MrsH, mäkään en jaksa uskoa, että 1-2 päivän tuhruttelu olisi merkittävää. Mulla tuhrutteli ennen 3-4 päivää ennen menkkoja, mutta oletetun kiinnittymisyrityksen kierrossa ja nyt sen jälkeen tuhruttelu jäi 1-2 päivään.
Jellona, onpa ihme tosiaan että sulla muuttui tuhruttelu noin vaikket ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Ikävää kun julkisella puolella pitää odotella niin kauan, ihan totta jos vaikka vuoden jatkuisi ja sitten vasta muka yritettäis korjata..!
"Onneksi" on yksityinen. Mitä tuolta Raskaaksi2015-ketjusta oppinut, niin voi olla vain laiska keltarauhanen, ja sen luulis olevan helppo korjata. Mutta jos nyt jäi vaan kahteen päivään tuhruttelu, toivotaan että pysyis näin jatkossakin!
Jemberry, toivottavasti terot purevat pian. En muista sanoitko jo, mutta sanoiko lääkäri missä ajassa terojen pitäisi auttaa?
S-, johan pidät meitäkin jännityksessä!
Jellis, paljon oireettomia siellä tosiaan, mutta onhan siellä niitäkin joilla on tullut raskausoireita. Yhdellä juuri plussanneella ainakin oli pahoinvointia. Oon edelleen sitä mieltä, että jos oireista ei voi päätellä plussaa, ei niistä varmasti voi päätellä tädin tulemistakaan.
Kiva kun jaksoitte lukea mun tarinaa. Onhan tässä paljon joutunut miettimään, mutta toisaalta hyväkin: meillä on valmiiksi mietittynä toimintasuunnitelma sille, jos kaikki ei mene niin kuin toivomme. Tuntuu että keskustelujen lomassa tuli pohdittua myös montaa asiaa vanhemmuudesta, mitä useimmat parit joutuvat keskutelemaan jossain vaiheessa kumminkin.
Tosiaan kuten Jellis sanoi, saadaan vielä illalla toinen inssi. Hyvällä fiiliksellä, sitten on taas tehnyt kaiken mitä voi ja voi keskittyä oireiden kehittelyyn.