Esikoinen toiveissa

Huomenta leidit!

Kiva anskunen kun tulit moikkaamaan! Koskaan ei kannata heittää kirvestä kaivoon etukäteen :)

Mitäs beisla?

On. Täällä kokoajan sellanen tietoinen olo alavatsan seudusta. Välillä ihme kuplintaa ja ihanan seesteinen olo ja välillä varma et ei se tästäkään vielä tarttunut matkaan. Aika menee ärsyttävän hitaasti eteenpäin.. vasta dpo5.

Sarina, mulla yks ekoja oireita oli se, että tiedostin alavatsani koko ajan paremmin kuin tavallisesti. Ei siis mitään jomoja tai muita kipuja, oli vain koko ajan sellainen tunne, että tuntuu "jotain".

Ui ui :) itselleen on niin helppo "valehdella" kaikista tuntemuksista, mut nyt voi rehellisesti sanoa et tällästä ei oo ennen ollu. Vaikea selittää mut etenkin vasemmalla puolella tuntuu sellanen vähän sisältäpäin raastava pulputus välillä ja etenkin tietyissä asennoissa. Mun työkin on aika fyysistä, mut kertaakaan ei oo kuitenkaan vielä ollu sitä kuuluisaa repäsykipua :) saa nyt nähdä!

Muoks. Niin ja oon muutenki ollu nyt iloissani ja samalla hämilläni et on ees jotain tuntemuksia ja erittäin vahvat merkit oviksen olleen ja vielä niin pian tädin jälkeen! Ehkä ne terot herätteli samalla mun kehoa vähän enemmän kun ajattelinkaan ;) tai sit ei...

Muokattu viimeksi:
Sarina, mulla tuli repäisykipuja keskenmenneessä raskaudessa vasta 6. ja 7. raskausviikon vaihteessa. Paljon muita oireita ehti tulla ennen repäisykipuja! :)

Mulla alkoi eilen 6 päivän työputki tässä ovista odotellessa. Vierähtää päivät nopeampaan. :) Ensi viikon alussa ajattelin aloittaa tikuttelun, ellei nyt sitten aiemmin jo ovis jotain merkkejä itsestään anna.

kp 10/31

Ostatteko testit kaupasta vai tilaatteko testit jostain nettikaupasta? :) Jos tilaatte niin mistä ja mitä testejä suosittelette? Ovis- ja raskaustestejä kumpaakin. Tietysti jos jostain kaupastakin haette niin mistä ja minkä merkkisiä. Oon hakenu vaan apteekista ja se tulee aika kalliiks loppujenlopuks.

Maaritmarianne, mä tilasin alkuun ovistestit Raskauskeijusta. 14 liuskan tilaus maksoi postikuluineen n. 8 euroa. En kuitenkaan tykännyt oikein noista liuskoista, niissä viiva vahvistui vähitellen, joka teki viivojen tulkitsemisesta hankalaa. Toki ne voivat jollakulla toisella toimia hyvinkin. Nykyisellään ostan ovisliuskat kaupasta. S-marketista saa RFSU:n 14 ovisliuskan pakkauksen 9 eurolla. Hintaero Raskauskeijun liuskoihin ei ole iso ja mulla nämä RFSU:n liuskat ovat toimineet paljon paremmin. Ne antavat haaleaa toista viivaa ja viivat vahvistuvat kerta heitolla tasavahvoiksi 2 päivää ennen ovulaatiota. Ei tarvitse arpoa viivojen kanssa, onko ovis käsillä vai ei.

Lauruskaah, niin mäkin toivon, enhän mä selvinnyt soittelemaan mihinkään eilen. On se vaan iso kynnys kuitenkin, vaikka kuinka on suunnitellut. Koko ajan mietin, josko sittenkin odottaisin mitä tämä kierto tuo tullessaan... Tosi mainio idea viedä mies kattomaan legoja! Mekin kyllä aiotaan hankkia niitä.

Sarina, mäkin kyllä oon utelias miltä ihmiset näyttää. :wink Rohkeaa kun jotkut laittaa omakuvan. Itellä vaan tuo entinen hoitokaritsa Snake. (Se oli orpokaritsa, ja sai nimensä kun aina välillä pysähtyi ja käänteli päätään kohti taivasta kuin käärme. Myös pissatessaan kuikuili taivaisiin, kuten kuvasta näkyy. :grin Mutta oli ihana tyyppi ja seuras mua aina kun näki.) Jo meni ohi aiheen. :p
Toivotaan että sun oireet ei ole vain lääkkeiden seurausta! Seesteinen olo kyllä kuulostaa hyvältä.

Anskunen, toivottavasti täti tulee ajallaan jos ylipäätään tulee kylään. Mutta sais kyllä pysyä poissa plussan takia! :)

Maaritmarianne, mä oon tilannut kotitesti.fi:stä Sofin ovistestipuikkoja. Niissä on mun mielestä liuskoja helpommin tulkittavat viiva, ainakin mulla toiminut tosi hyvin. On tietty liuskoja kalliimpia (mutta ei niin kallis kuin ClearBluen digi) mutta mun on yrityksen kannalta pakko saada ovis kiinni. R-testit on sitten tilattu samasta paikasta. Ensin oli muutamia Sofin puikkoja, nyt tilattiin liuskoja kun halvempia. Liuskoista vain yksi kokemus, mutta kumpaankaan en ole saanut minkäänlaista viivanpaikkaa, eli ihan hyviä testejä sikäli.

On. Eilen oli iltapäivällä pitkään lievästi etovaa oloa. Huh, näin ne fiilikset muuttuu kuin tuuliviirin mukaan, kun heti nousi toivo taas. :oops: Kp23/29, dpo8.
Eilen nähtiin kaveria, joka tietää meidän yrityksestä. Oli helpottavaa kun sai jutella jonkun kanssa kunnolla, itellään sillä pari lasta.

Sait beisla ihan hymyn huulille kun luin ton tarinan snakesta ;) ihana :laughing002
Kyllä se juttelu vaan helpottaa! Onneks sullakin on sellasia ystäviä kenen kanssa jutella8.

Mä oon tilannu nouta testejä vähän mistä millonkin, viimesin tais olla raskauskeijulta :)
Mä kyl tykkään niinkun starling sanoit et ne vahvistuu väivähitellen. Niitä on kiva seurata ja helppo katsoa se huippu sit ja näkee konkreettisesti ku se lähtee taas hälvenemään. Tai tuleeko just sitä huippua ollenkaan. Olihan ne aluks hankalia ja edelleen välillä vähän mut kun on pari kertaa saanu sen tasavahvan viivan jollei tummemmankin niin tietää mihin verrata :) ennen tätä viimeviikkosta ovisplussaa sain viime marraskuussa plussan testiin, siitä ei voinu kyllä erehtyä :D Voisinki laittaa sen tähän...

Liitteet

• 1426840865587.jpg
    1426840865587.jpg
    866.5 KB · Katsottu: 119
Beisla, jos katot esim. Tämän kierron loppuun ja sit soittelet? Osaan vaan kuvitella sun tunteen tästä asiasta ja kukapa sitä sinne oikeasti haluisi lähteä soittelemaan kun toivoisi että onnistuis näinkin :/ mut toisaalta voihan myös ajatella että mitä menetettävää siinä että soittaa ja kokeilee, antaa sille asialle mahdollisuuden. Pepekin plussasi just sen jälkeen kun oli saanut ajan klinikalle :) kokeile ;) ja tsemppihalit <3

Heippa pitkästä aikaa! Täällähän on tullut ihanasti plussaa, onnea niistä <3 Tsemppiä muille kiertoon ja pahoittelut tädeistä, semmosen kymmenisen sivua luettua en nyt pysy ihan kaikista kärryllä :D Täällä jossain vilahtikin painon vaikutus raskautumiseen niin onko muilla ollut kuin Aelilla? (Muistinhan oikean henkilön joka tästä kerto? :D)
Mulla tässä samalla on ollut painon pudottamista ja oon nyt miettinyt pääni puhki että miten nyt menettelisin. Painoa on reilusti liikaa (nyt -15kg) ja kaikkihan tiettävästi vaikuttaa kaikkeen. Vauvakuume on valtava mutta raskautumiseen voi vaikuttaa ylipaino mutta myös se että on dietillä. Nyt en sitten oo varma mitä haluan :D toisaalta haluaisin kokonaan normaali painon puolelle ennen vauvaa, mutta toisaalta haluaisin että tärppäis mahdollisimman pian. Mutta senkin tiedostan että dietillä hormoonitoiminta voi olla niin heikkoa ettei raskaudu. Voi rakkaus mää sanon :D onko muilla tosiaan ollut painon kanssa tekemistä? Tai esim. Toisin päin että alipainon takia ollut kierto ongelmaa?

lauruskaah: Kiva kuulla, että sinulle kuuluu hyvää. Toivottavasti siitä greippimehusta on hyötyä ja teillä tärppäis tässä kierrossa.:) Ja voin vaan kuvitella miten ihana se pieni vauva on ollut. ❤ Oon voinut hyvin, välilllä on tullut mietittyä, että onko pieni enään matkassa, kun ei oo oireita tullut lisää. Huomenna pakko taas testata varmuuden vuoksi. :)

Sohwia, uskoisin kyllä että pienokainen on matkassa, keräilee vaan nyt voimia siihen, että jaksaa sitten häiriköidä sua enemmän myöhemmin :) Mäkin toivon, että greippimehusta olisi apua nyt varsinkin, kun siitä on jo tullut osa mun aamuja, eikä oo ollenkaan niin pahaa, mitä ekalla kerralla oli.

En tiedä kuuluuko ovikseen, vai ounastelisko tää jo sitä, että joku ois tarraamassa matkaan. Pientä pahoinvointia ollu tänään aamulla. En oo oksentanut, mutta huono, etova olo, johon avun sain kyllä ihme kumma, greippimehusta :D Se maistu paljon makeammalle tänään, et voi olla sekin, että verensokerit vaan alhaalla. Massua on kivistänyt ja eilen tuli repäisykipu alamahaan, kun kumartusin lattialta nostamaan sukan ja nousin ylös. Mutta, mä kyllä uskoisin kovasti, että on vaan mun kuvitelmaa ja liittyy ovikseen varmaankin, koska meneillään vasta kp12/28. Kovat on toiveet kyllä sen suhteen, että joku tästä kierrosta tärppäisi mun mukaani.

Mä toivon kovasti sulle sinne jaksamisia ja tsemppejä, toivottavasti pieni pysyy matkassa, lähetän paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia sinne sinulle. <3<3

Sohwia, pahoinvoinnit ja muut oireethan menee aaltoina,välillä ei mitään ja välillä paljon :) toivottavasti pieni voi hyvin siellä masussa :)

Jännään täällä kaikkien puolesta :) kukakohan seuraavaksi plussaa? :)

On. Täällä kp 16/28-37, joten vois pikkuhiljaa alkaa kehittelemään niitä oireita :)

Lisäystä edelliseen, kävin äsken tupakalla ja se teki pahaa, tuli tosi huono olo jo ekan imasun jälkeen.. :eek:

Muoks! Oviksen piikkiin ! :)

Muokattu viimeksi:
Hei naiset, nyt on pakko tulla ihmettelee teillekin! Mulla on dpo16 eikä se kp1 koskaan tullutkaan. Pelkkää ruskeaa höttöä ruokalusikallinen päivässä. Huomenna aamulla testaan vielä uusiks. Kivutkin on hellittäny ja hormonifinniä puskee leukaan.. En tajuu.. Oon junassa ja puhelimella niin en ny pysty kellekään kommentoimaan mutta jos huomenna paremmalla ajalla ja koneella!

Jep, täytyy nyt vaan yrittää luottaa siihen,että pieni on matkassa. Ja ei mulla oo juuri yhtään ollut pahoinvointia missään vaiheessa päivää, toisaalta en sitä haluakaan, mutta toisaalta se olis merkki, että mahassani todella kasvaa pieni. Mutta josko sulla lauruskaah on siellä jokin pieni tarraamassa kiinni. ;)

Ja hyvältä kuulostaa tuo Beislan etova olo, josko sinnekin ois tarttunut pieni matkaan? :)

Jep jellis, äkkiä testiä kehiin! Jospa sä ootkin se seuraava plussaaja :)

Hyvä s-, nyt vaan positiivisesti uuteen kiertoon ;)

Sarina, on kyl hieno toi sun marraskuinen ovisplussa! Jos ei nyt tärppää, niin samanlaisia lisää. :)

Lauruskaah, joo vois kattella tän kierron, mutta mietittiin myös, että jos nyt jo soittelis, vois ehkä saada ensikäynnin ennen mun parin viikon lomaa ens kuun puolivälissä. Muuten menee taas pitkälle. Totta kyllä, että Pepellä kikka toimi hyvin. :grin Suunniteltiin kyl niin, että jos nyt soitetaan, niin vaikka olis tarjolla aikoja jo ensi viikolle niin otetaan myöhemmin, niin näkee tuleeko plussa vai ei.
Sun etovasta olosta, voihan olla että sulla on ollut vaikka jokin huomaamaton kiinnittymisyritys, joka on vahvistanut ovistuntemuksia. Mulla ainakin parissa kierrossa nyt ihan erilaista kuin ikinä ennen, enkä koskaan ole syönyt mitään pillereitäkään.

Accused, kiva kuulla susta taas. En ole varma mitä painojutun kanssa kannattais tehdä, mutta ehkä oma neuvo olis, että yrittää saada ruokavalion sellaseksi, että sen kanssa voisi elää pitkässä tähtäimessä. Eli ei olis kovaa dieettiä sotkemaan hormonitoimintaa tms., mutta paino tippuis hiljalleen (toivon mukaan). Ja tärppi tulee ennen kuin paino tippuu, niin onhan sitä aikaa myöhemminkin.

Sohwia, tsemppiä huomisen testaukseen. Oon varma, että sieltä tulee kunnon leffaviivat!

MrsH, jes, tervetuloa taas piinailijoiden pariin! :grin

Jellis, toivottavasti tulis plussa, eikä kierto heittele muuten vaan. Ärsyttävä tilanne kyllä.

s-, hyvä että pääsette taas uuteen yritykseen! :)

On. dpo8, tänään ei juurikaan etovaa oloa enää. Otin kyllä puolentoista tunnin päikkärit iltapäivällä, oho. :oops: Mä nukun päikkäreitä ehkä kerran kuussa, ja yleensä reilu puol tuntia riittää. Oon muutenkin melko vähäuninen. No, en vielä yhtä kertaa laita oireeksi, mut seuraillaan tilannetta. :)

Takaisin