindiS, oot vähän edellä. Mulla vasta kp 5.

Takaisin