Sarina, on kyl hieno toi sun marraskuinen ovisplussa! Jos ei nyt tärppää, niin samanlaisia lisää. :)
Lauruskaah, joo vois kattella tän kierron, mutta mietittiin myös, että jos nyt jo soittelis, vois ehkä saada ensikäynnin ennen mun parin viikon lomaa ens kuun puolivälissä. Muuten menee taas pitkälle. Totta kyllä, että Pepellä kikka toimi hyvin.
Suunniteltiin kyl niin, että jos nyt soitetaan, niin vaikka olis tarjolla aikoja jo ensi viikolle niin otetaan myöhemmin, niin näkee tuleeko plussa vai ei.
Sun etovasta olosta, voihan olla että sulla on ollut vaikka jokin huomaamaton kiinnittymisyritys, joka on vahvistanut ovistuntemuksia. Mulla ainakin parissa kierrossa nyt ihan erilaista kuin ikinä ennen, enkä koskaan ole syönyt mitään pillereitäkään.
Accused, kiva kuulla susta taas. En ole varma mitä painojutun kanssa kannattais tehdä, mutta ehkä oma neuvo olis, että yrittää saada ruokavalion sellaseksi, että sen kanssa voisi elää pitkässä tähtäimessä. Eli ei olis kovaa dieettiä sotkemaan hormonitoimintaa tms., mutta paino tippuis hiljalleen (toivon mukaan). Ja tärppi tulee ennen kuin paino tippuu, niin onhan sitä aikaa myöhemminkin.
Sohwia, tsemppiä huomisen testaukseen. Oon varma, että sieltä tulee kunnon leffaviivat!
MrsH, jes, tervetuloa taas piinailijoiden pariin!
Jellis, toivottavasti tulis plussa, eikä kierto heittele muuten vaan. Ärsyttävä tilanne kyllä.
s-, hyvä että pääsette taas uuteen yritykseen! :)
On. dpo8, tänään ei juurikaan etovaa oloa enää. Otin kyllä puolentoista tunnin päikkärit iltapäivällä, oho.
Mä nukun päikkäreitä ehkä kerran kuussa, ja yleensä reilu puol tuntia riittää. Oon muutenkin melko vähäuninen. No, en vielä yhtä kertaa laita oireeksi, mut seuraillaan tilannetta. :)