Nessu ja mindis, mä oon tän ketjun mummoikäinen, kesällä 34 ja mä en ainakaan yhtään usko siihen että kohta alkais hiipua (hahaha täällä mä silti vaan yritän tuloksetta) ehkä lähempänä 40 voi alkaa panikoida ikää!
Hauskaa että mä sain nää saksanpähkinät tuotua markkinoille, toivottavasti niistä on apua oikeasti eikä se ollu joku saksanpähkinätehtaan maksama tutkimus
Peitonheilutuksista oli puhe, me ollaan kyllä tosi aktiivisia. Joka päivä läpi kierron, paitsi kipein menkkapäivä. Oviksen aikaan harvennetaan joka toiseen jos maltetaan että olis isompi lasti. No tietty joka neljäs vrk kun mies töissä niin silloin ei. Eikä maistu puulle, parasta unilääkettä! Vapaapäivinä ainakin useamminkin ku kerran ja välillä kyllä muutenkin. Eli ahkeria ollaan.
Niin ketä me sitten ollaan, minä siis 33 ja mies pari vuotta nuorempi. Yhdessä oltu pari vuotta ja syksyllä mentiin naimisiin. Molemmilla vakituiset työpaikat ja perheeseen kuuluu kaksi koiraa. Hämäläisiä olemme. Tjottailua jostain viime kesästä, mutta ei mulla koko aikana oo ollu mitään ehkäisyä. Varmoilla päivillä ja ulosottomiehellä menty. Syksyllä oli ehkä varhainen km, oltiin reissussa niin en testannut mutta oireet ja löydökset viittas siihen. Sen seurauksena tulehtui kohdunsuu pariksi kierroksi ja sen takia menin gynelle ja mainitsin lapsen teon niin sehän laittoi hommat pyörimään, kävin labrassa, ultrasi, teki aukkarin ja määräsi clomit. No, aukkarista komplikaationa kohtutulehdus ja taas yks kierto hukkaan. Eli jos laskee että syyskuun km jälkeen 3 kiertoa tulehduksia niin eihän tässä oo menny ku 3-4 kiertoa oikeaa yritystä. Jos näin positiivinen koittaa olla. Vaikka todellisuudessa kohta vuosi ollut piinaa ja tuskaa ja itkua aina kun menkat alkaa.
Nyt toinen clomikierto vaiheessa dpo4. Niin ja mies kävi simppatestissä, teratozoospermia eli vain 1% normaaleita. Mutta kun määrä ja liike tosi hyviä niin voi olla vähän vaikutusta hedelmöityskykyyn, ei mikään murskatuomio siis. Mutta kaikki keinot nyt otettu käyttöö jotta laatu parantuisi.
Huh, Tulipas kirjotettua. Ihan peukalot kipeenä ku puhelimella näpytän :) sellasta! :)
Te ootte kyllä kaikki tosi kivoja