Tintti, mä oon tilannut kotitesti.fi:stä, sekin ollut tosi luotettava. Puikkotestit mielestäni selkeempiä kun liuskat, tosin vähän kalliimpia myös. Meijän cittarissa testit on lähellä muita hygieniatuotteita.
Jellis, pähkinät on muutenkin niin terveellisiä, että luulis tepsivän. :)
Käkis, tsemppiä piinailuun! Ei sulla ois takataskussa yhtään ovistestiä? Joskushan nekin näyttää raskauden.
Jemberry, toivottavasti sulle toimis sama resepti kuin sarinalle! Joo, on kiva että luovuttaja halus vielä mukaan. Toive kuitenkin on, että lapsi sais tuntea sen. Mutta olis ollut myös ok käyttää klinikan siittiöitä. Täkeintä ettei meijän kaverille tuu stressiä siitä ja ystävyys säilyy. :)
Sarina, mä oon siinä käsityksessä että neuvolat ohjeistaa nykyään, että pastöroidusta maidosta tehdyt tuorejuustot on ok. Mutta joka tapauksessa kypsennettyjä saa syödä! Eli jos sinihomejuusto menee uuniin pitsassa, anna mennä vaan! Listeria tuhoutuu kypsennettäessä. Onhan kalassa listeriariski, mutta vain raaka kala on kielettyä.
On. Flunssan kourissa täällä, vähän parempaan päin. Viikko aikaa reissuun lähtöön, ja pitäis vielä leikata vanhempien omppupuut ennen sitä.