jasmi
Kommentoinnin ninja
Sarinan oireet kuulostaa kyllä lupaavalta. Ja niitä selän ja vatsan jomotuksia ei parane pelästyä, jos muuten on oireet kohdallaan. Nimim. täällä rv4+5 ja joka ikinen päivä on "menkkakipuja". Saattaisi mennä hermot, jos syy ei olisi näin ihana.
Täällä ollaan vähän sekavissa fiiliksissä, toisaalta oireita on jatkuvasti, joten hyvä, toisaalta pelottaa ihan hirveästi, kun tuolla marrasmasujen ketjussa on melkoinen joukkopako. Saa ihan uudenlaisen perspektiivin siihen, mitä se "15-20% raskauksista menee kesken" tarkoittaa. Testasin eilen mielenrauhan vuoksi vielä yhden pc:n keskellä päivää 2h pidättelyllä ja leffaviivathan sieltä tuli. Mun pääasiallisina vaivoina on jatkuva vessahätä (2h pidättely oli ihan tuskaa), väsymys ja nälkä. Huono olo tulee vaan, jos ei syö tunnin välein. Ja ne kaikki oudot ruokamieliteot! Mä en ennen ole vapaaehtoisesti paprikaan koskenut, mutta nyt tekee mieli syödä kaikkea punaista ja mausteista... Eli paprikoita sen oleman pitää.
Siis mäkin oon saanut kyllä uudenlaisen näkökulman tähä raskaus hommaan, ei se olekkaan varmaa kun saat sen plussan että saat myös vauvan. Itsekkin olen tuolta marrasmasuista paennut ja käyn seurailemassa aina välillä miten siel menee ja yllättävän paljon on sieltä ihmisiä lähtenyt, tosin varmaan oikeasti on yleistä koska on niin alussa ne raskaudet. Mutta niistä ei vaa puhuta tarpeeksi.