Esikoinen toiveissa

Jellis, voi ei. :sad001 Mikä siellä on tilanne nyt?

Sarina, mulla yleensä kipeytyy rinnat vain just ennen menkkojen alkua, tosin tämä yritys on kyllä saanut aikaan kipuilua jo oviksen tienoillakin välillä. Sehän on tosi yksilöllistä, mutta jos sulla ei ennen ole ollut kipeet, niin luulis että siellä jotain tapahtuu! :grin

Sabetti, no höh, mutta varmaan testistä saa mielenrauhaa. Mulla ainakin helpotti pähkäilyä.

Kukkaperhonen, tsemppiä huomiseen testaukseen! Tai ilmeisesti siellä ei ole vielä täti tullut?

Maaritmarianne, voimia odotteluun. Eipä tuosta voi vielä sanoa, onko kiinnittymistä vai tiputtelua vai mitä. Mutta toivon että olis kiinnittymistä! :) Joka tapauksessa, ainakin ovistestien ohjeissa sanotaan, että kp1 lasketaan vasta siitä päivästä, kun kunnon vuoto alkaa.

MrsH, harmi että on nettiongelmia, ne kyllä ärsyttää. Missä vaiheessa sun kierto on?

Vauvaton, voimia. Toivottavasti kerkeätte vielä tallettelemaan, mutta ei ole mitenkään mahdotonta että lauantailta olisi vielä jokin siittiö hengissä.

Aeli, toivottavasti pääsette pian aloittamaan yrityksen kunnolla, hankalaa varmasti arvailla jos noin heittelee kierto.

Tintti, toivon että saatte pienen nyyttinne pian, jos ette hoitoihin halua.

Jemberry jee, nyt tuli täti oikeaan paikkaan! :wav

On. kp19/29, dpo4. Tänään kuvittelin itselleni lievää etovaa oloa, mutta luultavasti oon luulosairas, koska olis ehkä varhaista kiinnittymiselle. :rolleyes:

Onnea tädistä Jemberry!!!!

Muille voimia plussa-odotteluille, ovis plus raskausplussa :)

Beisla, ois mahtavaa jos onnistuisi tällä kertaa!!

Täällä kp 13/28-37 :)

Ääh, kiitos kaikille ihanille tsempeistä. Lisää verta tänään ja negaa kirkuu testissä. Mä palaan kun oon vähän enemmän yhteiskuntakelpoisemmalla tuulella. :'( nyt harmittaa liikaa.

Hirveet onnet ja plussat kaikille! <3 puspus!

Kyllä se täti vaan tuli kylään kovine jatkuvine kipuineen! Uutta kiertoa sitten vaan :) jaksamista kaikille! Jännitän teidänkin puolestanne täällä!

Voi harmi maaritmarianne! Mutta säilytä just tuo positiivinen asenne :) se kantaa pitkälle!

Beisla, jospa siellä on nyt joku todella kiireellä menossa ;)

Täällä alko nyt iltasella sen kuivuuden lisäks kunnon menkkajomot ja paineen tunne alavatsalla. Ei oo kiva tunne ei. Ja tosiaan vasta dpo2.. että hyvin tää mielikuvitus alkaa näköjään heti heräilemään kun pääsi tähän yrittämiseen taas kiinni :happy

Ystävä synnytti kuukaus sitten ja kun kerroin mun kierrosta niin sanoi hänelle käyneen samalla tavalla ennen raskautumista, eli kierron lyheneminen ja seuraavalla tärppäs. Eihän mulle nyt ihan samanmoista voi sattua, mutta toivoa on hyvä ylläpitää ;)

Sarina1 tsempit sulle, hyvältähän tuo kuullostaa :) Toivotaan parasta!!!!! Kaikille!

Ensinnäkin oon todella pahoillani niiden puolesta kenelle se ilkeä täti on tullut kyläilemään! Tsemppiä uuteen kiertoon! ❤ Ja pakko sanoa,että vaikka varmasti moni ajattelee, että mitä minäkään mistään mitään tiedän, kun oon jo plussannut, niin kyllä mulla on tuoreessa muistissa ne pettymykset, kun täti tuli vierailulle. Ja nyt kun ei enää tädin tulo pelota, niin se pelko on vaihtunut siihen, että pelkään, että menee kesken tai jokin on pielessä. No mutta sen verran voisin kertoa kuulumisiani, että olotila on melko väsynyt, muuten ihan hyvä. Eilen varasin neuvola-ajan ja mulla on neuvola 7.4.

Puhallan kovasti plussatuulia tänne! :) Ja myönnettäköön,että mulla oli teitä jo kova ikävä! ❤

Jemberry onnea että uusi kierto viimein alkoi :)

Tintti-8 Kyllä se pikkunen / pikkuset sieltä tulee kun oikea hetki. Itsekin uskon tähän :)

Vauvaton Kyllähän se voi olla vielä tässäkin kierrossa mahdollista, kun näitä ihmeitä aina välillä meille suodaan :)

Omasta tilanteestani:

Tänään on kierron 25 päivä.. kierto on tosin aina vähän eri, mutta kaikki oireet on kadonnut lähes kokonaan :)
Aamulla tein negan, mutta laskin lyhyimmän kierron mukaan ja heti kun voi, että hyvinkin voi olla että plussaan myöhemmin. Kokeilen uudestaan ensi maanantaina aamusta :) peukut ylös :) mulla se kierto kun on joskus ollut sen 32 kin päivää :) huii kun jänskättää. niin vahva olo on raskaudesta.. toivotaan parasta. plussatuulia kaikille <3

Ensinnäkin oon todella pahoillani niiden puolesta kenelle se ilkeä täti on tullut kyläilemään! Tsemppiä uuteen kiertoon! ❤ Ja pakko sanoa,että vaikka varmasti moni ajattelee, että mitä minäkään mistään mitään tiedän, kun oon jo plussannut, niin kyllä mulla on tuoreessa muistissa ne pettymykset, kun täti tuli vierailulle. Ja nyt kun ei enää tädin tulo pelota, niin se pelko on vaihtunut siihen, että pelkään, että menee kesken tai jokin on pielessä. No mutta sen verran voisin kertoa kuulumisiani, että olotila on melko väsynyt, muuten ihan hyvä. Eilen varasin neuvola-ajan ja mulla on neuvola 7.4.

Puhallan kovasti plussatuulia tänne! :) Ja myönnettäköön,että mulla oli teitä jo kova ikävä! ❤
Onnea onnea plussauksesta <3. Ole hyvillä mielin. Onhan raskauskin niin positiivinen merkki terveestä toiminnasta :). Kerro miten neuvolassa meni sitten :) Yritän nappailla lähettämiäsi plussatuulahduksia. Menenkin avaamaan keittiön ikkunan jos vaikka tulis tänne sisälle :)

Mä pidän kaikille peukkuja ja toivon plussia! :)
Mua rupes jotenkin ärsyttään tää elämä enkä pääse edes nukkuun kun on yövuoro. Palaan asiaan parin viikon päästä! Taitaa oviskin mennä ihan ohi kun menee miehen kanssa menot ihan ristiin.. Tsemppiä kaikille! :)

Komppaan sohwiaa, mulla on ollut kovasti samanlaisia fiiliksiä.

Tein tänään vielä digin varmuuden vuoksi (koska kaksi pc:tä ja yksi apteekin testihän voi kaikki olla väärässä:grin). 20150318_062226.jpg
Kierron alusta laskettuna viikkoja on 4+1. Saa nyt sitten nähdä, mikä todellinen viikkoarvio tulee olemaan. Viimepäivinä on vaivannut jatkuva väsymys, nälkä ja vessahätä. En mitenkään valita, mies vaan nauraa, kun juoksen jokaisella mainoskatkolla vessassa ja syön tunnin välein ja haukottelen taukoamatta :p

Niin ihanaa katsella noita testejä! :) vähemmästäkin tulee hyväle mielelle :)

Täällä herätty jo toiseen aamuun kun vatsa on ihan kuralla. Aamulla oli nii järkky pissahätäkin et sai juosta vessaan samantien kun kello soi! Ja jomottelu jatkuu. Nyt huomaa hyvin kun on ollu tätä saharan autiomaa -meininkiä kun pyyhkiessä tuli paksua valkkaria kerran tänä aamuna. Mut on vasta dpo3? Voihan se olla mitä vaan :D väkisinkin mielikuvitus alkaa laukkaamaan.

Jellis, voi ei. :sad001 Voimia sinne, toivottavasti seuraavassa kierrossa lääkkeet auttaa paremmin. :hug013

Maaritmarianne, pahoittelut tädistä. :sad001 Mut jospa kuitenkin seuraisit ystäväsi jalanjäljissä! :)

Sarina, no sulla on ainakin oireita mitä jännäillä! :grin Vatsa kuralla ei kyl ole kiva. :confused:

Sohwia, voimia pelkojen kanssa. Ei ne varmaan koskaan täysin poistu. Mut onneksi sun neuvolaan ei ole enää pitkä aika. :)

Kukkaperhonen, toivotaan että sun ovis oli vasta myöhemmin, ja testi oli vaan liian ajoissa. Parin päivän päästä uudestaan! :grin

Tintti, voi harmi, toivottavasti kuitenkin pääsisitte edes vähän hyödyntämään ovista.

Liliina, komea on digi! :grin Et tainnut vielä saada tietää milloin ultra on?

On. kp20/29, dpo5 Eipä oikein mitään oireita. Katsotaan tuoko iltapäivä takas mun luulotauti-pahoinvoinnin. :p

Plussatesteja on aina ilo katsella. :) Ei missään naamakirjassa, mutta täällä kylläkin!

Mulla vaikuttaa hirveästi oman nupin toiminta koko kroppaan. Mä esimerkiksi stressaan mahallani ja niskoillani. Maha on sekaisin, jos ja kun jännittää tai panikoin jostain. Samoin mun kierto heittelee normaaliakin enemmän, jos ressaan siitä. Tarttis olla ihan vaan rauhaksiin, niin kroppakin funkkais ihan eri tavalla. Nytkin oon ihan varma, että menkat antaa odotuttaa itseään ihan just sen vuoksi, että odotan niiden alkamista niin kovasti, että pääsisi täysillä uuteen kiertoon. Raivostuttavaa. :P

Multakin täältä plussatuulipuhallukset kaikille! ^_^

Beisla, vielä ei ole ultra-aikaa kuulunut, mutta toisaalta mulle luvattiinkin vaan, että ne lukee tän viikon aikana (viimeistään siis perjantaina) koko lähetteen ja lähettää sitten varatun ajan mulle postissa tai soittaa, jos tulee peruutusaikoja. Eli aikaisintaan ensiviikolle saadaan aika.

Täällä alkoi tänään menkat :( kierto oli sen 26 pvä.. Piristää kuulla kuitenkin että jollain toisella nappasi <3
liliina monennellako sulla tärppäsi?
meillä tää oli 2 kierto kun yritystä, mutta pelottaa ja ärsyttää kun elokuvissa se tapahtuu PAM tosta noin vaan mutta ai että tosielämässä siinä onkin pikkusen enemmän tekemistä (kirjaimellisesti) :D
Minä uskon siihen että oma aikakin vielä tulee ja yritys jatkuu :) onneksi kierto suht lyhyt että pääsee uuden aloittamaan nopsaan.

kukkaperhonen: Oon pahoillani noista menkkojen alkamisesta! :( Tsemppiä ja kyllä teilläkin vielä tärppää! Ja siis meillä tärppäs yk:4ssa ja tosiaan mä olin aina kuvitellut, että sitten kun me jätetään ehkäisy pois, niin sitten tuun raskaaksi, mutta ei se ihan niin mennyt.
Ja kiitos onnitteluista! ❤

Beisla: Kiitos ❤ Aikamoiset piinaavat päivät tässä meneillään, kun välillä tuntuu, ettei oireita oikein ole ja kävinpäs mä tänään ostamassa testejä, niin voin varmistaa asian. Missäs vaiheessa sulla on kierto meneillään? :)

lauruskaah: Mitäs sulle kuuluu? ❤

sohwia kiitos <3 Niin mä nyt oon ihan rauhallisin mielin kun tää oli toinen (kunnon) YK niin ei vielä mitään huolta. Nyt vaan tuntuu taas niin pitkältä oottaa seuraaviin menkkoihin... monet tuntuu sanovan että mites sä sitten jaksat oottaa kun vauva masussa, mutta sitten tietääkin että kokoajan mennään eteempäin ja vauva on sielä ja hedelmällisyyttä löytyy. mutta kyllä luotan siiten että meidän jokaisen aika vuorollaan <3

Muokattu viimeksi:
kukkaperhonen: Niin kannattaakin olla rauhallisin mielin, kun teillä noin vähän yritysaikaa takana, vaikka tiedän kokemuksesta, ettei se aina ole niin helppoa. :) Kyllä sinunkin/ teidänkin aika tulee vielä! :)

Takaisin