Esikoinen toiveissa

Jemberry! Meillä tilanne tällä hetkellä että tulee jos on tullakseen, joten kikkoja emme ole käyttäneet. Foolihapon ajattelin kuitenkin aloittaa. :)

Onnea plussanneille!

Meilläkin ollut foolihapot käytössä vuoden alusta lähtien, mutta ei muita kikkoja vielä käytetty. Joskin vähän on käynyt mielessä tuo greippimehu tätä keskustelua seuranneena, ei siitä nyt ainakaan haittaa olisi :happy:

Aneskalla hieno digi! :grin

Onnea täälläkin, liliina! :wav
Sä varmaan testailet pian uudestaan?

s-, pahoittelut negasta. :sad001 Toivotaan että olis vaan hitaat hormonit. Jos oot raskaana, niin kyllä viimeistään viikon päästä pitäis näkyä. Muuten syynä on ehkä just tuo pillereiden lopetus ja seonnut kierto.

Sarina, kiva kuulla susta taas! Hyvä että lääkkeet viimein puri, ja tosi hyvä merkki kun ovisplussa tulossa jo nyt (kyllä toi musta siltä näyttää), peukut pystyssä että kierto ei enää pitene takas. :)

Sabetti, kiva kun teillä oli ihana hääpäivä. Saako kysyä monesko oli?

Maaritmarianne, tervetuloa! Toivottavasti nyt tärppää. :)

Beisla kp18/29, dpo3

Beisla, tein apteekin testin tänään aamusta. Tosin yöunet jäi lyhyiksi, joten periaatteessa tämä on vain 4h pidättelyllä: 20150315_063103.jpg Paljaalla silmällä viivan näki aika hyvin, mutta kamera hukkasi sen aika huolella.

Kyllä tuossa liliina näkyy viiva. vahvistumista sinne! :angelic:

Beisla saa kysyä, ensimmäinen vasta :Heartred

Kp 3 ja täti jo pakkailee kamojaan:wav

On.. dpo10 ja menkkajomot täälläkin.. Nännit kipeät ja kummalliset. Kaiken voi laittaa clomien piikkiin joten ei auta ku odottaa.

Jemberry, harmi että sullakin on venähtänyt kierto! Hyvä et sait kans terot ja et ne toimii :) onks sulla siis kuuri just päällä?

Starling, noi mun testit on kanssa tilattu raskauskeijulta. Noi on noita erittäin herkkiä promatris one step liuskoja :)

Tervetuloa maaritmarianne! :)

Ja onnea hääpäivän johdosta sabetti! :)

On. Mä luulen, et eilen oli se huippu, tänään vähän jo ehkä hailakampi taas toi testi (Alempi siis tänään). Mites se nyt
taas laskettiinkaan? Onks tänään dpo0 vai 1?

Liitteet

• 20150315_174837.jpg
    20150315_174837.jpg
    524.6 KB · Katsottu: 142
Heips kaikille. Liityn nyt tähänkin. Meillä virallisesti 2 yrityskerta joten ihan alkumetrejä mennään. Huomenna pitäisi menkat alkaa. Tänään tein citymarketin liuskatestin ja vielä päiväpissasta vaikka itse testikin kehottaa tekemään vasta päivän sen jälkeen kuin olisi pitänyt alkaa. Olin kyllä näkevinäni jotain :).. päivisin jomottelua alavatsalla ja öisin kovempaa kipuilua, mutta siedettävä ja loppuu yhtäkkiä kuin seinään, mikä omalla kohdallani on outoa.

Ostin nuita testejä useamman ja ajattelin tehdä ylihuomenna aamulla jos ei huomenna ala. Sit jos ei silloinkaan näy niin odotan viikon kärsivällisesti. Sitä jotenkin on niin kärsimätön kun ei ole varmuutta vaikka toisaalta ''kokee'' ''oireita''

Ajatus siitä että pien olisi masussa lämmittää sydäntä ja tulee iloinen olo.

Toivon kaikille plussatuulia ja teille kanssakulkijoille että ollaan levollisin mielin niin se plussa tulee ;)

Pidetään toisemme ajantasalla :)

Kukkaperhonen, tervetuloa! Laitahan seuraavalla kerralla kuva testistäsi, täällä ollaan hyviä näkemään kaikenlaista :grin Toivottavasti siellä on pieni tarttunut tiukasti kiinni.

En tiedä onko täällä ennen kyselty, mutta minkäs ikäisiä naisia täällä on? Entäs puoliso? :)

Kerronpas itsekin. Juuri 20vuotta täyttänyt nuori nainen. Avopuoliso 26v tänävuonna.

Muokattu viimeksi:
Liliina, kyllä siinä jotain näkyy! :) Taisin taas toisessa ketjussa väittää etten juurikaan erota mitään, mutta nyt lähemmällä tirkistelyllä näenkin. :wink

Sabetti, meilläkin yksi hääpäivä takana, tosin viime syksyltä. Tulkoon niitä lisää roppakaupalla! Vitsi ihanan lyhyet menkat sulla. Ainakin ärsyttävä täti älys lähteä sieltä missä ei ole toivottu.

Jellis, varmaan hankalaa joo kun mitään ei voi oikein verrata edellisiin kiertoihin. Tsemppiä odotteluun. :)

Sarina, mustakin näyttää siltä että tänään on sun ovulaatio, eli dpo0 niinkuin sabetti sanoikin.

Kukkaperhonen, tervetuloa! Toivottavasti täti pysyy poissa ja sulla on meille kuvaa parin päivän päästä. :grin

Maaritmarianne, mä oon 30 ja vaimo 27.

On. Kp18/29, dpo3. Hyvältä tuntuu odottelu vielä, mikäs tuossa kun noin ihana sää. Jotain pitäis kyllä kehittää parin viikon päästä, että pysyis ajatukset muualla kuin piinailussa. En tosin tiedä onko se mahdollista... :rolleyes: Tämä siis yk4 meillä.

Takaisin