Esikoinen toiveissa

Pieni irtiotto tuli otettua tähän väliin, eilen kun pääsin töistä neljän aikaan menin pienille päiväunille ja heräsin kymmeneltä illalla. Sit siirryin sohvalta sänkyyn ja jatkoin yöunia :grin

Vesta, toivottavasti plussaat! :)

Mikäs babyluv sun tilanne on?

Olikohan vielä jotain.. meillä on menossa yk2 mut näillä pitkillä kierroilla tää on tuntunu vuodelta. Ja meillä ei oo oikeastaan kun mun äiti vihjaillu jo pidempään et kun kaikki hänen ystävätkin ovat jo mummoja ja muutenkin kun täytti tänä vuonna 50 ni on selkeesti joku viidenkympin kriisi meneillään :D miehen vanhemmat ei oo puhunu juurikaan mitään, paitsi jouluna miehen isä tokas et siellä se vanha stiga varastossa odottaa lapsenlapsia :D

Täällä ei vieläkään täti oo tullut...

Meillä ei ihme kyllä sukulaiset oo painostanut ollenkaan. Ihmettelen kyllä kovin. Tiedän, että odottavat kyllä meiltä lapsiuutisia kun ollaan se 8 vuotta jo seurusteltu.
Mutta ehkä oon sen verran kärkäs sanoissani, että tietävät olla hiljaa :rolleyes:
En mä pahasuinen ole, mut oon sellanen, et jos mun varpaille astutaan niin menee kuppi nurin ja annan aika täpäkästi takaisin. Ehkä joskus vähän turhastakin. Ja tuo vauvaoainostus olis kyllä kieltämättä sellanen asia, mitä en jaksais kuunnella ensimmäistä lausetta pidemmälle. Miehen vanhemmilla on jo 4 lastenlasta ja mun puolella kaksi. Että ehkä ovat saaneet mummoilla ja pappaillakin pahimpaan tarpeeseen.

Jotain lapsikommenttia kuultiin vähän aikaa joku vuos sitten kun vaihdettiin miehen auto uudehkoon farmariin. Oikein sellanen klassinen perheauto :p Mut se nyt ihan oikeesti oli ison koiran tarpeisiin sillon hankittu, ei vauvan.
Mut hyvä et se on nyt hankittu jo, ei tarvi autokauppaan olla tällä erää menossa. :)

Sarinalle tätiä toivon nyt pian, kun ei kerta kuulu plussaakaan!! o_O

Ps. Sarina, sähän nukut vähintäänkin sen verran kun raskaana oleva nainen nukkuu. Voisko vielä pitää toivoo yllä?? :thumleft

En mä oikee jaksa uskoa, nyt on pari pv ollu aika hiljasta oireiden suhteen. Lämmöt on kyllä iltasin edelleen koholla, eilen ku menin kotiin oli 36,5 (mulla tosiaan normaalilämpö tosi alhainen, siellä 35,5 hujakoilla) ja sitä valkkaria kyllä edelleen tulee, mikä ihmetyttää kun yleensä sekin rauhottuu ja on vaan sen oviksen aikaan. Nyt sitä pukkaa jo kolmatta viikkoa välillä liukkaampaa ja ohuempaa ja välillä paksumpaa o_O

Mulla on tullu valkkaria kans oviksesta lähtien enemmän ja vähemmän. Ja uutuutena kellertävää...
Oikeestaan nyt kun mietin, niin pari päivää ollut vasta "kuivempaa" eikä lorahtele. Oletan ton siis liittyvän ainakin mun kohdalla alkuraskauteen...

Mä niin toivon et sulla nyt kääntyis edes sit tätiin tuo tilanne! :Heartblue

Kiitti sannis :D nyt saa jopa toivoa tätiä!! :D

Niin ja sellanenkin viel vähän nyt mietityttää kun viimeviikolla ei heiluteltu peittoja kertaakaan, et jos se ovis onkin ollut vast tosi myöhään niin mahikset on sit aika pienet jollei joku simppa olis säilyny pitempään hengissä. Et kyl täs peli alkaa olla aika menetetty. Kyllä mä sanon et vaikka se tikuttelu tuo lisästressiä ni kyllä sitä tulee ilman sitäkin :mad: et eikai se auta kun reissun jälkeen hommata tikut ja testata ni on ainakin varmemoi kun ei noista 3 viikkoa kestävistä limoistakaan pysty päätelemään mitään :grin

Muokattu viimeksi:
No, se tikuttelu varmaan vie niistä petipuuhista kyllä fiiliksen. Tai mulla ainakin siis, en tiedä muista, mut en halua ajatella sitä lapsentekoa ihan niin konkreettisesti tekemisenä että pitäis peittoja heilutella vähän väkisten sillon kun sattuu tikku antamaan hymynaaman.
MUTTA, asiallahan on kääntöpuolikin, et jos ne tärppipäivät ei oo tiedossa, niin tottakai se nostattaa fiilistä kun tietää et THE PÄIVÄT on meneillään kun tikku niin sanoo. On monimutkaista.
Ja helposti sitten stressin puskee oli tikuttamatta tai ei.

Kaikista varmin ois, kun olis niin älyttömän kiihkeä parisuhde, et niitä peittoja heiluteltas joka toinen päivä oli sitten tilanne mikä tahansa. Harvallapa taitaa tollasta olla :rolleyes: Ei meillä ainakaan.

Ps. Sarina, mä oon kuullu, et tyttösiittikset voi oleilla jopa 7pv siellä jemmassa täysissä voimissaan :sign19

Mäkin ihmettelen tätä kehon toimintaa! :confused: Oviksen tikutin siis kp 23, tänään menossa kp 25 / dpo 2 ja edelleen on valkkaria (ihan valkoista) kauheat määrät, ei kyllä tietoakaan mistään kuivasta kaudesta. Ehkä tää vähitellen loppuu?

Meillä kukaan tuskin vielä odottelee lapsenlapsia, kun mulla on opiskelut kesken. Tietysti se, että mentiin just naimisiin saa ihmiset miettimään, että olenko raskaana. Siinähän miettivät, ihan naurettavaa kuvitella, että kukaan menee tänä päivänä naimisiin vain raskauden takia. Kandin saan nyt keväällä tehtyä ja kaikki syventävät kurssit olen ottanut keväälle, joten jos nyt raskautuisin, niin mulle jäisi vaan gradu+vuoden sivuaineopinnot tekemättä. Ideaalitilanteessa pitäisin vuoden tauon opinnoista ja hoitovapaalla kirjoittaisin gradun. Nyt on siis vain pyrkimys saada opintoja siihen vaiheeseen, että hyvillä mielin maltan pitää niistä taukoa :)

Me asutaan 47 m2 opiskelijakaksiossa ja tässä aiotaan asua niin pitkään kun se on mahdollista. Tosi edullinen vuokra (asutaan Espoossa) kivalla alueella, joten ei tästä helpolla luovuta. Omaa ei osteta ennen kun molemmat on palkkatöissä, siihen voi mennä aikaa kun haluaisin maisteriopintojen jälkeen tohtorikoulutettavaksi. Autoakaan ei aiota hankkia vaikka saisimmekin lapsia. Ollaan päätetty pärjätä ilman.

Kyllähän 47 neliötä riittää vauvan kanssa, varsinkin jos on tottunut. Meillä nyt 65, haaveissa joskus talo, mutta kyllähän tuohon mahtuu parikin pientä lasta hätätilassa.

Meillä anoppi on ihan hirveä painostamaan. Siis ihan hirveä. :eek: Oon pahottanut mieleni niin tosissaan sen painostuksesta jo ennen kun mietittiinkään vauvan hankkimista. Nyt on tehnyt mieli vältellä kyläilyä tän yrityksen kanssa, kun ei se vauva käskyttämällä sieltä kuitenkaan tule.

Pidän kyllä miehen perheestä paljon ja etenkin kun oma perhe asuu toisella puolen Suomea on siitä tullut mulle kakkosperhe, mut joku raja kiitos. Viimeisinpänä sain ihan kadenkeskeisen puhuttelun aiheesta, että missä mättää kun ollaan näin myöhässä jälkikasvun suhteen. Pffft.

Meillä tosin ei kummankaan perheessä ole vielä lapsenlapsia, ja appivanhemmat ovat sen ikäisiä että eläkkeelle jääminen on ihan kulman takana, joten kyllä mä ymmärrän heidänkin kaipuun/toiveen. Mutta kun suoraan sanottuna sillä ei ole merkitystä sen suhteen saadaanko me lapsia vai ei. Murrr.

Vesta, onpa inhottava tilanne. Lapsien hankkimisesta voi kukin itse päättää, mutta ei lapsenlapsien. Ei sun anopin elämänlaadun pitäis olla siitä kiinni saatko sä lapsia vai ei. Eikä painostus ylipäätään tunnu kivalta, vaikka kuin olis lapsirakas.

Vesta, kylläpä beislan sanoin inhottava tilanne!

Niimpä, eikä sannis meillä. Välillä oikein ihmettelen et lastako tässä tehdään ja silti seksiä saattaa olla kerran viikossa jos sitäkään, mut välillä taas vähän useammin. Eikai se auta tota miestä painostaa ettei laita jarruja päälle. Haluaa kyllä myös hirveesti lapsen, mut jotenkin se tuntuu olevan viel vähän jännä asia kun se tällä tavalla nyt konkretisoitu et jätettiin se ehkäsy pois.. ja ei todellakaan tykkää jos mä puhun yrittämisestä :D

Mitäs mieltä olette tästä? Kahden tunnin pidätyksestä ja mä en todellakaan rehellisesti nyt tiedä onks tossa väriä vai ei vaikka kuinka kääntelisin!!? Taitaa olla vaan viivanpaikka! Kokemuksia rfsu testeistä? Niitä sattu olemaan nyt vaan saatavilla. Sitäpaitsi eikai sen noin haalea pitäis enää olla.

Liitteet

• 1420830568103.jpg
    1420830568103.jpg
    232.9 KB · Katsottu: 178
  • 1420830639798.jpg
    1420830639798.jpg
    242 KB · Katsottu: 183
Kyllä mä tossa alemmassa nään ainakin haamulaisen?!

Ton merkin testejä en ite oo tehny...

Tää alkaa olee jo niin outoa. Mieskään ei tiiä miten päin olis ku mä stressaan et koska täti tulee vai tuleeko ja tollasia haamuja ilmestyy :eek::grin alkaa jo ihan itteäki naurattaa tää.

Mut ihanaa kun alko viikonloppu. Tänäänkin nukuin taas parin tunnin päiväunet. Mistä tätä untakin vaan riittää :D

Nannu kyllähän 47 neliössä mahtuu ihan hyvin varsinkin jos on hyvä pohjaratkasu :) ja kun on vielä halpaakin!

Sarina tee nyt seuraava aamupissasta niin josko olis vahvempi! Ei niitä haamujakaan taida saada ilman et jotain olis meneillään :)
Kovasti toivon et pian näkyy jo väritkin sulla! :)

Toi on jo lupaavaa, Sarina! Jospa tosiaan aamupissasta olis vahvempi...

Laitan nyt tännekin, mulla ovulaatio antaa edelleen odottaa itseään. Toivon hartaasti, että huomenna tulis plussa.

Beisla oon ihan varma et kyllä se ovis sieltä vielä tulee! :)

Mikähän nyt on ku kaikilla tuntuu ovikset ja plussat vähän odotuttavan o_O

Just mietin samaa, et on plussat tiukilla nyt kaikissa testeissä. Mut toisaalta, sit kun se plussa tulee, ni tärähtää kunnon aalto kerralla :)

Kiitos, toivotaan niin! Siis koko aalto. :talk017

Tulen kyllä huomenaamuna jännäämään, miten Sarinalle käy! (Tosin jos ei vielä tule muutosta, niin ehkä hormonit ei ole vielä nousseet.)

Takaisin