Esikoinen toiveissa

S-, älä suotta vaivaa mieltäsi sillä, mitä joku rändom-tyyppi ajattelee. Kun vauva on tervetullut ja toivottu, eikös vain sillä ole väliä. :)

Syömishäiriönkin jälkeen voi hyvin raskautua. Just vastikään ystäväni sai lapsen. Ja tällä ystävällä yli 10 vuotta rankkaa syömishäiriötaustaa, sanottu lekurissa moneen kertaan, ettei mitään mahiksia saada koskaan lasta. Ja niinpä vain sai. :)

S- elämä muuttuu niin paljon kun lapsi tulee, että todennäköisesti se voi tehdä hyvääkin kun arvomaailmat muuttuu ja se oma lapsi on koko elämä, näin ainakin olen itse asian Ajatellut :) toki jos paranemisprosessi on vielä pahasti kesken niin oman vartalon muuttuminen voi ahdistaa, mutta toivottavasti voit puhua jonkun kanssa mahdollisista fiiliksistäsi :) ainakin tänne voit!

Starling, kuulostaapa teidän tilanne tutulta. Meillä ei keskenmenoa ole ollut, mutta myös yritystä pitkään, siis yli vuoden jo. Lähete keskussairaalaan lisätutkimuksiin ja -hoitoihin myös vetämässä. Toivottavasti pääsee mahd. pian, vaikka lähetteen laittanut kyllä sanoi, että voi mennä max kuusikin kuukautta.

Itellä ei oo kokemusta syömishäiriöstä, tsemppiä teille naiset! <3 pidän peukkuja että kuitenkin tärppää!

Meillä on menkkojen aikaan hiljaista mutta muuten yritetään heilutella peittoja joka päivä tai joka toinen, välillä on muutamakin päivä väliä. Huomaan kyllä kuinka meikäläisen halut lisääntyy oletetun oviksen aikaan.. :)

Mun mies hoitaa lapsenteossa oman osansa vaan sängyssä. On kiinnostunut asioista, mutta ei tutki niitä ite aktiivisesti, toisin kuin minä . Mun mies on semmonen "perus suomalainen äijä" joka ei oikeen tunteita tai innostusta näytä! Mutta kyllä siitä huomaa että aina sitä jänskättää kun testin teen.
Meillä peitto heiluu parin-kolmen päivän ajan läpi kierron.

Ollu kyllä vähän hassu fiilis tässä viimeisen parin päivän ajan. Josko tässä kierrossa olis tärpännyt!(dbo7) Mutta liikaa en viitti innostuu, katsotaan!

Mulla on selvästi joku kyselyikä, kun oon taas täällä tenttaamassa teitä :D Ootteko te ladanneet puhelimeen jotain kuukautiskiertoappsia? Ajattelin, että olis kätsy, että sille olis oma paikkansa puhelimessa.

Oon huono merkkaamaan oireita yms. normikalenteriin, joka ei kuitenkaan ole koskaan just siinä käden ulottuvilla - puhelin taas on melkein aina.

App storessa ainakin näkyy olevan pitkä liuta kaikenlaisia fertility diary
-tyyppisiä sovelluksia. Jos jollakulla on kokemusta, että mikä appsi olis hyvä ja helppokäyttöinen, niin saa vinkata :) Kiitti!

Mulla on ladytimer josta oon tykänny paljon. Näppärästi ja nopeesti saa kaikki oireet ja petipuuhat merkittyä ylös ;)

Nessu ja lumihiutale,kiitos ihanista viesteistä! :)

On. Sunnuntaina pitäisi alkaa menkat jos mennään normilla 28kp mitä epillereitä syödessä. Nyt paripäivää ollut heikkoa oloa ja mahakipuilua,muita oireita ei.. Ei uskalla mitään toivoa ettei pety :/ en edes huonoa oloa aatellut et voisi mistään johtua kunnes hoksasin et kiertopäiviähän on jo kertynyt mukavasti...

Huomenta..

Mun on pakko tulla kertoo ku näin yöllä kaks erillistä unta että sain ne kaksi viivaa! Jälkimmäinen oli vielä jotenki selkeämpi, katoin kalenterista että oho eilen olis pitäny alkaa ja heti pissalle ja viiva tuli. Sitten oli jo kaikissa vanhoissakin testeissä vahvat viivat. Eka oli vähän epämääräisempi ja siinä ei ollut niin mieluisa isäehdokas :P mutta tällee se onkin helppo unohtaa ja olla piinaamatta!

Oi ihanaa liliina!! :)

S- toivotaan että siellä ei tätiä näkyisi!

On: täällä tuntuu kierto senkun venyvän nyt. Kp 33/28 ja tätiä ei näy. En oikein usko että olisi tärpännyt, aamulla tein toistaiseksi ainakin viimeisen testin (nega).

Iiliina ihana kuulla että siellä kaikki hyvin :) hihi, eihän sitä malta odottaa että pääsee kunnon vauvvamassu kuvauksiin ;)

Onnea Iiliinalle! Ja Käkis, millaiset kierrot sulla yleensä on? Tismalleenko sen 28 päivää?

Tähän asti kierrot on ollut 26-28 päivää. Yleensä on vielä päivää paria ennen sellainen olo, että tietää kyllä milloin täti on tulossa. Nyt olo on vain väsynyt. Vatsassa tuntuu silloin tällöin (iltaisin) lieviä menkkamaisia nippailuja, mutta ei normaalia "kovaa" kipua. Nämä mun muut oireet taitaa olla niitä ajattelulla aiheutettuja, kun koitan kaiken perusteella saada kroppani vakuuttuneeksi että olen raskaana :D
tulipa sekava teksti..

mindiS, mä en kyllä ehdi saada kunnon masua ennen häitä, oon silloin vasta viikolla 13+ , mutta haluan kuitenkin masunhalailukuvan, kun kerran on aikomus häissä kertoa ystäville ja sukulaisille, että pikkuinen on tulossa :grin

Käkis, mun mielestä noi sun oireet kuulostaa hyviltä. Mulla on plussaa edeltäneestä viikosta asti ollut juurikin kuvailemiasi iltamenkkajomoja (jatkuu siis edelleen).

Takaisin