Esikoinen toiveissa

Jemberry kyllä tuon melkeen voisi plussaksi laskea! :) ainakin lähellä se ovis on! Ja aika hyvissä ajoin, jospa kierto alkaisi siellä tasoittumaan! :)

Hei sanokaas nyt vielä, mitä kaikkia vitamiineja yms. te ja miehenne popsitte? Ja onks teille esim. lääkäri suositellut jotakin erityistä ruokavaliota, liikuntaa tms. raskautumismahisten parantamiseksi?

Nessu mulle gyne suositteli raskausajan monivitamiineja, niiden lisäksi syön gelee royalea ja vehnänalkioöljyä. Mies syö vehnistä, gelee royalea ja sit foolihappoa. Mä joskus otan vielä tuota foolihappo lisää vaikka sitä on noissa monivitskuissakin. :)

Jelliksen kesä suunnitelmat kuullostaa hyvältä ;)

Jannah siellä varmasti isosta kaupasta löytyy, mutta netistä tilaamallahan esim. Sinunapteekista mistä ite tilasin. :)

Sabetti, mikä tuon vehnänalkioöljyn ja gelee royaleiden merkitys on? Me ollaan molemmat popsittu reilu vuosi foolihappoa ja d-vitamiinia. Vitsi kun löytyiskin semmonen pilleri, jonka nappaamalla pamahtais heti paksuks, niin söisin kyllä...

Ja muuten, sopisko pikku esittäytymiskierros, jos mäkin alan taas tauon jälkeen täällä pyöriä. Jos jaksatte kertoa, olis kiva kuulla vähän teistä, kauanko ootte yrittäneet, onko mitään tapahtunut missään vaiheessa, ootteko käyneet missään tutkimuksissa jne. :)

Vehnänalkioöljystä saa sitä e-vitamiinia mikä on kuulema oikea "hedelmällisyyspommi" ja gelee royale lisää myös hedelmällisyyttä, sillä ne mehiläiset syöttää sen kuningattarensa. :)

Minä olen 25 ja mies 24. Ollaan yritetty elokuusta -14 asti ja ollaan saatu aikaiseksi yksi varhainen keskenmeno rv5+6 marraskuussa.

Okei. Onks nuo molemmat luontaistuotekaupan tavaraa? Mä olen valmis kokeilemaan melkein mitä vain :D

Noni jellis pitkä kuuma kesä :wink:wink yritän itekki miehelle tyrkyttää kaikkea ei niin namia hänelle ku on niiin h%^%n nirso!

Sabetti juu pitäiskäydä kattelee jos ei löydy niin tilaan tuolta sitte :happy:

Nessu: 23v nainen mies 24. naimisissa ollaan oltu nyt 1v ja 6 kk yritystä melkee heti häiden jlkeen. raskaaksi tulin yk7 joka päättyi kkm ja sit nyt km vähään aika sit..missään tutkimuksissa ei olla oltu...vielä:)

Joo geleetä saa ainakin luontaisuote kaupasta ja vehnistä myös ihan cittarista ja Prismasta. Sit kuulema sitä vehnistä saa myös kapselina, mutta sitä en tiedä mistä. Ens kerralla voisi kokeilla niitä, koska ei se öljyn litkiminen joinain aamuina ole aina niin houkuttelevaa, vaikka mieto maku on.

Jannah, terve vaan sullekin :) Teillä sentään on ollut jotain merkkiä siitä, että homma onnistuu, vaikka onkin harmillisesti sitten tullut km. Pidetään peukkuja, että pian tärppää.

Meistä voisin tosiaan sanoa lyhkäisesti, että minä nyt vähän alta 30, mies vähän päälle. Yritystä reilu vuosi, alkuvuonna 3 kk Teroilla. Mut on ultrattu kahdesti ja verikokeet, kilpirauhaset yms. tutkittu, kun raskautta ei oo kuulunut.

Mulla superniukat menkat ja poukkoilevat kk kierrot, en oo lainkaan varma, että edes ovuloin. Mieheltä tutkittu tavara, ja hällä ongelmana, että siittiöt ei liiku/vain pieni osa liikkuu hitaasti. Jatkotutkimuksiin hommaan lähetteen tällä viikolla.

Itse ajattelin ottaa nuita kaikkia niksejä käyttöön jos ei tästä kierrosta tärppää :) sekä käyä perustutkimuksessa :) toivottavasti ei tarttes ;)
Nyt on käytös foolihappo,omega3 ja reenejä varten magnesium.

Nessu: Itse oon 22 ja mies 24, mentiin viimekesänä naimisiin. Yritys aloitettu vasta,lopetin epillerit helmikuun puolessa välissä,monen vuoden käytön jälkeen.
Oon täällä foorumillaki aika alottelia :D

Tää esittäytymiskierros olikin hyvä niin kartoittuu kaikille vähän muiden tilanteet :)

Onko kellään tietoa miten julkisella puolella toimii lapsettomuuden tutkiminen? Olen alkanut miettiä tutkimuksia kun pelkään sairastetun syömishäiriön vaikuttavan..

On. Eli oon 22v ja mies 27v. Yritystä 10/14 ja takana yksi varhainen km. En tiedä millä rvllä kun pillereiden lopettamisen jälkeen ei tullut missään vaiheessa menkkoja ja 12/14 tein plussatestin ja sain myös km.

Hei Nessu, tervetuloa takaisin! :)

Huomenna kauppaan ja ensimmäisenä sinne luontaistuotehyllylle.. Ostoslistalla vehnänalkioöljy, greipit ja saksanpähkinät ;)

Ite oon kohta 26 ja mies tänä vuonna 29. Yritystä tammikuusta lähtien, mitään ei oo tapahtunut. Kaikki konstit otettu kyl käyttöön, miestä lähinnä naurattaa tää mun touhotus. Ite syön mamma monivitamiinia, foolihappoa, D:tä, raskaus omegaa ja toisinaan magnesiumia. Mies D:tä, foolihappoa ja kohta vehnistä ja niitä pähkinöitä. Niin toivoisin meille sen pienen nyytin ja muillekin kuumeilijoille täällä :)
Tänään viimeks anoppi kysyny että tuleeko meille vauva kun jostain oli sellasta saanu päähänsä... Lisää vaan paineita.

Kiva kuulla kaikkien esittäytymisiä, kun näin aloittelijana on vielä hieman haastavaa yrittää yhdistää kaikki nimimerkit oikeisiin taustoihin ja tarinoihin. :)

Täällä minä 30v, mies pari vuotta vanhempi. Meillä yritys on ihan alkuvaiheessa vasta, nyt menossa yk2. Minä syön foolihappolisää ja nyt olen greippejä puristellut mehuksi, muuten mitään muita lisäapuja ei ole käytössä.

Kovasti toivoisin plussaa jo tästä kierrosta, mutta pahoin pelkään ettei se ole mahdollista. Miehen läheinen kuoli jokin aika sitten ja viikonloppuna on hautajaiset, joten en ole viitsinyt kauheammin houkutella petihommiin. Kalenterin mukaan ovis olisi viikon päästä maanantaina, joten ajattelin yrittää kellistää miehen kun sunnuntaina kotiudumme hautajaisreissulta, mutta jos se ei onnistu niin en kyllä ala painostaakaan. Toukokuussa sitten yrittämään enemmän tosissaan.

Lumihiutale, täällä painiskellaan saman pelon ja mietinnän kanssa.. Toivottavasti kummallekkaan se ei ole vaikuttanut !<3

Takaisin