Esikoinen toiveissa

Tervetuloa kukkaperhonen ja tais olla joku muukin uusi! :) toivotaan ettei tarvi kauaa täällä olla..

Täällä ikää 25 ja mies 29. Ja itekin toivon lisää hääpäiviä. :) vanhemmillani on kohta muistaakseni 35. hääpäivä, se on pitkä aika se :)

Beisla, ei oo vielä piinapäivät. Ovis pitäis olla ens viikon alussa, kierrot ollu nyt 27-30pv eli joka päivä voi heilutella peittoja :) sitte alkaa ne piinaviikot. Yritän kehittää paljon tekemistä :)

Onhan tämä ihanaa tulla tädiksi ja nähdä pikkuinen tuhisija. Pystyn olemaan vilpittömästi todella onnellinen tästä pikkuisesta vaikka itekin toivon meille omaa lasta. Tämä alkuvuosi on ollut todella surullinen meidän perheelle, tämä pieni ihminen on erittäin tervetullut <3 mä ihan herkistyn vieläkin, kun toinen on vaan niin sulonen!

Niin todella toivon, että jokainen meistä saa oman pienen nyytin, uskon että kaikella on aikansa ja tarkoituksensa! Pitäkää huoli itsestänne ja läheisistänne! <3

20150316_070353.jpg Tännekin vielä, enää ei tarvitse tihrustella.

Mun täytyy sanoa, että tää kolmaskaan testi ei ole vielä mennyt mun ymmärrykseen asti. Kun lauantaina näin sen ekan haamusen, istuin lattialla tärisemässä vähän aikaa, mutta sen jälkeen kaikenlaiset kuohut on loistaneet poissaolollaan. Millonkahan sitä käsittäisi, että nyt on oikeesti papu kyydissä? Mies on ottanut tämän jotenkin paljon luonnollisemmin, suunnittelee jo, että mitä ja missä järjestyksessä täytyy hankkia etc. Joten mä nyt vielä pidän teille seuraa täällä ja yritän sisäistää tän jutun.

Joku kyseli ikää, minä täytin juuri 26 ja mies täyttää kohta 29.

liliina rv 3+6

Ihanaa liliina ja onnea! :) kyllä siellä selkeet 2 viivaa on! Kyllä sen varmasti pikkuhiljaa tajuaa :) mä oon itseasiassa itekin miettinyt tosi useesti miten reagoin Plussaan ja kauanhan kestää et sen tajuaa et sisällä kasvaa oikeasti pieni ihme :) jee, hymyilyttää jo vaan ajatuskin.

On. Tänään oli enään haaleahko viiva ovis testissä. Vähän jännittää oliko tuo nyt sit se plussa toissapäivänä ja että onks sieltä oikeasti irronnut jotain vai luulenko vaan. No, parin viikon päästä sen sit näkee.

Muokattu viimeksi:
Minä olen 31 ja mies 34. :)

Mulla on onneksi vauvakuumetta hiukan helpottamassa miehen 3-vuotias poitsu. Aivan ihana mukula, joka tuntuu tykkäävän myös musta. Eilen se kiipesi mun syliini istumaan ja tahtoi juoda mun kanssani kahvia. Ja tänä aamuna heräsin kuuden aikaan, kun sälli nukkui mun jalkojeni päällä. ^_^ Yhtä ihania ovat sekä isä että poika. :)

Voi ihana lukea plussauksista <3 Tänään jänskättää kun menkkojen pitäisi alkaa. Vielä on kovin aikaista kun kello puoli kymmenen, mutta huomisaamuun kärsivällistä odottelua. Juuri niinkuin tuolla ylhäällä Tintti-8 sanoi, niin paljon tekemista nyt koittaa kehittää.

Viimeyönä ei ollut mitään kipuiluja, muutakun nytten aamulla alaselkä kipuilee.
Nyt onkin huomannut monia seikkoja siitä kun on oikeen seuraamalla seurannut kiertoa, niin huomaa pikkuisetkin muutokset, mitä ei ''normaalisti'' huomaisi.

Itse huomasin juuri sen että viikko sitten heräsin 3 yönä vatsan kovaan kipuiluun, että tuumin että nyt ne alkaa. Päivisin kivut ei ole kehissä ollenkaan muutakun alaselkä arkailee. Tässä kierrossa ihme nipistelyt olivat outoja ja tuntuivat jänniltä, mutta päätin nyt etten ajattele mitään vaan annan testin kertoa kun aika tulee. Nyt vaan jatkamaan levollisilla mielin, ja yrittää välttää stressiä. Kaikki aikanaan kun on tarkoitettu :)

Mähän taidan olla tän ketjun antiikkia, kesällä tulee 34 täyteen, mies pari vuotta nuorempi. Puolivuotishääpäivää juhlittiin mekin viikonloppuna :) Eipä oo kyllä koskaan elämässä aikaisemmin käynyt edes mielessä että haluais lapsia, ennen kuin tapasin nykyiseni pari vuotta sitten! Että sillä tämä kuumeilu alkanut vasta nyt.. Kauhulla ajattelen välillä jos olisin aikanaan parikymppisenä jonkun ihanan kanssa saanu lapsen :D olis vähän erilainen elämä tullut.. Onneksi näin! Tulee jos tulee.

Tervetuloa uusille!

Tämä hätähousu sitten testasi kirkuvan negan tänä aamuna, onhan se jo joku dpo 10 tai jotain että johan tässä kannattaakin hosua.. Kohtuun sattuu niinku alkais vuoto ihan just. Alkais sitten niin pääsis siitäkin.. Koitetaan lauantaina uudestaan ellei ala. Nyt mä koitan malttaa :)

Tintti, ihanaa että oot saanut iloita pienestä vauvasta. :) Toivottavasti teille suodaan yhtä paljon hääpäiviä kuin vanhemmillesi.

Liliina, viivat vaan paranee! :grin Tuota mäkin oon miettinyt, että milloinkohan sen sitten tajuaa, kun joskus plussan toivon mukaan saan. Pikkuhiljaa kait, viimeistään ultrassa ja/tai kun maha alkaa vähän kasvaa.

Sarina, toivotaan että sulla tosiaan oli ovis, kyllä se testin perusteella ainakin hyvältä näytti! :)

Aeli, voi miten suloiselta poika kuulostaa! :Heartred

On. Kp19/29, dpo4. Eipä mitään oireita, tai no nippailuja lukuun ottamatta mutta niitä nyt on pitkin kiertoa ja joka kierrossa ollut jotain.

Viestejä olikin tullut lisää kirjoittaessa.

Kukkaperhonen, hyvin sä kyllä maltat olla testaamatta! Nyt vaan tädille porttikielto niin pääset aamulla testaamaan. :)

Jellis, kohtuun voi onneksi sattua monesta syystä, ei se välttämättä tätiä enteile. Mutta olihan tuo tosi aikainen testipäivä, vielä sillä on paljon mahdollisuutta vahvistua! :)

Olen taas useamman päivän lukenut vaan kommentteja :)

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa teille! :)

Onnea plussanneet <3 Tarrasukkia matkaan <3 Ps. TÄNNE PITÄÄ TULLA SITTE VÄLILLÄ KERTOO KUULUMISIA!:grin

Sabetti, onnea hääpäivän johdosta! :) Hyvä, että pystyit nauttimaan siitä menkoista huolimatta. :/!

Sarina, kiva kun palasit takaisin!! :) Tsemppiä ja pikaista plussaa <3 Ja myöhästyneet onnittelut! :)

Täytämme loppu vuodesta (minä) 23 ja (mieheni) 27.

Mulla kp 3. :sad001

Kiitos riekonmorsian! :) ja harmi että sulla täti kylässä :( mutta eikun vaan kevättä kohti ja plussat meille kaikille pian! :)

Anteeksi omanapailu taas, mutta mua jotenkin ahdistaa ihan hirveästi. Tosi paljon raskausuutisia ympärillä ja jännittää hirveästi jos joudun aloittamaan ne clomit ja luget. Nyt on nää pari piinaviikkoa edessä, ja jotenkin se omallatavallaan luo toivoa että jos ei tästä kierrosta tärppää niin ehkä pian kuitenkin. Olis vaan ollut ihana tulla "luomusti" raskaaksi. Ja mitenköhän ne kaikki sivuvaikutukset sitten. Ääh. Äkkiähän tää aika vaan viilettää eteenpäin. Siitä on 7 kuukautta kun jätettiin ehkäisy pois. Loppupeleissä tosi vähän, mutta silti aika kauan. Tuostakin ajasta meni niin suuri osa siihen edelliseen megakiertoon kun ei tavallaan voinut edes yrittää. No, onneks kevät ja aurinkoiset ilmat on tulossa, siitä saa niin paljon puhtia ja energiaa! :)

Älä Sarina1 liikaa niitä clomeja jännitä. Mä oon nyt yhden kierron syönyt, vaikka ei ovulaatiossa ollutkaan vikaa virallisesti. Mulla ei ollut oikein mitään sivuvaikutuksia, muutama kuuma humahdus öisin ja siinä se. Kolme isoa follia oli ultrassa joista tosin ei tällä tietoa yksikään tehnyt mitä niiden olis pitänyt :( Ihan hyvillä mielin oon niiden suhteen kuitenkin, vielä 3 kiertoa niitä. Ja kyllä mä laskisin niillä raskautumisen vähintäänkin luomu miinukseksi, nehän on vaan sellanen pieni sysäys oikeaan suuntaan :) Mä oon itseni kanssa tän asian nyt sopinut niin, että jos ei näilläkään onnistu niin sitten saa olla mun kuumeilut. Pitäkööt pentunsa kuka niitä nyt sitten jakaakaan! En mä mitään ehkäisyä ota (kun en selkeesti tarvi) mutta aion hyväksyä ja asennoitua elämään lapsettomana. Miehen kanssa varmaan joutuu vielä keskustelemaan, etten halua mitään oikeita hoitoja.. Se varmaan haluais.

Kovaa ahdistusta tää kyllä vähän väliä aiheuttaa, just varsinkin kun tuntuu että ympärillä KAIKKI! KAIKKI! Tavallaan vielä toivoa tää kierto loppuun plus kolme seuraavaa ja se oli sitten siinä.. Voin kertoa, että aiheuttaa ahdistusta. Onneks tosiaan tulee kesä ja kärpäset niin on sitten muuten kivaa :) Tsemppiä Sarina1 ja ihan kaikki muutkin, samassa veneessä ollaan, pidetään toisistamme huoli!

Sarinalle tsemppiä ahdistukseen! Monella tainnut olla samanmoisia tuntemuksia noiden lääkkeiden aloittamisen kanssa. Mutta jellis hyvin sanoikin että nehän on vain pieni apu ja sysäys oikeaan suuntaan. ♥

Jellis oot kyllä jo pyöritellyt isoja päätöksiä mielessä! Oot kyllä vahva nainen täytyy sanoa. Toivottavasti nämä clomikierrot tuo kuitenki sen toivotun tuloksen.

Omaa napaa.
Tämä on oikeasti ihan ihme kierto! Viime oviksen jälkeen alkoi vihlomaan vasemmalta alavatsalla ja sitten menkkojen aikaan kans. Menkat alkoi kolme päiväisellä tiputtelulla ja kunnon vuoto kesti vain kaksi päivää! :o nyt toinen vuodoton päivä ja vieläkin vihloo alavatsaa samasta kohti? Onko teillä koskaan kipuja menkkojen jo loputtua? Mä en aiemmin oo tällaista huomannut ja oon tosta tädin super lyhyestä visiitistäkin hämilläni. O.o

Kiitos kaikille!

Kävin jo tuolla Raskaaksi 2015-ryhmässä bilettämässä asiasta, mutta kerronpa nyt teillekin: Kerrankin mun epäsäännöllisestä kierrostani oli jotain hyötyä. Neuvolan täti ei osannut yhtään arvioida, kuinka monta raskausviikkoa mulla oikeasti on, joten se kirjoitti mulle lähetteen ultraan ja sanoi, että sovitaan ekasta neuvolakäynnistä sitten, kun oon siellä ultrassa käynyt. Toki on tosi hauska saada varhaisultra näin puoli-ilmaiseksi, mutta samalla mulle iski hirveä epätietoisuus, että mitä jos jotain onkin pielessä. Niiden neuvolan kiekkojen mukaan mun ei olisi vielä pitänyt saada positiivista tulosta testistä. Mitä jos tää onkin jotain muuta kuin tavallinen raskaus ja noi testit vaan huijaa? Ok, tällaisen kohtauksen saaminen siitä huolimatta, että neuvolan täti vakuutti kaiken olevan hyvin, on jo sinänsä yksi merkintä lisää mun oirelistaan, mutta kun on niin kovin vaikea olla ajattelematta niitä tuhatta vaihtoehtoa, jotka vielä tässä vaiheessa voi pilata koko ilon.

Mutta kuin ihanaa liliina että pääset vakoilemaan pientä salamatkustajaa heti! ♥ älä hätäile turhaan vielä, tilanne kun on että plussa näkyy "liian aikaisin" niin hyvältä vain kuullostaa ja hgct hyvin nousussa♥ milloin pääset sinne ultraan? :)

Sabetti, neuvolan täti kirjoitti mulle lähetteen, jonka sairaala käsittelee tän viikon aikana ja ilmoittaa mulle sitten, milloin voin tulla ultrattavaksi. Täti arvioi, että ensiviikolla tai sitä seuraavalla.

Ja kiitos ihanat, kun rauhoittelette. :Heartred

Riekonmorsian, pahoittelut tädistä. :sad001 Mutta hyvin sanottu, että tänne pitää tulla kertomaan uutisia senkin jälkeen kun plussaa! :grin

Sarina, voimia. :hug013 Eihän kaikille välttämättä tule sivuvaikutuksia, joten turha stressata niistä etukäteen. Eikö teilläin ollut käytössä hormonaalinen ehkäisy? Jellis sanoi hyvin että clomit olis luomu-miinus, ehkä sun kroppa vain tartee pienen sysäyksen että kierto palaa normaaliksi. :)

Jellis, sullakin vakavia pohdintoja. Ei ole helppoja päätökset suuntaan tai toiseen, toivottavasti pystyt puhumaan miehesi kanssa. Ymmärrän kyllä, että ei olis kivaa elää vuositolkulla jännityksessä ja ahdistuksessa siitä, että tuleeko raskaaksi. Toivotaan kuitenkin, että clomit nyt auttavat! :hug013

Sabetti, mulla ei ihan kipuillut, mutta nyt viime menkkojen jälkeen jatkui sellanen "paineen tunne" alavatsassa, mikä on poikkeavaa. Tein sitten lopulta r-testin valemenkkojen toivossa, mutta negahan se oli. Tietty jos sulla oli tosi poikkeavat menkat, vois olla perusteltua tehdä ihan varmuuden vuoksi testi? Yks mahdollinen kierron sekoittaja vois olla myös jokin kiinnittymisyritys.

Liliina, hyvä että pääsetkin jo ultraan! Uskon kyllä että siellä on joku matkassa. Tai siis, onhan ihan kaikilla plussanneilla mahdollisuus että oliskin kemiallinen tai jotain muuta ikävää, mutta eiköhän sulla ole yhtä suuret mahdollisuudet olla oikeasti raskaana, kuin muillakin plussanneilla. :)

Takaisin