Esikoinen toiveissa

Sohwia, hyvää kuuluu, työt alkaa ensi viikolla ja sen jälkeen kun työkkäri kusi mun asiat ja haki mulle karenssia, niin sen tapauksen käsittelijä päätti asian mun hyväksi ja ei siis tuu karenssia :) täällä meneillään kp10/28, ollaan talleteltu ja oon alottanut sen greippimehunkin :) käytiin pari pvä sitten kattomassa mun tädin vauvaa laitoksella ja mä meinasin ruveta itkemään :D hän oli niin pieni ja suloinen <3 mieskin siinä sitten totes että nyt hän haluaa tätä vielä enemmän ja tekee kaikkensa että mekin se vauva saadaan. <3
Miten sä sohwia voit? Entä mitä masuasukille kuuluu? ❤

Meillä on menossa nyt 7 kuukausi, kohta vaihtuu kahdeksas kun yritetään, äkkiä se aika vaan vierähtää! Kyllä meidän kaikkien vuoro vielä tulee :)

Kukkaperhonen, mulla tärppäsi yk2. Oon niin kovin malttamaton tämän puuhan kanssa ollut, että tuntuu, kuin olisi ikuisuus yritetty, ja oikeasti meni noin vähän aikaa.

Meillä kans kahdeksas kuukausi yritystä meneillään. Pakko myöntää että enää ei niin varma kokoajan ole tunne siitä että kyllä se vauva meillekin suodaan. Mutta ei auta kuin uskoa! :)

Pahoittelut menkoista kukkaperhonen! Hyvä kuitenkin että kierto ei venynyt pitkäksi ja pääsette uutta yritystä heti :)

Lauruskaah jospa sinä oisit nuuskinut siitä vauvasta sellaiset äidinvaistot ja hormoniryöpyt, että nyt keho on viimeisenpäälle valppaana ottamaan raskauden vastaan! ;) tärppionnea!

Sabetti, tuli kieltämättä aika äidillinen olo kun tyttö oli mummonsa sylissä niin itkeskeli siinä ja kun tuli mun syliin niin lopetti itkemisen, sitten hänelle tuli hikka ja taputtelin pyllylle ja silittelin jalkaa niin loppui hikkakin, sitten huokaisi syvään ja levitti kätensä ja rupesi nukkumaan. Välillä availi silmiään ja vilkuili mua ja hymisi. Mikä pieni ihanuus <3 mä niin toivon että tämä on se mun kiertoni! :)

Ja tärppionnea myös sinulle ja kaikille muille, olkoon tämä kierto myös teidän! <3

Lueskellu oon viestejä ja oliha niitö tullu niin etten ees muista mitä piti vastata kullekki...
Täällä kp 36/28... Voihan rumasana!

Oih lauruskaah, pienen vauvan tuoksu on vaan niiiin ihana :)

S- sais se täti jo tulla jos ei kerran plussaa suonnu!! Meinaatko testata uudelleen? Millon testasit viimeksi?

Kyllä me kaikki ne vauvat syliin saadaan :)
Mutta varmasti vaatii kärsivällisyyden opettelemista välillä, ja varsinkin kun pitkään mennyt jo teillä osalla :(

Tää kierto on meidän YK1, tai 2 oikeastaan,mutta kun viime kierrossa mies oli kipee niin ei päässyt oikeesti yrittämään..
Mulla ollu aika sekavat fiilikset viime päivinä/viikkona kun kkm taustalla ni alkoi pelottamaan ihan kauheasti et mitä jos taas käy niin..
Kp 14/28-37, ollut mini-limoja eilen mut loppu ku seinään ja tänään särki päätä..et tiedä nyt sit et oliko/onko/tuleeko se ovis

Tsemppiä kaikille, ihanaa kun on Kevät!!!

Mrsh,testasin maanantaina ja negaa näytti. Aattelin oottaa ensviikkoon jos ei kuulu niin verikokeisiin sitte.. Outoa Tässä on se että oireita on mutta liekkö nuppi tekee nyt tepposiaan...

Pahoittelut tädin kohdanneille, ainakin Riekonmorsian, Jellis, Maaritmarianne ja kukkaperhonen :sad001

Sarina1: En myöskään laske Clomeja ja Lugeja vielä koviksi hoidoiksi, vaan juurikin pieneksi lisä-sysäykseksi omalle hormonitoiminnalle kuten Jellis ja muut sanoivat. Tarvittaessa olisin myös valmis syömään niitä. Hienoa vaan että sait niistä reseptit varalle, toivotaan kuitenkin että tuon superoviksen jälkeen niille ei ole tarvetta :happy: Ja jos tuntuu että et halua niitä vielä aloittaa, niin voithan hyvin seurailla vielä pari kiertoa.
Muuten, määrättiinkö sulle Terot vain sen megakierron katkaisuun, vai ohjeistiko jatkamaan vielä seuraavissa kierroissa?

Jellis, voimia sinne! Olet miettinyt vaikeita asioita yrityksestä ja sen jatkosta jos ei lähikuukausina tärppää. Toivottavasti saatte miehen kanssa puhuttua asiasta ja löydätte yhteisen linjan.

S-:llä vaihteeksi kierto venyy o_O Toivotaan että joku ratkaisu tulisi pian.

Onnea vielä liliina! :happy: Ja olipas mahtavaa että pääsette ylimääräiseen ultraan.

Aeli, kannattaa asentaa puhelimeen joku womanlog tai ovuview- sovellus! Helpottaa paljon kierron ja oireiden seurannassa, varsinkin jos epäsäännöllinen kierto.

Muokattu viimeksi:
Ihanaa liliina!! :) sitten näät pikkuisen :)

Jemberry, sain terot siis nyt sillä periaatteella et jos tää kierto syystä tai toisesta meinais kans venyä (enkä raskaudu) ni katkasen sen sit teroilla ja pääsen alottamaan noi lääkkeet kun en tähän kiertoon ehtiny. 5 viikkoa ja jos ei oo alkanu enkä oo raskaana ni terot vaan naamariin.

Aeli, mullakin menkat reagoi jännitykseen. Ja sit ajattelee just sitä mitä ei pitäis ajatella... Mutta sulla on kyllä ihailtava asenne yritykseen! :)

Kukkaperhonen, pahoittelut menkoista. :sad001 Joo, kyllä tää yritys kasvattaa pakostakin kärsivällisyyttä, vaikka hankalaa se on välillä. Onhan se 9kk pitkä aika, mutta monet tuntuu sanovan että tarvitsikin sen ajan siihen, että tosiaan käsittää mitä tapahtuu ja ehtii valmistautua.

Sohwia yritä nauttia olosta, jos ei ole huonovointisuutta. Varmasti pienellä on kaikki hyvin. :) Mulla on piinapäivät puolivälissä. Oon yrittänyt muistaa laittaa aina kirjotuksen loppuun kp:t niin muistaa paremmin.

Lauruskaah, onneksi sentään käsittelijä päätti sun hyväksi, jos karenssi oli työkkärin vika. Ihana että sun mies on niin mukana yrityksessä.

s-, voi pahus jos kierto venähti ilman mitään syytä. :sad001

Liliina ihanaa, toivottavasti aika kuluu pian niin pääsette näkemään piipertäjän. :Heartpink

Jemberry, sullahan toimi terot hyvin sitten, ainakin tietää mistä saa avun jos vielä uhkaa pitkittyä kierto.

Sarina, hyvä että sullakin on kuuri valmiin plakkarissa varalta. Ei tartte odotella aikoja tms.

Omaa napaa: Eipä ihmeempiä oireita edelleenkään pientä jomotusta lukuun ottamatta. En nyt ole osannut olla yhtä innoissani piinapäivistä kuin edellisissä kierroissa. Pitäis ehkä jo soitella klinikoille alustavaa aikaa, kun ei taas tiedä millä vauhdilla siellä hommat etenee. Ilmeisesti jos klinikalle menee oman luovuttajan kanssa, niin on 6kk karenssi kun ne haluaa varmistua ettei miehellä ole HIV:tä. Toisaalta ymmärrän niitä, toisaalta en. Tai siis, ehdottomasti hoitajien turvallisuus pitää taata. En vain tiedä, onko heteropareilla sama, että 6kk karenssi ja HIV-kokeet ennen sperman käyttöä. Jos ei ole, sitten käytännössä ei ole järkeä. Pitänee selvittää. En ole ihan satavarma onko kaikilla klinikoilla samoin.
Kp20/29, dpo7

On. Mulle tuli jostain syystä eilen vaan hirveä tarve katsella vauvan vaatteita, h&m:än nettisivuilla oli alessa muutamat söpöt tohvelit ja muutama ihana body mitkä sit miehen kanssa päätettiin tilata. Nyt menee hirveen hyvin onneks :)

Beisla, toivotaan että siellä olis joku tarttunut matkaan eikä tarttiskaan tilailla aikaa klinikalle <3

Voi kuinka kiva lauruskaah :) mä oon saanu luvan ostaa yhdet ensitöppöset mut siinä se :D miehen mielestä sit saan ostella kun vauva on mahassa, mut ennen sitä ei. Harmittaa kun välillä nähnyt kirpputorilla niin ihania ja meidän tyylisiä vaatteita, mut toistaseks oon kunnioittanu miehen toivetta. Kyllähän hänenkin mieli vähän sulas kun näki ne töppöset....

Ps. Onko tuo sun omakuva? Salaa välillä mietin miten kiva olis nähdä minkänäköistä porukkaa täällä juttelee. Päässä on muodostunut jo niin paljon mielikuvia kaikista. Hih.. t. Utelias :grin

Sarina1, mun mies oli ihan fiiliksissä mun kanssa kun katteltiin bodeja ja duplo legoja, mutta sovittiin nyt että ostan noi vaatteet ja töppöset, myöhemmin sit ehtii lisääkin :) vaikka mä olisin jo nyt valmis ostamaan kaiken :D

Ja on mun oma kuva :) Tosin tostakin kuvasta on jo pari vuotta aikaa, olin sillon siis 17-vuotias. Nykyään 20, mutta enpä mä ulkonäöllisesti ole muuksi muuttunutkaan :grin:grin

Hei mä en oo tajunnukkaan et miehethän innostuu just tollasista härpäkkeistä ja rakennusjutuista eikä mistää vaatteista :D tyhmä minä!!! Varsinkin toi mun mies rakastaa näprätä kaikkea ja nyt alkaa taas tää kausi ku kevät ja kesä lähenee ni alkaa radio-ohjattavien autojen rakentelu, siis näiden oikeiden isojen autojen lisäks :D legot vois siis toimia :grin

Siitä sitten äkkiä vaan kokeilemaan ;) koukutat miehes härpäkkeiden maailmaan, niin tuskin se huomaa jos siinä sivussa tilailet vähän jotain vauvan juttuja :D

Liliina, tsemppiä ultraan :)

Tulin pitkästä aikaa tännekin moikkaamaan, en oo teitä hylännyt :) täällä nyt 24/27 ja odotan jo ensi kiertoa. Kumpa vaan täti ei taas tekisi jäyniään ja myöhästele kuten tässä kierrossa.

Ensi kierrossa kyllä ajattelin plussata :grin plussatuulia kaikille :talk017

Takaisin