Esikoinen toiveissa

Mäkin voisin tulla tänne mukaan höpöttelee :) Mekin toivotaan kovasti esikoista! Kerran jo tän vuoden puolella olinkin raskaana mutta se päätyi keskenmenoon nyt tasan 2 viikkoa sitte.. Mutta yritys on laitettu kovana käyntiin! :) tätä ennen se oli vaan semmoista tulee jos on tullakseen.

Voi ei Jellis. :sad001 :hug013

Jasmi93, tervetuloa mukaan! Pahoittelut keskenmenosta.

Niin on :) täällä on helpompi jakaa ajatuksia kun tietää et kaikki on "samalla viivalla". Se on eriasia kuitenki jutella ihmisen kanssa jolla on jo lapsi/lapsia. Joskus sekin on kyllä mukavaa.

On. Täällä ollu tänää voimakasta alavatsan ja alaselän jomottelua. Mut edelleen kuivaa eikä oo tullu mitää ylimäärästä ees pyyhkiessä sen dpo3 jälkeen (Ällövarotus!) jollon tuli iso klöntti sameaa valkkaria ja kuivat ajat oli jo alkanu. Mut päivä kerrallaan... jännittää :)

Joo voi kokea kaikki uudet jännittävyydet yhdessä ja sitten on kiva että on se toinenkin missä voi just kysyä jos joku mietityttää :D

Sarina1: mulla tuli km raskaudessa just semmonen valkkari klöntti ihan yhtäkkiä, jälkeenpäin tajusin et se tais olla kiinnittymisestä :) sillon muistan vaan ajatelleeni et "eipäs oo tämmöistä ennen tullu" :)

Tervetuloa Jasmille tännekin ryhmään :)

+++ tuulia kaikille!!!!

Täällä kp 17/28-37
Eilen oli hirvee väsy ja menkkajomotuksia koko illan.. Tänään sit ihan normi päivä.. Luulen et se ovis sieltä vihdoin tuli, mut limat oli kyl aijemmin viikolla,mut aika kuivaa ollut

Sitä vaan ihmettelen kun se tuli jo dp3.. luulis kiinnittymisen tapahtuvan vasta tällön dpo6-10. Tänään dpo6.

Tosiaan plussapuhureita kaikille!!! :hug007

Toivottavasti sulla mrsh oli ovis ja myös hyödynnetty ;)

Hehh..kyl me tos viikolla talleteltiin..et saas nähä.. 28 pvän kierron mukaan laskuri näytti et torstai ois ollu "hedelmällisin", mut kun mul välillä venyy kierto ni yrittää tietää sit siitä mitä millonki tapahtuu! :) en viitti alkaa tikuttelemaan ovista kun stressaisin vaan..

Sarina, hmm, no parin viikon päästähän se selviää oliko sun klöntti mitä :) toivotaan parasta :) :)

Me ollaan oltu reissussa melkeen koko viikko, niin oon ollu ihan foorumi pimennossa välillä!
Just kerkesin tykkäämään jelliksen menkkojen puuttumis kommentista, ja sit pääsin loppuun asti ja kurjuuksien kurjuus kp 1. Suuret pahoittelut!:confused013:Heartred

Keskiviikkona ajattelin aloittaa ovulaatiojahdin. Tikut on jo hankittu. :thumright

Tervetuloa jasmi tännekkin puolelle! :welcome

Nyt jää kommentoinnit vähiin, kun pitää joutua viikon reissun jälkeen kamojen purkuun ja kodinhoitoon :shifty:

Sabetti kp 9/28-33

Mä kyllä seurailen teidän juttuja päivittäin, mutta ei oikeen mitään uutta raportoitavaa :sad001 Miehellä edelleen töissä vaikeeta, toivon todella, että kesän/syksyn aikana selviäisi. Yritys nyt tauolla sen aikaa. Meillä jää nyt häämatkakin tekemättä, mun opinnot on syksystä asti semmoisia, etten voi pitää yhtään ylimääräistä lomaa, kuten nyt keväällä/kesällä olisi voinut. Vauvakuume on ihan kamala, mutta yritän hillitä itseäni miehen seurassa, ettei hänelle tule paineita/surua sen takia. "Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii", parempia aikoja odotellessa. :Heartred

Niin ja moni onkin plussaillut, olen yrittänyt aina tykkäillä teidän ilouutisista :Heartred

Sarinan oireet kuulostaa kyllä lupaavalta. Ja niitä selän ja vatsan jomotuksia ei parane pelästyä, jos muuten on oireet kohdallaan. Nimim. täällä rv4+5 ja joka ikinen päivä on "menkkakipuja". Saattaisi mennä hermot, jos syy ei olisi näin ihana.

Täällä ollaan vähän sekavissa fiiliksissä, toisaalta oireita on jatkuvasti, joten hyvä, toisaalta pelottaa ihan hirveästi, kun tuolla marrasmasujen ketjussa on melkoinen joukkopako. Saa ihan uudenlaisen perspektiivin siihen, mitä se "15-20% raskauksista menee kesken" tarkoittaa. Testasin eilen mielenrauhan vuoksi vielä yhden pc:n keskellä päivää 2h pidättelyllä ja leffaviivathan sieltä tuli. Mun pääasiallisina vaivoina on jatkuva vessahätä (2h pidättely oli ihan tuskaa), väsymys ja nälkä. Huono olo tulee vaan, jos ei syö tunnin välein. Ja ne kaikki oudot ruokamieliteot! Mä en ennen ole vapaaehtoisesti paprikaan koskenut, mutta nyt tekee mieli syödä kaikkea punaista ja mausteista... Eli paprikoita sen oleman pitää.

Jasmi, tervetuloa tällekin puolelle :)

Jellis, voi hitto vie! Pahoittelut ilkeän tädin tulosta! :sad001 mä myös ehdin jo innostumaan että olisit mahdollisesti plussannut mutta sitten tuli kp 1 teksti. Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Toivottavasti Sarinalla olisi tarrannut pikkuinen kyytiin! Beislallakin jännät paikat :woot:

Tsemppiä muille kiertoon!

Täällä tätiä odotellaan, kp 27/27 siis :)

Heippa! Täällä 20-vuotias nuorinainen., "yritetty" miehen kanssa 1.5 vuotta.. Toisaalta vaan lopetin pillerit ja päätettiin, että nyt se voi tulla.. Mitään kuitenkaan tapahtunut ja menkatkin meni epäsäännölliseksi. Terolut kuuri käyttöön jonka lopetin kun menkat taas ns, säännölliset, jonka jälkeen sama juttu (ei menkkoja). Päätettiin lähteä Ausseihin vuodeksi reissaamaan ja unohdettiin ajatus lapsista.. Terolutit kuitenkin otin käyttöön ettei tarvi matkalla ressata tulemattomia kuukautisia..(Pahimmillaan 3-4 kk).. Nyt rv 9+0, kerettiin me 4kk reissaamaan, kuun lopussa kotiin ja eka neuvola ja Np ultra, toivotaan että kaikki hyvin!
Valtavasti plussatuulia muillekkin :) meidän kohdalla piti vain poistua maasta, että tulee raskaaksi! Hah :d

Tervetuloa uusille! Tää on kyllä hyvä ketju, kaikki on kaikille yhtä uutta ja ei tarvi sympatioida niitä ketä harmittaa kun pikkunelonen ei tärpännytkään ekasta kierrosta ;) Ja muista ketjuista voi käydä kyselemässä kokeneemmilta :)

Lisamarielle onnittelut! Toivottavasti Aussituliainen kestää myös Suomen oloja loppuun asti ;)

liliina, toivotaan että menkkakivut ja muut vaivat on vaivan arvoisia marraskuuhun asti!

MrsH, Sarina ja Sabetti ainakin ovat paljon mielenkiintoisemmassa vaiheessa kuin itse.. Toivotaan onnistumisia!!

Mitenkäs Beisla?

Kiitokset kaikille tsempeistä ja sympatioista. Eilinen oli ihan kamala päivä, olin taas ihan valmis tappamaan kaikki alkaen itsestäni mutta tänään on taas uusi päivä. Onneksi mulla on maailman paras aviomies, jonka kanssa kaikesta voi puhua ja kaikki onnistuu sovussa, niin ei mulle huonosti käy vaikka lapsi jäisi tulematta. (ellei mieheni sitten kyllästy ja hanki hedelmällisemmän vaimon, tämä oli mun eilinen ykkösajatus...) Nyt sovittiin että syön tän kierron clomeja ja sitten pidetään ainakin taukoa, mulla on niin kamala stressi töistä ja tästä yrittmisestä, että järki lähtee kohta.

Mulla meni pillereistä kanssa kierto ihan sekasin mutta ite nii lahoaivo, että en ees tajunnu että siihen on jotain lääkeitä jotka vois auttaa. Mulla ei tullu pillereiden lopettamisen jälkeen 3 kk menkkoja joten soitin toho terveyskeskukseen ja sain ajan sinne ja samantien menkat alkoi :D. Mulla käy aina niin kun alan valittaa tai teen raskaustestin nii sitten menkat alkaa melkei heti jos ne on myöhässä.

Tervetuloa uusille! Tää on kyllä hyvä ketju, kaikki on kaikille yhtä uutta ja ei tarvi sympatioida niitä ketä harmittaa kun pikkunelonen ei tärpännytkään ekasta kierrosta ;) Ja muista ketjuista voi käydä kyselemässä kokeneemmilta :)

Lisamarielle onnittelut! Toivottavasti Aussituliainen kestää myös Suomen oloja loppuun asti ;)

liliina, toivotaan että menkkakivut ja muut vaivat on vaivan arvoisia marraskuuhun asti!

MrsH, Sarina ja Sabetti ainakin ovat paljon mielenkiintoisemmassa vaiheessa kuin itse.. Toivotaan onnistumisia!!

Mitenkäs Beisla?

Kiitokset kaikille tsempeistä ja sympatioista. Eilinen oli ihan kamala päivä, olin taas ihan valmis tappamaan kaikki alkaen itsestäni mutta tänään on taas uusi päivä. Onneksi mulla on maailman paras aviomies, jonka kanssa kaikesta voi puhua ja kaikki onnistuu sovussa, niin ei mulle huonosti käy vaikka lapsi jäisi tulematta. (ellei mieheni sitten kyllästy ja hanki hedelmällisemmän vaimon, tämä oli mun eilinen ykkösajatus...) Nyt sovittiin että syön tän kierron clomeja ja sitten pidetään ainakin taukoa, mulla on niin kamala stressi töistä ja tästä yrittmisestä, että järki lähtee kohta.

Miten pitkään olette yrittäneet ? Toivottavasti nyt nappaisi tai jos ei niin että tauko tuottaa tulosta!

Takaisin