Esikoinen toiveissa

Jellis, ainakin ovis on lähestymässä! Aloititko nyt testaamisen vai testasitko jo eilen?

Käkis, yleensä jos menkat myöhästyy stressin takia, se johtuu siitä että ovis on myöhästynyt ensin. Eli stressin nyt loppukierrosta tuskin pitäis vaikuttaa, vaikka ei se mahdotonta ole. Mä alan olla vähän samoilla linjoilla sun kanssa testauksen suhteen: vaikka toisaalta tuntuu ettei kestä olla tulisilla hiilillä ja tietämättä, mut toisaalta kun viime kierrossa testasin kolme päivää ennen menkkojen alkua, itkin ensin negaa ja sit menkkoja... Luulen, että seuraavalla kerralla ootan pidempään. Ainakin vaikka päivää ennen menkkoja.

Starling, totta se on että jokainen joutuu surutyön käymään läpi jos lapsettomuus osuu kohdalle. Enkä tosiaan tiedä kumpi olis parempi tai pahempi tilanne: se, että on mies kumppanina ja elää ehkä aina takaraivossa toivo ihmeestä (koska niistä kyllä kuulee) mutta saako asian laitettua taakseen? Toisaalta voi oikeasti käydä se tuuri, täälläkin saanut jo lukea monista ihmetarinoista. Vai se, että tietää 100% varmuudella että ilman ulkopuolista apua ei voi tulla raskaaksi (tää tilanne vois tietty olla jos esim. kohtu poistettu tai siittiöitä ei ole ollenkaan). Toisaalta ei voi toivoa ihmettä, mutta onkohan helpompi siirtyä eteenpäin? Äh, turha näitä varmaan on pohtia etukäteen.
Eikä tämä ole edes se pitkään yrittäneiden ketju, mutta ehkä esikoista yrittäessä on vielä niin epävarma että miten kroppa toimii, että ajatukset nousee päähän.

s-, toivotaan että kierto olis sopivan pituinen, tai tietty parempi ettei tulis ollenkaan. Mut jos olis noin 30 päivää kierto, niin todennäköisesti ovis olis vasta tulossa.

Anskunen, toi sun kommentti Jellikselle sai mut nauramaan, siitä toi 'hauska'. Mielikuva mun päässä... laughing6
Kiitos, saatiin hyvin asioita selvitettyä.

Janni voi pahus, sun kropalla näyttää tosiaan olevan ongelmia käynnistää normaali kierto. Ehkä voi kokeilla soittaa terkkarille ja kertoa myös aiemmista pitkistä kierroista? Voi olla että ajan sais joka tapauksessa tosi pitkälle, niin ainakin se olis jo varattuna. Mutta voi vitsi, ihanaa nähdä noin pieni vauva! :) Jospa sun kroppa tajuiais vauvantuoksun innoittamana alkaa toimia. :wink

Jellis, enpä osaa varmasti sanoa miltä viivan pitäis näyttää. Jotkut on saanut vain toiseen reunaan vahvan ja se on ollut plussa, mutta joillakin tummuu kyllä koko viiva. Huomenaamuna uutta testiä kehiin? Ja jos joka tapauksessa ootte talletelleet, hyvältä se kuulostaa. Luulis kuitenkin, että ultra on se kaikista luotettavin.

On. Juteltiin siis luovuttajan kanssa, ja meillä on toimintasuunnitelma! :grin Ensinnäkin käyn siellä gynellä ensi viikolla, ja katotaan mitä se sanoo. Jos ei ihmeellistä ole, tehdään koti-inssejä ilman muita tutkimuksia vielä pari-kolme kuukautta ja mennään vasta sitten klinikan muihin testeihin. Katotaan miten kesällä aikataulut sopii, mutta heinäkuussa monet klinikat on kuuleman mukaan kesälomalla, joten elokuussa luultavasti sinne. Tehtäis silloin esim. aukiolotutkimus ja sperma-analyysi. Jos mitään hälyttävää ei löydy, jutellaan vielä jatketaanko koti-inssejä, mutta luultavasti maksetaan ne PCR-analyysit ja päästäis sitten siirtymään klinikalle insseihin syys- tai lokakuussa. Ellei tärppi käy ennen sitä. :)

Beisla, kuulostaisi hyvältä suunnitelmalta! Nyt ensi kierrossa taas uutta yritystä!! :)

Jellis jatka vaan testailua, eiköhän se vielä tummu ja digikin ala hymyilemään! :) ton liuskan pian luokittelisin kuitenkin plussaksi.

Beislan suunnitelma kuullostaa hyvälle! On teillä varmasti upea tyyppi ystävänä ja luovuttajana! :)

On. Tänään dpo 4 ja Masua hieman vihloi repien. Toiveet alkaa taas tuttuun tapaan nousta kierron loppua kohden.

Beisla, mua alko itteäkin naurattamaan toi kommentti :grin kiva kuulla että siellä ollaan positiivisin mielin menossa eteenpäin! Toivottavasti ette tarvitse kummempia suunnitelmia, jospa tärppi kävisi ennen sitä! :wink

sabetti, kädet ja jalat ristiin että siellä tapahtuu nyt jotain! :)

Beisla, kuulostaa hyvältä toimintasuunnitelmalta! Toivotaan, että kaikki on ok. Taukokierto tekee varmasti hyvää, ajatella muita juttuja.

Tässä ite miettii välillä synkkinä päivinä, että mitä jos niin käy ettei tuukaan luonnollisesti raskaaksi.. Toki meillä on vähän aikaa yritystä vasta takana. Ja onhan tässä vuosia aikaa, mutta ei meillä varmaan ole tuhansia laittaa lapsentekoon. Sitte tulee muut vaihtoehdot. Toivottavasti ei tarvi niitä miettiä.
En tiiä onko sillä mitään yhteyksiä, kun mun sisko on tullu helposti raskaaksi, äiti samoin. Toki riippuu vähän vastapuolestakin. Mies rupes kans syömään kaikenlaista vitamiinia, jos siitä olis apua. Mulla itellä on olo, että mun kroppa toimii normaalisti eikä tähän mennessä oo mitään löytynytkään.
Mietin että pitäiskö tilailla ovistestejä. Raskauskeiju tais olla toinen, mikä se toinen oli mistä ihmiset täällä on niitä tilaillu?

Tsemppiä muillekin ja plussatuulia! :) Kevättä kohden kun mennään ja valo lisääntyy niin eiköhän tässä itse kunkin kroppa herää talven jäljiltä! :)

Kp26/28 max. 5min sisällä otettu kuva

Liitteet

• 1428059226642.jpg
    1428059226642.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 109
Sama testi verrattuna yläpuolella olevaan vedellä tehtyyn negaan.

Liitteet

• 1428059283470.jpg
    1428059283470.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 106
Lauruskaah, kyllähän siellä toinen viiva on, ja hyvin huomaa eron vedellä tehtyyn negatiiviseen testiin! Jos noi on Raskauskeijun liuskoja, niin itse oon saanut niihin vain rehellisiä negoja. Joten uskaltaisi tässä varovaisesti onnitella? :woot:

Tintti, mä olen ostanut nyt ovistestejä ihan kaupasta. RFSU:n testeistä olen tykänny. Ne on suht' edullisia ja helppoja tulkita. Oon tykännyt niistä enemmän kuin Raskauskeijun liuskoista.

Lauruska, odotan jo tämän aamun kuvaa :D

Mä ite eilen vielä tikutin, mutta oli jo taas haaleampi viiva. Digi meni roskiin jo kun se viimeisen tikun kanssa sekosi. Mitään oviksen jälkeisiä oireita ei oo vielä tullut, eli en yhtään tiedä oliks se jo vai meneillään vai mitä. Mutta ei sen väliä, talletettu on ja parin viikon päästä sen näkee :) Henk.koht. mielipide, että jos vielä ovistestejä tilaan niin Raskauskeijulta en ainakaan, on tullut niin epämääräisiä viivoja nyt että ei enää niitä!

Tintti, mullakin sisko tullut heti halutessaan helposti raskaaksi, äidistä en osaa sanoa. Tai kaksi lasta sekin saanut ja 3 vuoden ikäerolla eli ei mitään maailman suurimpia ongelmia tästä päätellen. Oon miettinyt just sitä että missä vaiheessa se odotus pitäis lopettaa, kun niin kauan ku seksiä harrastaa, on pieni mahdollisuus. Kun loputtomiin tätä menkkojen odotusta ja pettymystä ei jaksa. Milloin pitäis puhaltaa peli poikki ja alkaa sopeutua lapsettomuuteen ja tekemään sitä surutyötä. No, ehkä parin vuoden päästä.. Toivottavasti vitamiinit tekee tehtävänsä ja saadaan se plussa. Ainiin, luin tutkimuksesta jossa miehille oli syötetty 75g saksanpähkinöitä päivässä niin kahdessa kuukaudessa niiden sperman laatu ja määrä oli parantunut huomattavasti.. Arvaatte varmaan mitä kävin heti ostamassa miehelleni ;) Se oli niin ihana aamulla kun se meni vitamiinikaapille ja kysyi joka purkin kohdalla, että monta näitä, monta näitä? :) <3

Jellis, mä oon kerran saanu vaan tasavahvat viivat ovistestiin tsägällä, ja esim tästä plussakierrosta se oletetun ovispäiväm viivat ei oo tasavahvat vaan just silleen toisesta reunasta tummempi! Että hyvä jos ootte talletelleet ja toivottavasti pähkinät auttaa ;) Pidän niin peukkuja :) kauan te jellis olittekaan nyt yrittäneet?

Minäkin oottelen lauruskan testiä, tää on ollu sellanen jännitysnäytelmä! :D

Beislalle erittäin paljon tsemppiä seuraavaan kiertoonA :)

Sabetti, jännäillään täällä yhdessä. Toivottavasti onnisti ja toiveet nousee aiheellisesti <3

Sarina viime juhannuksesta tämä ajatus alkoi. Mutta välissä on mennyt 3 kiertoa hukkaan tulehdusten ja lääkekuurien takia että miinustetaan ne suosiolla niin tilastot kaunistuu. :D

Beisla tsemppiä uuteen kiertoon, toivotaan että nyt onnistaa :)

Mikä on lauruskaah:n tilanne tänään??

On. Kp 30/28 tätiä ei näy.. Yhtään en tiedä miten päin pitäisi olla, testaamaan pääsen vasta tiistaina.. (nyt jo kaduttaa etten hommannut niitä testejä pääsiäiseks :D) olo suht normaali, menkkanippailut hävinnyt.. Tuli muuten mieleen et mulla oli ma. Ihan vähän semmosta v.punasta vuotoa.. Oliskohan voinu olla kiinnittymisvuotoa?! No nyt alan keksimään taas kaikkia omia oireita..

Ihanaa ja rentoa lankalauantaita kaikille :)

Takaisin