Esikoinen toiveissa

Kp27/28 testi veti rakeiseksi ittensä puolentunnin sisällä

Liitteet

• 1428140687274.jpg
    1428140687274.jpg
    40.6 KB · Katsottu: 102
Ja tossa koko liuta jossa välissä myös se vesitesti.

Liitteet

• 1428140943572.jpg
    1428140943572.jpg
    48.2 KB · Katsottu: 90
Jellis mua hämmentää kun en tällaisia tuloksia oo näillä testeillä ennen saanut. En enää ymmärrä o.o

Heippa, taas mennyt täällä enemmän taustailuksi :) Paljon olette kerennyt kirjoitella, mitähän kaikkea piti kommentoida..
Ainakin Anskunen on plussannut! Oikein paljon onnea :smiley-angelic003
Ja tervetuloa uusille, tänne mahtuu hyvin!

Jannah pahoittelut keskenmenosta :(

Lauruskaah jännää :nailbiting: Viivanpaikka ainakin näkyy, mutta kyllä alimmat kuvat selkeästi korostuu! Toivotaan vahvistumista :angelic:

Beisla mahtavaa että saitte sovittua jatkoista luovuttajan kanssa. Kuulostaa kyllä hyvältä! Nyt voitte hyvillä mielin jatkaa yritystä kun tietää toisen olevan myös mukana pidemmällä tähtäimellä.

Jellis tsemppiä teille, aina on toivoa! Toivottavasti vitamiinit auttavat ja toivottu plussa tulee :) Mies ainakin on hienosti mukana asiassa. Ja hyvä että olit yhteydessä Pepeen, tuli heti heidän tarina mileleen kun kerroit saaduista tuloksistanne.

Muokattu viimeksi:
Mun äitini saanut kaksi lasta. Isosisko oli vissiin "vahinko", mutta mua tehtiin sit oikein urakalla. Keskenmenoja likemmäs kymmenen ja ilmeisesti ne pojat jääneet pois matkasta. Itteä jännittää saako itte sitten edes sitä yhtä!

Mun äiti on saanu 6 lasta, siskolla jo toinen. Toiset saa helpommin lapsia ja toiset ei.

Mä en oo vielä mitään ovistestejä tilannu mutta piti kaupassakin niitä kattoo mutta Prismasta ei löytynyt. Ei ollu siellä missä kortsut, onkohan sitte siellä missä on tätä vauvatavaraa..? Greippimehuakin piti ostaa mutta sitäkään ei ollu siellä, ihmettelin suuresti. No pyhien jälkeen uudestaan metsästään. :)

Mun mies kans rupes kiltisti syömään niitä kaikkia mahdollisia vitamiineja. Pähkinöitä pitää vielä hakea ;) eilen ihan sydän suli kun miehen kummilapsi 10kk tuli käymään ja siinä se istu kummin sylissä ja oli niin tyytyväisenä :) kyllä mä parhaani yritän, että meille se onni myös suodaan.
Onhan tässä itellä vielä aikaakin yrittää, täytän kesällä 26, mies muutaman vuoden vanhempi.

Kääk, mä huomasin että lauruskaah on vaihtanut profiilikuvan :grin tollasista menee ihan sekasin kun on tottunut tiettyyn kuvaan!

Maaritmarianne, varmasti saat :)

Tintti meidän Prismassa on kans raskaus ja ovulaatiotestit luontaistuote osastolla. :)
En ois ite kyllä osannu etsiä sieltä jos en täällä ois saanu vinkkiä. :)

Mä kuulkaas paistoin ja nautin äsken ihanaa naudanliha pihviä mediumina, nyt kun vielä voi! Nams. Alkoholi ei tee heikkoakaan jättää väliin jos on raskaana, mutta jotkin ruokarajoitukset voi tehdä tiukkaa.

Sabetti, mulla kana ruokarajotukset on se vaikein :D esimerkiks sinihomejuusto... laitan sitä joka ruokaan ja salaattiin eikä pitsaa voi tilata ilman aurajuustoa, se olis rikos. Vaikeet paikat tulee olee :D

Tintti, mä oon tilannut kotitesti.fi:stä, sekin ollut tosi luotettava. Puikkotestit mielestäni selkeempiä kun liuskat, tosin vähän kalliimpia myös. Meijän cittarissa testit on lähellä muita hygieniatuotteita.

Jellis, pähkinät on muutenkin niin terveellisiä, että luulis tepsivän. :)

Käkis, tsemppiä piinailuun! Ei sulla ois takataskussa yhtään ovistestiä? Joskushan nekin näyttää raskauden.

Jemberry, toivottavasti sulle toimis sama resepti kuin sarinalle! Joo, on kiva että luovuttaja halus vielä mukaan. Toive kuitenkin on, että lapsi sais tuntea sen. Mutta olis ollut myös ok käyttää klinikan siittiöitä. Täkeintä ettei meijän kaverille tuu stressiä siitä ja ystävyys säilyy. :)

Sarina, mä oon siinä käsityksessä että neuvolat ohjeistaa nykyään, että pastöroidusta maidosta tehdyt tuorejuustot on ok. Mutta joka tapauksessa kypsennettyjä saa syödä! Eli jos sinihomejuusto menee uuniin pitsassa, anna mennä vaan! Listeria tuhoutuu kypsennettäessä. Onhan kalassa listeriariski, mutta vain raaka kala on kielettyä.

On. Flunssan kourissa täällä, vähän parempaan päin. Viikko aikaa reissuun lähtöön, ja pitäis vielä leikata vanhempien omppupuut ennen sitä.

Komppaan Beislaa eli pastöroidut tuotteet ovat turvallisia varsinkin kuumennettuna. Tällä kertaa aion ottaa rennosti ruoka asian kanssa ja syödä mitä mieli tekee, tervettä maalaisjärkeä käyttäen :) aion siis jatkossakin syödä fetaa ja auraa jos tekee mieli.

Joten Sarina rohkeasti jatkat auran käyttöä ruuanlaitossa :)

Moikka kaikille! Täällä piirun alle kolmikymppinen vauvakuumeilija. Yritystä toista vuotta, josta noin vuosi tosissaan. Viime vuonna ei minkäänlaista positiivista merkkiä, kierrot heitteli miten sattuu, 27:stä yli 50:een päivään. Takana 10 vuotta epillereitä.

Alkuvuodesta sain Terolut-kuurin tasaamaan kiertoja. Nyt vikassa kierrossa menkat alkuun myöhässä, elämäni eka plussa raskaustestiin, mutta sitten seuraavana päivänä alkoikin vuoto ja se oli nähtävästi siinä.

Gynetutkimuksissa oon käynyt kahdesti, ja miehelle myös tehty sperma-analyysi. Jos teidän miehet on käyneet tutkimuksissa, kaipailisin kovasti vertaistukea tulosten tulkintaan??

Nyt kun Tero-kuurit on napsittu ja molemmille perustutkimukset on tehty, taidan pääsiäisen jälkeen soitella gynelle ja sanoa, että nyt on aika laittaa lähetettä jatkotutkimuksiin. Ei me nähtävästi omin avuin saada haluttua lopputulosta. On tää yhtä vuoristorataa ja pettymyksiä :(

Tervetuloa Nessu! Meillä on tuore sperma-analyysi, ja vertaistukea kaipaan minäkin.. Tää on todellakin yhtä vuoristorataa ja pettymystä pettymyksen perään, mutta periksi ei anneta!!

Onko sulle tehty aukiolotutkimus?

Takaisin