Esikoinen toiveissa

on. Kp13, ovisnega. Viimeksi sain kp13, mutta silloin mulla oli 29 pv kierto, ja 32 on vielä ihan tavallinen mulle.

Munkin silmään Babyluvin testissä näkyy jotain haamua :) Toivottavasti huominen testi tuo enemmän selvyyttä asiaan!
Niin ja tervetuloa joukkoon :)

Muokattu viimeksi:
Mä oon vähän pahallamielellä täällä, testasin töiden jälkeen negan :sad010 oli kyllä vaan muutaman tunnin pidätys, ja kun siitä oviksesta ei oo tietoa ni haluaisin vaan ajatella et tätiin asti kaikki on mahollista, mut nyt ei kyllä oo yhtään positiivista ajatusta ollut mielessä ja aattelen et olis näkyny jo jos on näkyäkseen. Jotenkin oli niin erilaiset tuntemukset tässä kierrossa ja se haamujen haamukin vähän hämää kun mieskin sen näki. Anteeks tää vuodatus!

Voi harmi, Sarina. :( Mutta ajattele kuinka kauan Sanniksella meni saada plussa. Ehkä sinäkin vielä... Sä olit vissiin jo kokeillut eri merkkisiä testejä?

Sarina :( Pitäiskö sun kuitenkin tehdä vielä aamulla testi? Niin kuin sanoit, niin pidättelit vaan muutaman tunnin. Jospa näyte oli liian laimea? "Tätiin asti kaikki on mahdollista." :Heartred

Jaksamista Sarina :( Tänne saa ja kuuluukin vuodattaa paha olo. Sanniksella oli tosiaan hyvä esimerkki siitä kuinka testin tulos voi muuttua nopeaa. Meinaatko vielä testata aamulla?

Mä avaudun teille nyt vähän. Luulen saaneeni tikutettua oviksen tähän kiertoon kp14 tai kp15/30-31. Se on vähän aiemmin kun oletin, enkä edes ole satavarma siitä. Jos tuolla toimituksella kuitenkin laskee, niin dpo4/5 mulla alko vatsakivut ja kamala turvotus. Nälkä on myös koko ajan, muuten pysty syömään paljoa kun alkaa etoa ja tulee sellainen ähkyinen ja epämukava olo. Maitoa tekee ihan hulluna mieli ja saatan hörppiä sitä litran kerralla, mikä toisaalta vois selittää tän kamalan turvotuksen (kahdessa päivässä alkoi housut puristaa! Istuminen ei onnistu jos ei avaa housunnappia).

Dpo5/6 vatsakivut jatkuu ja mahassa tuntuu muljahtelua ja melko raskasta painoa. Maha on vähän sekaisin ja vessassa on saanut käydä monta kertaa. Mitään menkkakipujen tapaista polttoa ei kuitenkaan ole ollut, oikeastaan ainoa tätiin liittyvä oire on löysä vatsa.

Dpo6/7 kävin kaupoilla ja bussissa alkoi hirveän oksettava olo, pelkäsin että oksennan siihen paikkaan. Kiskoin ulkovaatetta päältä ja keskityin hengittämiseen, helpotti, mutta öllötys jatkui tunteja.

Mulla ei ole aikaisemmin ollut mitään tällästä, mutta täytyy sanoa että oon aika herkkä vaikutuksille; siis esimerkkinä jos katson telkkarista vaikka jotain sairaalasarjaa ja siinä potilaalta leikellään sisuskaluja, multa lähtee heti voimat raajoista ja tunnen kun mun omia elimiä leikeltäisiin :D Nyt kun oon lukenu täällä niin paljon kaikkea, mä ehkä peilailen muiden oireita? Tai sitten mulla on joku kalsiuminpuutostila johon himoan tota maitoa, ja nyt on iskenyt joku laktoosi-intoleranssi ja turpoan ja öllöttelen sen vuoksi?

Nyt olis sitten dpo7/8.

Kyllä nää piinapäivät on todellakin nimensä veroisia.

Vesta, tuohan kuulostaa lupaavalta! :) Nyt peukut pystyyn että hyppäät siihen plussa-aaltoon mikä tuolla Raskaaksi 2015 ryhmässä on meneillään :) En nyt tähän hätään muista onko ollut jo puhetta mutta millon meinaat testailla?

jemberry, sehän oliskin niin ihanaa jos tärppäis. :) Ihmettelen vaan, että voiko näitä oireita tulla näin aikaisin? Enkä oo oviksestakaan ihan varma kun tikuttelin vasta tässä kierrossa ensimmäistä kertaa, joten en mä uskalla vielä elätellä toiveita.

Menkat pitäis alkaa 16.1. Sekin mietityttää, että jos ovis on ollut tuolloin, niin luteaalivaihe olis 16 päivää, eikö se oo aika pitkänlainen..? Testiä teen kuitenkin sitten viikon päästä perjantaina jos ei menkkoja oo siihen mennessä kuulunut :)

Kauheesti sekavaa pohdintaa, anteeksi :D

Muokattu viimeksi:
Kyllä toi mustakin lupaavalta kuulostaa, Vesta. :) Voihan oireita tulla myös kiinnittymisestä. En nyt muista mikä on normaali vaihteluväli, mutta jos viikko on keskiarvo, niin viisi päivää mahtuu varmasti mukaan.
Viime yrityksessä mulla alkoi vatsan nippailu kyllä tosi aikasin, ennen oletettua kiinnittymisyritystä (tuli tippa verta, siitä päättelin). Mutta sun oireet on kyllä paljon vahvemmat!

Ns.menkat niukentuu entisestään.Normisti kestävät 6pv ja siitä 5 on aika runsasta vuotoa.nyt 4pv ja ei juuri mtn ole tullut siteeseen.Toivo valemenkoista vahvistuu :D tänään täytyy tehdä testi taas töiden jälkeen :)

Babyluv, odottele mieluummin testin kanssa huomisaamuun, niin saat tehtyä aamuvirtsasta testin, jos vain mitenkään maltat. Siihen aamuvirtsaan on kuitenkin ehtinyt kertyä enemmän hcg:ta!

Voi Sarina! Toivotaan nyt jotain ratkaisua tuohon sun tilanteeseen!!

Vesta, mulla oli ekassa raskaudessa ennen menkkojen oletettua alkamista ainoat oireet kiinnittymisvuoto sekä veren maku suussa harvakseltaan. Nännit kipeytyivät, kun menkat oli pari päivää myöhässä, seuraavana tuli huimaus, nämä oireet siis alkoivat ennen rv. 5+0.

Taidan olla malttamaton mutta ostan 2 testiä ;) testailen sitten myös aamusella ja koitan päiväpissaa pidättää useamman tunnin :)

Mulle ei tuu mitään ilmotuksia teidän turinoista täällä, piti tulla ihan kurkistamaan et onks täällä hiljennytty kokonaan. :eek:

Sarina mikä tilanne? Voi miten sulla nyt onkin pitkät piinaviikot. :( Mä toivon sulle vielä sitä plussaa kuitenkin :Heartred

Babyluv: Mä kans suosittelen odottelemaan aamupissasta sen testin, on varmasti "vahvempaa" ja parempi todennäkösyys saada viivoja :)

Vestalla hieno tilanne, nyt vaan malttia ja ens viikolla testiä sit vaan :) Ihan lupaavalta kuullostaa!! :)

Niitä peukkuja tarvitaan ja varpaat pystyyn kans!Tää 10-11kk yrittämistä alkaa tuntua jos masentavalta :(

Meillä vasta yk2 nyt kun tärppi...
Ja olo on kyllä kiitollinen ja etuoikeutettu kun toiset joutuu ihan oikeasti odottelemaan kauan.

Takaisin