Heippa !
Ajattelin tänne kirjoitella, kun esikoisesta haaveillaan täälläkin :)
Vähän taustaa... Eli itte oon 21v ja mies 25v. Joulukuussa -14 plussa pärähti, ihan yllätyksenä, mutta todettiin ultrassa tuulimunaksi tammikuussa -15 ja kaavintaa seuraavana päivänä... Pettymys oli kova, mutta isäntä sitten asiasta innostuikin, että pikkuinen olis tervetullut :) ja olisihan tuo joulukuun plussa ollut kanssa. Kovasti sitä kerkes asioita jo miettimää, että miten se elämä tulee muuttumaa jne. Henkisesti rankka aloitus vuodella 2015.
Mulla kierto ollut säännöllinen, se 'max' 35 päivää. Nyt menossa kp 38/35 ja tädistä ei tietookaa. Oireilua on, jos jonkun moista, mutta kovasti yritän mielen malttaa, toivoa parasta ja pelätä pahinta...
Lämpö ollut mulla koholla koko ajan oviksen jälkee ja on vieläkin. Rinnat turvoksissa jo kolmatta viikkoa ja nänneissä oon kans muutosta havainnu. Arkailua ei oo ollu... Vihlontaa ja pientä juilintaa tuntunu jo parisen viikkoa... Hirveen kivasti jaksan joistain asioista loukkaantua ja välillä ärsyttää niin pirusti. Virtsakin tuoksahtanu vähä voimakkaamalle, kans sen parisen viikkoa ainaki. Pientä lunssan poikasta ilmenny kanssa. Tiiä nyt, johtuuko keväästä vai onko sitte joku lenssu iskemässä... Alaselkä kans ihmeellisesti kipuillu välillä ja iho ollu 'hehkeempi'. Ja uutena oireena nyt tullu yökkäilyt. Oksennusrefleksi tulee, mutta oksu ei onneks lennä. Joko tulee ihan puun takaa tai sitte kahvin juonnin jälkee...
Ikinä ei ressin tai lenssun takia oo menkat pois jäänneet... Ja kaavinnastakin, kun oli 35 päivää vierähtäny, nii menkat alko. Nyt tietysti kans mietityttää, että voisko tolla kaavinnalla olla vaikutusta kiertoo (?). Ihanaa se olis, jos plussa jo nyt heti pärähtäis, mutta jotenki taas en jaksais asiaan uskoa, koska pettymyksen tunteet on olemassa... Ja viikonloppuun yritän mielen malttaa, että miehen kanssa yhessä sit testaillaa
Odottavan aika on pitkä ! Samalla sitä haluis vähän helpotusta tähän oloon. Siinä mielessä, että toivoo sitä plussaa, mutta jos ei se tulekkaa ja pitää alkaa lääkärille soittelemaa, jos tätiä ei näy... Kyllä taas ajatukset menee niin ristii keskenää ! Noh, ehkä tähänkin on joku selitys, joka selviää tässä lähiaikoina, toivottavasti.
Pahoittelen pitkää tekstiä !