Esikoinen toiveissa

Beisla en malta odottaa sun testausta!!! ;)

Hui, en mä usko et näin aikaseen mitään näkys ees ovistestissä. Tänään on kyllä palellu aivan hirveesti ja alavatsassa sellanen raastaminen käynnissä et jossei siel nyt jotain tapahdu ni putoaa taas korkealta. Iltalämmötki huitelee taas 37... mulla normi siis alle 36. Mut nekin ehtii viel moneen kertaan laskea ennen tätiä.

Luupavia oireita sarinalla ja beislalla,jännittävää!:)

Napailen nyt vähä. Oon yrittäby netistä etriä tietoa ja aattelin tännekkin kertoa jos joku tietäisi ! Mulla ne menkat nyt vihdoin alkoi,melkein 2vk myöhässä. No..ensinäkin oon välillä aivan järkyttävän kipeä, tulee oikein kovia kramppeja. Ja vuodan ku hanasta. Menkkaveri on aivan outoa,vetistä ja kirkkaan punaista,ei hyytymiä ei mtn. Todella oudot mitä ennen.. Onko tää iha normaalia? :o

Sarina, onko sulla jo suunnitelmaa testipäivästä? Mäkään en malta odottaa sun testiä! Jos ei nyt plussaa tule, niin vahvasti kuulostaa siltä että ainakin jokin kiinnittymisyritys olis käynnissä. Ja onhan sekin jo askel oikeaan suuntaan.

Sabetti, yritetään. :nailbiting:

s-, en tosiaan osaa sanoa mikä sun menkkoja vaivaa. :confused: Sä taisit kuitenkin testata negan jossain vaiheessa? Ehkä uus r-testi varalta?

On. Tosi huono olo aamulla, ja rinnat edelleen arat. Tähänastisissa yrityksissä on ollut vain jompi kumpi oireista per kierto, joko rintojen arkuus tai etova olo, mutta ei molemmat yhtä aikaa.
Tähän asti oon aina testannut vasta päivää ennen kuin menkkojen pitäis alkaa, tai oletettuna alkamispäivänä (paitsi ekassa kierrossa kahta päivää ennen, mutta silloin en tiennyt luteaalivaiheen pituutta). Nyt kyllä testit polttelee siihen malliin, että voi olla että testaan huomenaamuna. Mun piti kyllä antaa vaimon päättää, milloin testaan... Mut mulla on katala suunnitelma: mä herätän sen heti kun mäkin herään, ja kysyn mitä mieltä on testauksesta, haha. :angelic: Mä oon aamuihminen, se taas ei ollenkaan. Tarvittaessa voi herätellä uudestaan vartin välein. :p

Beisla, HUOMENNA, HUOMENNA ;) Mä kannatan :smiley-angelic003 Varsinkin jos sulla on ylimääräsiä niin ihan hyvin voit. Jännään tääl niin paljon! Ansaitsisitte kyllä jo plussan ja kuulostaa kyl tosi hyvälle!

Mä en oo miettiny viel. Tänään on taas sellanen fiilis et ei varmana oo salamatkustajaa tärpänny kiinni. Hmm.. nyt on dpo8 ni ehkä vois torstaina kun olis dpo11 jos viel näyttää sille et on aihetta. Kuivaa on edelleen ja lämmöt koholla, mut muuten on tänään ollu tosi hiljasta.

S-, mäkään en osaa kyl sanoa sun menkoista mitään. Toivottavasti helpottaa pian!

Ei oo muuten sanniksesta kuulunu pitkään aikaan mitään!? Mitenhän siellä voidaan? :love2

Sarinalla ja Beislalla lupaavat oireet :) :)
Testatkaa jo!!!! :)

S- olipas kummat menkat! Pitäiskö sun testata uudelleen? :)

Täällä pää kipee, alavatsaa jomottaa varsinkin vasemmalta puolelta ja väsyttäääää
Kp 19/28-37
Mun pitäis varmaan laskee joku kierron keskimäärä :) varmaan jossain 30 päivän paikkeilla..

Onkohan tää mun jäätävä päänsärky oire toivottavasti tulevasta ovulaatiosta, 4 päivä putkeen eikä mikään pieni kipu

Jasmi, voi hyvinkin olla. Mulla kans särkee päätä silloin ja varsinkin pari päivää ovulaation jälkeen. Tai ainakin nyt viimeksi :) jee, toivottavasti se sieltä tulis vaikka joudutkin kärsmään.

Jasmi, mulla tulee pää kipeeks yleensä ovulaation aikoihin, semmosta migreeni tyyppistä, kestää päivän-pari..

Kyllä se taitaa olla niin että jompi kumpi plussaa, Sarina tai Beisla! Tai vaikka mieluiten molemmat! :)

Huh sentään naiset, kyllä mua jännittää! Illalla iski taas fiilis että takuulla en ole raskaana. Etova olo hävinnyt tyystin aamupäivän jälkeen. (Koska oireethan takaa raskauden. Tai ainakin sen luulon. :rolleyes:) Mutta nyt tuli olo, että uskallanko sittenkään testata huomenna, jos saan taas katsella vitivalkoista negaa... No, jossain vaiheessa se selviää kuitenkin.

Beislaa mäkin tääl kuikuilen ;)

Ihanaa et kaikki hyvin lisamarie! :)

On. Täällä aikamoisia menkkajomoja alavatsalla aina välillä. Epäilen vahvasti et täti sieltä tulee. Mut mä testailen varmaan perjantaina kun on dpo12, en varmaan nalta oottaa sunnuntaille.

MrsH ja Jasmi, toivottavasti teidän pääkivut hellittää.

Sarina, jospa sulla olis parempi tulos dpo12 kuin mulla.

On. Plääh, nega sieltä tuli. Heräsin jo keskellä yötä ihan hermostuneena, kun yhtäkkiä olin varma etten ole nyt raskaana. Sama olo aamulla, en sit toteuttanut mun suunnitelmaa kun olis vaatinut iloisemman mielen. Herätin kuitenkin vaimon ja kerroin huolista, ja mentiin sit testaamaan. Liuskatesti herkkyys 25. Jos oikein mielikuvitusta käytti tietyssä valossa, saattoi ehkä erottaa viivanpaikan aavistuksen (kuulostaa hyvältä eikö), mutta ei todellakaan mitään mistä olis kannattanut yrittää ottaa kuvaa. Joo, tiedän että aikaista vielä ja voi vielä muuttua, mutta etova olo kyllä hävis negan myötä. :rolleyes: Nyt itkettää taas, vaikka tiedän ettei tää kierto vielä ole taputeltu. :sad001
kp27/29, dpo12

Elä heitä vielä kirvestä kaivoon beisla! Se ehtii vielä plussaksi muuttua :) mä niin toivon!

Tekis hirrrrrrveesti mieli kipasta hakemaan kaupasta pari testiä, vaik tiedän ettei ne mitää näytä. Postissa olis loppuviikosta varmaan tulossa mut miten tässä jaksaa ootella :)

Muokattu viimeksi:
Heippa Sarina ja muut!
Oon välillä aina lueskellut teidän kuulumisia, mut en oo kommentoinut aikoihin mitään. Nyt sattu oma nimimerkki silmään, niin pitää ilmoitella et täällä ollaan ja kasvatellaan masua. Kiva kun muistatte vielä :wink Täällähän ollaankin jännän äärellä nyt!! Voi että mä toivon et nyt niitä plussia tärähtää! :)

Täällä 16+0 tänään. Kaikki hyvin, vointi ollut kokoajan hyvä, väsyttää vaan, mutta mitään pahempia oloja tai oireita ei oo ollu lainkaan. Viime viikolla eka oikea huoli iski, kun tuhrutti veristä vuotoa, mut sekin näyttäis nyt menneen ohi itsestään. Nyt alkaa masu kasvaa, alkaa olla aika ilmeisesti lähteä mammavaateostoksille kun töissä saa istuskella farkun nappi auki... :P
Siinäpä tärkeimmät, ei mitään odotusta kummallisempaa siis. Aika tuntuu menevän kovin hitaasti!

Nyt en maltakaan olla täältä kauaa poissa, kun on pakko kytätä teidän testipäivät :wink Kovasti pidän teille peukkuja!!! :)

En voi uskoa et oot jo noin pitkällä sannis!! ;) täällä puolella siis ainakin nopeasti! justhan sä vasta jännäilit täällä tuleeko se plussa vai ei :woot::p

Ihanaa et kaikki on menny hyvin ja masukin rupee kasvamaan :) oi että! Paljon tsemppiä ja onneks kevät ja aurinko on kokoajan vaan lähempänä et ehkä se väsymyskin väistyy pian.

Takaisin