Esikoinen toiveissa

Kiitos jellis tsempeistä! :) tiedän, et ehkä mä stressaan turhaan mut sellanen mä vähän oon.

Ompas kumnallista sabetti! Mäkin meinasin ehottaa et tee testi varoiksi :)

Ihanaa ultrauutisia liliina! :)

On. Täällä on kipeytyny rinnat todella aroiksi, tai lähinnä nännit. Ei mulla koskaan oo ennen ollu tällästä tai en ainakaan muista. Ehkä vielä enemmän vahvistu et kai mulla oikeasti jonkinmoinen ovis on ollu. Onks teillä yleensä kipeytyny rinnat ovulaation aikana ja voikohan siitä päätellä mitään et onks se ovis just vasta tapahtunu vai just tapahtumassa? Se vois sen plussan perusteella olla ollu vasta tänäänkin.

Beisla ja Sarina joo kyllähän se varmistustesti oli mullakin pakko tehdä. :D nega oli. Mikähän lie. Mutta varmaan tällaisia kierto ja ollut ennen yritystäkin, hirveesti ei varmaan ole vaan lyhyet menkat harmittanut :P

Jellis voimia♥

Omia kuulumisia.. Menkat ei tänään alkaneet. Huomenna aamulla testailu. Tosin vähän mietityttää kun eilen päivällä ei päiväpissasta tullut mitään ''kai kun silmä tuppaa näkemään niitä haamuja'' että näkyisiköhän huomenna aamulla kun tänään piti alkaa, tai sitten kierto piteni..

Jellikselle pahoittelut tädin ennusmerkeistä! Voimia!

Sarina, mulla kipeytyy nännit oviksen aikaan. Siis dpo -1 (ovistesti plussa) alkavat kipeytyä ja dpo 0 sitten ihan tosi tosi herkät. Parin päivän päästä aristus loppuu.

Kukkaperhonen, hcg tuplaantuu joka toinen/kolmas päivä, joten hyvinkin voi näyttää huomenna jo selvää tulosta.

Täällä ihmetellään onko kp1 vai kp 23/28-35 menossa. Eilen menkkakipuilua hieman. Tänään tuntu oikein kunnolla tunnin verran ja siteeseen tullut verta hieman. Pyyhkiessä tulee vieläkin, mut ei oikein muuten tuu ku joskus ja jouluna. Normaalisti tädin tullessa kovat kivut kestää 3päivää putkeen ja vuodan paljon. Hienoa! Onko kierto tosiaan näin sekasin. :(

Hei kaikille ja tervetuloa uusille :)

Mulla ollu netin kaa ongelmia ni en ole päässyt kirjoittelemaan kunnolla..

Pahoittelut tädeistä :(
Ja ONNEA plussanneille :) :) :) ..ja plussaonnea testaaville... :) taitaa olla kukkaperhonen vuorossa,onko muita?

Mul tuli kans mieleen tuosta maaritmariannen tilanteesta et olisikohan kiinnittymistä :)

Jellis,tsemppiä <3

Ihminen voi olla kyllä tyhmä!! Nyt kun tässä vietetään tätä stressitöntä kuukautta, ni mä oon varmaan sit pääni sisällä päättäny et tää on myös seksitön kuukausi. Eilen alko ovislimat valuun ja sanoin vaan ohimennen miehelle et nyt on varmaan ovis menossa. Aamulla se tuli töistä ja yritti siinä ehdotella pientä jumppahetkee mut mä halusin vaan kääntää kylkee, päivällä sitten tajusin että seuraavat mahkut jumppailla on vasta torstaina!! Ellei lauantain säilötyt oo hengissä. Täytyy varmaan ottaa taas seuraavaan kiertoon kalenteri esiin ja merkkailla valmiiks aikataulut...ja sitten pitäis saada se seksi viä tuntuun seksiltä eikä suorittamiselta!

Mä täällä edelleen odottelen menkkoja alkaviksi. Ne on yleensä tupanneet puolen kuun aikoihin alkaa, mutta helmikuu nyt oli lyhyempi. Eilen ja tänään on ollut sellainen fiilis, että alkamassa ovat ihan minä hetkenä hyvänsä. Tulisivat sitten, niin sais nekin pois alta. :D Tarvii varmaan kans alkaa taas seuraileen kierron pituutta. Mulla aikoinaan oli kierto 17-47 päivää, eli koskaan ei tiennyt, milloin menkat alkaa. Pahimmillaan tauko saattoi olla kolmekin kuukautta. Nykyään painonpudotuksen myötä tosiaan melko suht säännölliset. Ovistikkuja mulla onneksi onkin varastossa, jospa niillä sitten seurailisikin seuraavaa kiertoa. :)

Ja greippimehu. Se on ihanaa! Voisin juoda sitä vaikka kuinka ja paljon. :)

Tsemppiä niille, jotka taistelevat hormoonien yms. lääkkeiden kanssa. Kokemuksesta tiedän, että se voi olla hyvinkin rankkaa. Päässä heittää ja kroppa köhii, kun se ei oikein tajua, että mitä kaikkea siihen oikein tuupataan. Mutta onneksi kaikille ei tosiaankaan tuu mitään oireita. :)

Voi Jellis, tsemppiä! :/

Meillä yritystä vähän, tänä vuonna vasta aloitettu mutta kyllä sitä käy mielessään että mitä jos ei saadakaan lapsia.. Pahalta tuo ajatus tuntuu. Eikä meillä oo varaa lähteä mihinkään hoitoihin, jos joskus tarvis eikä varmaan edes haluta. En halua "väkisin" tähän maailmaan lapsia tehdä, niitä on nytkin jo niin paljon jotka elää huonoissa oloissa.
Mistäköhän sitä sais ihan muuta ajateltavaa..

Mukavaa päivää kaikille! :)

Jemberry, JES! :) Hyvä että toimi ja kivakun tulit heti kertomaan! Menikö monta päivää kuurin loputtua että ne alko?

On. Täällä loppunu limat kun seinään. En ees muista koska on ollu näin kuivaa ku saharassa :grin Yleensä mulla on märkä olo ja valkkkaria tulee oli mikä kierron vaihe tahansa, ovulaation aikaan erityisesti Tietenkin extramäärä.

Jeeee hyvä hyvä jemberry! Lähdettiin sitten uuteen kiertoon samaan aikaan :)

Luin muuten jonkun linkin mitä muuta hyvää greipistä on! Mm. Laihtuminen ;)

Takaisin