Esikoinen toiveissa

Jannah oon pahoillani ettei pikkunen pysytellyt tiukasti kiinni <3 Mutta tulee vielä aika, kun saatte oman pienokaisen syliin! :)

Jellis, sulla on mahtava asenne! :) Mä uskon, että teidän rakkaus saa aikaan teille pienen ihmeen! :)

Kaikille tsemppiä ja paljon +++ tuulia! :)

On, itse oon huomannut että on helpompi olla kun ei joka päivä täällä käy lukemassa :) Tällä hetkellä saikulta kirjoitan ja meillä meni ovikset ohi miehen flunssan takia. :/ Joten menkkoja odotan tulevaksi ensi viikolla. Ehkä ihan hyvä niin ei tarvitse stressata yhtään tässä kuussa =) Ja tässä kuussa on nyt sitte pois suljettu 2015 vuoden vauvan syliin saaminen :/ (Paitsi jos tulee pian raskaaksi ja vauva syntyisi keskosena..Mutta toivottavasti ei ihan niinkään menisi)

Lauruskaah,kyllä on lupaavat oireet ja testit! :)

On. Vähä helpottanut kuumeilua kun ei Ole jatkuvasti käynyt seuraamassa ja laittelemassa viestiä täällä. :D
Nyt kp 13 (vaihtuu kohta 14 ;)) ja pitkä on odottavan aika. Oviksia en tiedä,en osaa niitä viel oikeen tulkita kun vasta yk2 ilman pillereitä. Jos nyt tästä kierrosta ei tärppää niin ajattelin ens kierrolle ostaa ovistestejä et pääsee näkee milloin kroppa ovuloi :)
Muistaakseni kp7 oli semmosta jännän tuntosta kuplintaa oik. Puolella ja sen jälkeen vähä vihloi. En tiedä tapahtuiko jotain mut mitään suolikaasua se ei ollut :D ollaankin sit otettu varman päälle ja töitä tehty et pienokainen tulisi ;) nyt kp 10 tuli punertava valkkarilima kerran ja siihen loppu. Mitä lie,toivossa hyvä elää. Mut voiko näin aikasin mtn oikeen tapahtua? Harmi kun en laittanut varmoja päiviä millon nää tapahtu ni en tiä iha varmaks sanoa. No,kohtahan se nähää :P

Muoks. Mullaha loppu menkat siis jo kp3 :)

S, nuo kp 7 tuntemukset ovat voineet olla munasolun kasvukipuja. Joillakin tulee vähäistä vuotoa ovulaation yhteydessä, lieköhän punertava lima sitä. Raskaudestahan voi tietysti tulla myös kiinnittymisvuotoa, mutta tuo kp 10 on kyllä ihan älyttömän aikaista sellaiselle. Mulla kiinnittymisvuoto oli ihan ehtaa, laimeaa verta. Pääsääntöisesti kai ovulaation olisi hyvä tulla aikaisintaan kp 10, jotta munasolu ehtii kasvaa riittävästi.

Mitäs muille?

starling kp 23/31-35

Oho, jopas mulla on unohtunut kommentointi tähän ketjuun.

Sohwia, kiitos kauniista sanoista. :) Kuulostaa inhottavalta sun pahoinvointi, tosin ainakin oireet kertoo että joku on matkassa.

Zanasa, yritä ottaa rennosti taukokierto. Mulla on sama meneillään, mut toukokuussa me sit plussataan eikö vaan? :grin Tsemppiä oviksen metsästykseen, sitähän voi kokeilla taukokierrollakin.

Janni, Helsingissä ollaan varmaan kaikista eniten totuttu sateenkaariperheisiin. Toivottavasti muutkin muuttais käytäntöjään kun asia käy yleisemmäksi. Vaikka tietenkin lakimuutos ois kaikista paras. Joko sulla on uusi kierto alkanut? Harmi jos edellinen oli ovuloimaton ja siksi pitkittyy. Monilla kai tulee silloin tällöin ovuloimaton kierto, toivottavasti sulla jäis nyt tähän kertaan.

Starling, mäkin ajattelen että kaipa kaikkeen tottuu jollain tapaa, ikävä kyllä, myös jatkuvaan tädin tuloon. Mua tosin sekin pelottaa, kun tiedän ettei ole mahdollista yrittää vuosia ja toivoa ihmettä. Kun luovuttajan ja klinikan kanssa on liikkeellä, jossain vaiheessa olis vaan todettava että luovutetaan, ja tietää että ihmeen toivominen on mahdotonta. Vaikka onhan meillä toinen potentiaalinen synnyttäjä, uskon että joutuis käymään surutyön läpi kun ei itse voisikaan kantaa lasta. Vähän samalla tavalla kuin ne, jotka päätyy adoptoimaan.

Tintti, pahoittelut negasta. Toivotaan että sulla olis vaan hitaat hormonit. Hyvä kuulla papakokeesta, että muutokset hävinneet! :)

Jellis, kuulostaa erinomaiselta, nyt vaan supercocktail sun miehelle niin eiköhän sieltä plussa irtoa! :)

Jannah, tsemppiä tulevaan kiertoon ja toivottavasti se toisi nyt pysyvän plussan teille.

Riekonmorsian, paranemisia teille. Harmi että tuli taukokierto, mutta alkuvuosikin on hyvää aikaa syntyä!

s-, mulla on yrityksen alun jälkeen alkanut tuntua oviskivut jo päiväkausia ennen itse ovulaatiota. Ehkä kasvun vaan tuntee paremmin kun kuulostelee kropaansa paljon enemmän kuin ennen. Teillä on ainakin talletukset kohdillaan, siitä on hyvä jännäillä! Kuinka pitkä sun kierto onkaan yleensä? Tai nyt pillereiden jälkeen?

On. Ens viikolla tosiaan lääkärinaika, ja tänään jutellaan luovuttajan kanssa jatkosta. Itellä ei ole nyt oikein vahvoja fiiliksiä, että maksetaanko korkeampi hinta ja mennään heti kuuden kuun yrityksen jälkeen klinikalle, vai alotetaanko siellä vasta puolen vuoden päästä ja koti-insseillään siihen asti. Jos jälkimmäinen, niin varmasti kuitenkin kävisin tutkimuksissa mahd. pian niin selviää jos on jotain selkeää vikana.

Joo-o, nyt ei ollu hitaat hormonit vaan täti se kurvas paikalla keskellä yötä ja se siitä nukkumisesta..
Täällä siis kp 1 ja yk 4 käyntiin. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Toivottavasti muilla alkaa pääsiäinen paremmin!

Mä en nyt taas osaa puhelimella kommentoida ku on niin vaikee selata ja unohtuu. Sanotaan vaikka näin että samat terveiset kaikille mitä Beisla just sanoi ;)

Mulla kp13, eilen kävin ultrassa. Oikealla puolella kaksi follia, toinen 2.99cm monsteri ja toinen vähän pienempi. Vasemmalla yksi aavistuksen kasvanut. Eli kun kaksi niin ei taaskaan pistetä. Ajoitus on nyt ainakin ihan kohdillaan, joka toiseen päivään luotamme nyt.
Clomeihin tulee nyt ainakin kuukauden tauko. Siitä mällituloksesta gyne sanoi ettei olla huolissaan kun määrä on huikea ja liikkuvuus tosi hyvä niin se 1% on ihan helvetin paljon väkeä ja riittää varmasti. Puhui myös että Helsinkiin voi mennä inssiin mutta emme lämpene sille. Kyllä me se ihan kotioloissa saadaan aluille, näin me päätettiin. Unohtaa vaan nyt kiireen niin ei tässä hätää ole :)

Mitäs lauruskan testi tänään sanoo? :)

Hyvää lomaa niille ketkä taukoa pitävät ja plussia yrittäjille!

Pahoittelut tädistä Tintti! Eihän se mitään auta mutta vähän teilläkin on vasta yritystä takana, kyllä se sieltä tulee vielä <3

Kp25/28 tätä samaa edelleen. Menkka oloja vieläkin. Nännit kipeet vieläkin. Passitin miehen kauppaan hakee pregcheckejä.. jos edes jotain selvyyttä sais..

Liitteet

• 1427960863755.jpg
    1427960863755.jpg
    41.2 KB · Katsottu: 107
Käkis tervetuloa, ja pahoittelut negasta, toivottavasti plussaat pian <3 mä toivon myös että selviäis kumpi on nega vai plussa ja sitten vois olla helpommin :D viimiset kolme päivää oon hailuroita saanu ja kolme päivää vielä kierron loppuun.

On. Maha juilii menkkamaisesti edelleen, nyt rupes kiristää ruokatorvee ja koht iskee huono olo. Ilmavaivoja on kyllä ollu :D nännit edelleen yhtä kipeet kuin neulalla tökkis kun edes hipasee. Rintaliivit ei tuu kuuloonkaan.. aamusin herään pirteenä päivällä iskee seinä vastaan ja nukahdan päikkäreille :F

Lauruskaah, voi hitsi noi testit pitää meitä jännityksessä nyt! :nailbiting: Toivon että merkin vaihto auttais ja tulis selkeä tulos.

Tintti, pahoittelut tädistä. :sad001 Ehkä neljäs kerta toden sanoo!

Jellis, hyvä että mun kommentit kelpas. :grin Mahtavaa että sun follit kasvaa noin hyvin, nyt hurja plussapuhuri tähän kiertoon! :wav :wav

Käkis, tervetuloa tännekin! Toivottavasti täti pysyis vielä poissa sieltä ja pääsisit plussaamaan! :)

Beisla on tässä vielä muutama päivä ennen kuin menkkojen pitäs tulla, toivottavasti ei tuu :D

Kiitos kaikille :)
nyt sitä joka kerta vessassa käydessä miettii että onko alkanut vai ei.. Tää alituinen miettiminenkin kyllä varmaan vaikuttaa ettei tätiä ole vielä näkynyt.. Jotenkin sitä vaan tekis mieli kokoajan testailla, mutta ei viitsis masentaa itseään liikaa "turhalla" testaamisella, jos nega tulee...

Toivottavasti sulla lauruskaah tulee sieltä vielä se selkeä plussa! ++ :)

Beisla, teillä tosiaankin tilanne yrittämisen suhteen on siinä mielessä erilainen, niin kuin sanoitkin, että loputtomiin ei voi yrittää. Toivon teille kyllä pikaista plussaa! Toivottavatsi klinikalle ei tarvitsisi mennäkään. Ja aivan varmasti jokainen nainen joutuu käydä aivan järjettömän surutyön ja kriisin läpi, jos kärsii tahattomasta lapsettomuudesta. Kuitenkin se lapsen kantaminen on niin olennainen osa naiseutta, että sen täytyy sattua tosi syvälle, jos siinä ei onnistu.
Niin ja voimia ja rohkeutta sekä sinulle että puolisollesi, teillä on iso keskustelu edessä luovuttajan kanssa!

Jellis, ihanaa että olette miehesi kanssa jo noin hyvillä mielin yrittämisen suhteen! Sen kun muistaisi useammin, että mikään kiire ei tässä hommassa ole. Vaikka se odottaminen tuntuu raastavalta, niin se kun saa vauvan syliin, palkitsee lopulta samalla tavalla. Olipa se ennemmin tai myöhemmin.

Laurushkaa, toivottavasti pregcheck antaa helpommin tulkittavan tuloksen. Kyllähän tuossa tämänkin päivän liuskassa jotain näkyy ja toisaalta sulla kiertoa vielä useampi päivä jäljellä, niin hormonit eivät välttämättä ole vielä kohonneet, niin että viiva vahvistuisi kunnolla. Toivotaan nyt lähipäivinä viimeistään sitä vahvaa plussaa testiin! :happy:

Ei tämä nyt maailmanloppu ole vaikka täti tulikin. On tässä positiivisiakin asioita, ehtii esim. laittaa rahaa säästöön enempi, tekeen pikkuisia sukkia enempi. :) meillä kuitenkin yritystä niin vähän takana. Hyvää kannattaa odottaa! :)

Kiitos starlight vastauksestasi!:) beisla,nyt on vasta yhdet menkat tullut ja niissä kierto veny päälle 30:neen (en jaksanu tarkistaa aikasimmista viesteistä tarkkaa lukua :'D)
Että nyt jännä nähä venyykö nyttenkin vai alkaako jo tasaantuu vai mikä parasta:ei tulis ollenkaa ;)

Jellis, toivottavasti supercocktailista on apua ja mies sen postilaatikon siittämisen sijaan toisi teille sen kaivatun plussan :) :grin

Lauruskaah, mä oon varma että sunnuntain testissä (viimeistään) sulla komeilee kunnon viiva :)

S- tsemppiä tähän kiertoon. Jospa tää olisi se THE kierto.

Beisla, vaikeita päätöksiä teillä edessä. Toivottavasti asiat selviytyvät pian.

Olen koittanu olla stressaamatta jos sitten olis uusi kierto lähteny käyntiin, mutta ei... kp 39 menossa taas... :smiley-angry017 Tein jo tiistaina raskaustestinkin, ihan varoiks, mutta negahan sielläkin oli. Mulla on nyt sitte elokuun pillereiden poisjättämisen jälkeen lyhin kierto ollut 33 päivää, pisimmät 47 ja 50 päivää.
kaikenlaista kipuilua ollu kuitenkin alavatsassa jo puolitoista viikkoa, mut en sit vaan käsitä. Alkaa mennä usko koko hommaan. Olen sit koittanu keksiä kaikkee muuta kivaa mielenpiristykseks, kuten shoppailua, joka auttaa aina! Ja lauantaina pääsen katsomaan kaksiviikkoista vauvaa, josko se vauvantuoksu jotain sais aikaan!:wink

Mukavaa pääsiäistä jokaiselle, olkoon se kaikille viimeinen ilman plussaa! :)

Mulla ei enää älykkyys riitä näihin testeihin :D toinen sanoo ei ja toinen joo ja ultra sanoi eilen että ihan any minute.. No, aivan sama!

Vai riittääkö toi että pelkkä reuna on yhtä tumma. Pitääkö koko viiva olla?

Liitteet

• WP_20150402_009.jpg
    WP_20150402_009.jpg
    771.4 KB · Katsottu: 114
Takaisin