Esikoinen toiveissa

Eiköhän ne terkkarissa käske odottaa vielä muutamia viikkoja. Ainakin meilläpäin olen todennut että jos ei ole tyyliin pää irti niin on mentävä yksityiselle..

Terkku, Janni82, lumihiutale ja Catja85 tervetuloa! :welcome

Jellis, oon kovin kovin pahoillani, että tuollaisia uutisia miehesi kanssa olette saaneet. Hyvä kuitenkin, ettet ole aivan maatasi myynyt, koska onhan täällä foorumillakin tosiaan eläviä esimerkkejä, että huonosta "ennusteesta" huolimatta raskaus alkaa!

Beisla, mulla ainakin tuntui alussa pahemmalta se pettymys, kun kierto vaihtui. Sitä loi aina niin suuret odotukset kiertoon ja uskoi, että nyt viimeistään tärppää. Nyt kun ei enää niin jännityksellä kiertoon suhtaudu eikä enää odota samalla tavalla plussaa, niin on helpompi suhtautua siihen tädin tuloonkin.

Jannahille pahoittelut keskenmenosta! :sad001

Janni82, riippuu varmaan vähän paikkakunnasta, missä asut, kuinka terveyskeskuksessa ottavat vastaan. Vissiin aika monessa kunnassa kehottavat noilla kiertopäivillä vielä rauhassa odottamaan menkkoja. Mulla on loppukierron kanssa ongelmaa ja kunnalliseen terveyskeskukseen sain ajan 3 kuukauden päähän, kun soittelin asiasta ja kerroin myös toiveesta perheenlisäyksen suhteen. Turhauttavan pitkä aika odottaa. :mad:

Mä laitan vielä tännekkin. Tein illalla testin ja puolessa tunnissa tuli tämmöinen :

Liitteet

• 1427747250073.jpg
    1427747250073.jpg
    44.2 KB · Katsottu: 110
Lauruskaah kyllä noissa jo selkeästi haamulainen kurkkii! :) teetkö aamupissasta huomenna testin? :) kyllä sää taidat raskaana olla! Listaa oireista nyt vaan? ;)

Aamupissasta teen juu :) no tissit on turvonneet, nännit tosi tosi arat, tissit niin kipeet et tekis mieli itkee :D sattuu pitää rintaliivejä. Tänään iski alaselkään kauhee kipu ja vihlonta, töissä meinas itku tulla kun turhauduin ku ei hyvää asentoa tahtonut löytyä et juilinta helpottuis, alamaha on juilinu myös mut pal kevyemmin. Töissä oli vähän heikko ja huono olo aamupäivällä ja sokeri ei vienyt sitä pois

Hei kaikille ihanille naisille ja tervetuloa uusille! :)

Onnea tosi paljon plussanneille! :) kyllä jokainen täällä plussan omalla ajallaan saa. Kaikella on aikansa ja tarkoituksensa.
Pahoittelut myös tädistä jotka sen joutu kohtaamaan!

Mä oon pitänyt vähän hiljaiseloa, yrittänyt miettiä kaikkea muuta kun näitä vauvajuttuja mutta ei meinaa onnistua.. Tätiä odottelen (tai siis en odota) ja nyt kp 28. Mitään oiretta ei oo, yleensä menkkatuntemuksia pari päivää ennen mutta nyt ei oo.. En halua vielä innostua. Yritän malttaa perjantaihin ennenkö testaan niin sit on ainakin myöhässä aikaisempiin kiertoihin verrattuna.. Jänniä aikoja elämme! :)

Tintti yk 3, kp 28/27-30

Lauruskaah, nyt näyttää testit niin hyviltä ja kuulostaa oireet niin lupaavilta, että mä oletan sun heti kohta lataavan tänne iloisen tuplaviivakuvan.

Kp23 aamu. Viivanpaikka tuli kymmenessä minuutissa o.o pööh.. on tässä vielä onneks aikaa

Liitteet

• 1427782352589.jpg
    1427782352589.jpg
    55.6 KB · Katsottu: 102
Tosi aikaista vielä lauruskaah, kyllä se siitä ehtii vielä vahvistus! :) ja oireet kuulostaa lupaavilta, mä oon täällä kaikki peukut pystyssä!!

Ja vielä kiitokset kaikille tsempeistä, ei meitä yks testitulos lannista. Kysyin Pepeltä mikä niillä auttoi ja samaa cocktailia syötän rakkaalleni. Tulee sellasta superspermaa että sillä siittäis vaikka postilaatikon! Perkele! :D

kiitos kaikille sympatioista :Heartred

kaikille tasavertasesti plussatuulia ja onnea yritykseen.:Heartred

itse odotan seuraavaa kiertoa ja eikun uudestaan eiköhän se nyytti tuu sitten joskus meillekkin :)

Vasemmalta oikeelle kp20
Kp21
Kp22
Kp23 aamu
Kp23 iltapäivä

Eli oikeen puolimmaisin on tuorein. Alamahassa käy niin hirvee juilinta niinku ois menkat ja nännit on tosi kipeet. Närästys on niin hirvee et oisin valmis tekee mitä vaan et se loppuu. Röyhin välillä niin sen jälkeen sattuu. Eli kp23/28

Liitteet

• 1427807224862.jpg
    1427807224862.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 108
Tuo lauruskaah:n uusin kuva näyttää oikean reunimmaisessa aika selkeästi viivan paikkaa, väriä vaikee sanoa tosta kuvasta. Mutta sulla on kyllä niin selkeät oireet ja ne aiemmat haamut, että uskon sun plussaavan! :)
Jos ei vaan ollu mikään kiinnittymis yritys, mutta niitä turha murehtia, aika näyttää :)

Mä en malttanutkaan odottaa, tein aamulla r-testin ja nega tuli mutta missä ne menkat sit on.. Koko ajan on kauheen kosteat olot alapäässä. Mitäköhän se tarkoittaa? Nukuin viime yön huonosti ja mietin näitä juttuja. Apteekista hakeen lisää testejä. On tää jännitys aikamoista! :)
sain myös papakokeen tulokset, viime syksyn muutos oli korjaantunut eli kaikki hyvin, ei oo syöpää eikä mitään muutakaan. Jee!

Lauruskaah, toivotaan että noi sun viivat vahvistuu! :)

Närästys jatkuu vaikka en oo juonut mitään hiilihapollista tänään enkä eilenkään. Alamaha juilii niinku menkat ois, edelleen.. nännit on niin kipeet et tuntuu ku ne ois täynnä kirveleviä haavoja tms ku koskee. Tissit myös edelleen kipeät.. edellisyönä nukuin 8h yöunet, eilen päivällä iski kauhee väsy, nukuin 3h!! Päikkärit, sit viel 7h yöunet.. o.o aamusta ollu pientä etovaa oloa

Takaisin