Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa uusille! Tää on kyllä hyvä ketju, kaikki on kaikille yhtä uutta ja ei tarvi sympatioida niitä ketä harmittaa kun pikkunelonen ei tärpännytkään ekasta kierrosta Ja muista ketjuista voi käydä kyselemässä kokeneemmilta :)
Lisamarielle onnittelut! Toivottavasti Aussituliainen kestää myös Suomen oloja loppuun asti
liliina, toivotaan että menkkakivut ja muut vaivat on vaivan arvoisia marraskuuhun asti!
MrsH, Sarina ja Sabetti ainakin ovat paljon mielenkiintoisemmassa vaiheessa kuin itse.. Toivotaan onnistumisia!!
Mitenkäs Beisla?
Kiitokset kaikille tsempeistä ja sympatioista. Eilinen oli ihan kamala päivä, olin taas ihan valmis tappamaan kaikki alkaen itsestäni mutta tänään on taas uusi päivä. Onneksi mulla on maailman paras aviomies, jonka kanssa kaikesta voi puhua ja kaikki onnistuu sovussa, niin ei mulle huonosti käy vaikka lapsi jäisi tulematta. (ellei mieheni sitten kyllästy ja hanki hedelmällisemmän vaimon, tämä oli mun eilinen ykkösajatus...) Nyt sovittiin että syön tän kierron clomeja ja sitten pidetään ainakin taukoa, mulla on niin kamala stressi töistä ja tästä yrittmisestä, että järki lähtee kohta.