Esikoinen toiveissa

Joko S- testasit? :)

Kiitos Beislalle kun avaat tarkemmin tarinaanne :) Tuo tilanne vaatiikin tarkemman suunnittelun, ja hienoa että olette vastuullisesti ottaneet kaikki asiat huomioon.

Muokattu viimeksi:
Jellona -joo no tommonen viikon tuhru on jo ihan kauheeta,varsinkin kun muuttunut aikaisemmasta..

Jemberry -voi apua mikä kierto!!! Sympatioita!! <3

Paitsi jotta mikään ei olisi pysyvää niin kp 1 koitti jo tänään ja tuhru jäi tällä kertaa kahteen päivään... ja kierto 27. koittaa tässä nyt sitte pysyä perässä ku kroppa keksii aina miten yllättää :D

Voi jemberry :( jospa roppa nyt terojen myötä käynnistyisi pian!

No oliskos toi jellona sitten hyvä asia että tuhtu jäi vähiin ja kierto lyheni?

Muillekin piti jotain sanoa mutta puhelimella aina unohdan kaiken.

Ainiin beislalle, että kiva kuulla teidän kuvioista. Kyllä tosi paljon enemmän joudutte miettii kaikkia käytännön kuvioita ku me "perinteisemmät" yrittäjät tai miten sen nyt sanois :) ja tuolla muualla puhuit toisesta inssistä, uskotaan siis tuplamahkuihin ja tuplaviivoihin!

Jemberry, toivottavasti teroista on apua ja saisit vähän inhimillisemmät kierrot!

Ja S, miten se testi?

On. Tällä kertaa ei omaa napaa vaan omat nännit :D ja ovat todella kipeät.. Jälleen uusi pms tapa kiusata ihmistä.. Ja voi tietty johtua clomeistakin, ihan uusi juttu kuitenkin. Tuolta 15ketjusta taas hyvin huomannut ettei kellään oo mitään oireita plussakierrossa ja entistä enemmän oon näiden oireiden kanssa samassa uskossa, pelkkää peeämässää..

Hei naiset,hah,en oo uskaltanu vielä! :D ajattelin kärvistellä vielä vähän :D menkat pitäs alkaa näillä näppäimillä,viimestään jos vaan maltan ni la tai su testaan jos ei menkkojakaa kuulu :P

MrsH, mäkään en jaksa uskoa, että 1-2 päivän tuhruttelu olisi merkittävää. Mulla tuhrutteli ennen 3-4 päivää ennen menkkoja, mutta oletetun kiinnittymisyrityksen kierrossa ja nyt sen jälkeen tuhruttelu jäi 1-2 päivään.

Jellona, onpa ihme tosiaan että sulla muuttui tuhruttelu noin vaikket ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Ikävää kun julkisella puolella pitää odotella niin kauan, ihan totta jos vaikka vuoden jatkuisi ja sitten vasta muka yritettäis korjata..! :rolleyes: "Onneksi" on yksityinen. Mitä tuolta Raskaaksi2015-ketjusta oppinut, niin voi olla vain laiska keltarauhanen, ja sen luulis olevan helppo korjata. Mutta jos nyt jäi vaan kahteen päivään tuhruttelu, toivotaan että pysyis näin jatkossakin!

Jemberry, toivottavasti terot purevat pian. En muista sanoitko jo, mutta sanoiko lääkäri missä ajassa terojen pitäisi auttaa?

S-, johan pidät meitäkin jännityksessä! :grin

Jellis, paljon oireettomia siellä tosiaan, mutta onhan siellä niitäkin joilla on tullut raskausoireita. Yhdellä juuri plussanneella ainakin oli pahoinvointia. Oon edelleen sitä mieltä, että jos oireista ei voi päätellä plussaa, ei niistä varmasti voi päätellä tädin tulemistakaan.

Kiva kun jaksoitte lukea mun tarinaa. Onhan tässä paljon joutunut miettimään, mutta toisaalta hyväkin: meillä on valmiiksi mietittynä toimintasuunnitelma sille, jos kaikki ei mene niin kuin toivomme. Tuntuu että keskustelujen lomassa tuli pohdittua myös montaa asiaa vanhemmuudesta, mitä useimmat parit joutuvat keskutelemaan jossain vaiheessa kumminkin.
Tosiaan kuten Jellis sanoi, saadaan vielä illalla toinen inssi. Hyvällä fiiliksellä, sitten on taas tehnyt kaiken mitä voi ja voi keskittyä oireiden kehittelyyn. :p

Joo beisla, oireista ei voi kyllä päätellä yhtään mitään muuta kuin että ne on oireita. Kaikki muu selviää aikanaan :)

Heips,

Päätin nyt vihdoin uskaltautua näyttäytymään täältä taustaseurailun parista. Ensimmäistä on aloitettu yrittämään nyt 2/15, ollaan kummatkin opintojen loppusuoralla olevia 23 vuotiaita vauvakuumeilijoita. Opintoja suorittelen loppuun terkkarilinjalla.

Normaalistihan täällä on lähes säännöllinen 30-32 kierto, mutta nyt heti yrityksen alettua venahti ekaa kertaa pitkäksi. Tänään kp40 ja mitä ilmeisemmin ovulaatio. Olin tosin kuumeessa, kun ovulaatio olisi oikeasti pitänyt tapahtua, kaipa se voi sekottaa kiertoa..o_O Tätiä tässä tosiaan ollaan jo odoteltu yli viikko, ovistestin tein vain koska alavatsalla alkoi vihlomaan ja ovistestiin pamahti kontrolliviivaa vahvempi testiviiva alle minuutissa... Nyt vaan toivotaan, että ei ollut liian myöhästä heilutella peittoja.

Mega iso plussatuulahdus kaikille! :talk017

Muokattu viimeksi:
Riina, tervetuloa joukkoomme kuumeilevaan! Toivottavasti plussa ilmestyy pian myös r-testiin!

Aeli ja Riina tervetuloa :)

Mä jummailen edelleenkin samassa tilanteessa, eli kp57 meneillään (en muista koska viimeksi olisin tätiä kaivannut näin paljon kuin nyt).
Lääkärin määräämissä testeissä kaikki oli ihan normaalisti joten gynelle vaan lähetettä kinuamaan huomenissa.

Tervetuloa Riina! Tarkoititko siis että ootte alottanut nyt 2/15 vai sillon vuosi sitten? Kumminka vain niin plussaa toivotan! Vois olla hyvä tehdä varalta raskaustestikin, kuten joku tuossa aiemmin ehdotti ;)

Jospa siellä s- ei menkat alakaan! :)

Jellis, muuten olisi kyllä hyvä jos tuo ylim. vuotelu jäisikin kahteen päivään, mutta kun se on nyt kohta vuoden heitellyt miten sattuu niin en kehtaa jäädä enää seurailemaankaan, että no josko se nyt siitä. Ei raskautumisen kait pitäisi näinkään mitenkään mahdotonta olla, mutta jotain häikkää keltarauhasessa kai täytyy olla kun se noin mielivaltaisesti temppuilee..

Moikka taas kaikille!
Paljon onnea plussanneille, teitä on tullu lisää!

Oon pitäny vähän taukoo, kun päätin nyt tän kierron ottaa rennosti ja olla stressaamatta. Ihan hyvin on toiminu, tässä on tätä remppaa menossa ni ei paljon oo kerenny muuta ajatteleen. Vaihdoin myös viikonloppuna kunnolla vapaalle sitten joulukuun, ja olihan se pitkästä aikaa ihanaa...jätin viä miehen kotiin ja palasin seurassa ja paikoissa niihin villeihin nuoruusvuosiin. Onni oli kuitenkin mies joka hoivasi mua sunnuntain, toi pepsiä sänkyyn ja vei pizzalle.
Ovis pitäis olla alkuviikosta, mut en ajatellu tikutella, muutenkin ens viikko taas vähän huono kun mies on yövuorossa ja tehdään läpystä vaihto parkkipaikalla. Mut kattelin et jos tää kierto on täsmällinen niin seuraava ovis ois sitten meijän lomareissun aikaan, ja yleensä meijän reissuilta ei oo romantiikkaa puuttunu...

Pysyn nyt hetken viä taka-alalla, mutta käyn kuitenkin lukemassa mitä teille kuuluu. Ja varmaan tuun piinaileen loppukuusta jos tarvetta ilmenee.

"Stressaustauko" :grin Tää käy selvsti työstä tämä kuumeilu, kun siitä tarvitsee välillä lomaa. Mutta kiva, että oot taas maisemissa, Vauvaton.

Jellis&Jellona: r-testejä oon kerrinny kyllä tuhlailemaan jo liiankin paljon ;) Voi olla kyllä ihan paikallaan varmistella vielä ensviikolla, kun on vähän epämääräinen kierto ollut.

Tarkoitin tosiaan siis 2/15, tän vuoden helmikuun alusassa. Vieläki menee vuodet mulla sekasin, vaikka maaliskuussa ollaan.

Kiitos tervetulotoivotuksista!:happy:

Tää todellakin käy työstä, ainakin mulla. Tarvisin itekin stressaustauon mutta en osaa :D ehkä kesällä sitten kun clomit loppuu ja yritys loppuu :)

Riina, tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Mullakin tuli mieleen että r-testi voisi olla paikallaan. LHC ja HCG on niin lähellä toisiaan, että ovistesti voi näyttää plussaa raskaudesta.
(sivuhuom., ilmeisesti ei silti ihan kaikilla toimi o-testi raskaustestinä, en tiiä riippuuko testin tyypistä vai mistä)

Kubelle voimia, toivottavasti pääsisit sinne gynelle.

Jellona, joo varmasti hyvä mennä kysymään silti, siinä kun jää kattomaan ja odottelemaan, niin helposti kuukaudet kertyy...

Vauvaton, kiva kuulla susta. :) Mainiota jos oot oikeesti saanut ajatuksia muualle, pitäis itsekin kehittää jokin kunnon projekti aikaa viemään. Jos et nyt plussaa, niin lomamatka ois kyllä hieno paikka saattaa lapsi alulle. :wink

On. Nyt on kaikki tehty mitä tällä kierrolla voi, ja alan keskittyä piinailuun. Jos ei nyt tärppää, niin ens kuussa tulee pakostakin stressaustauko, kun sekä mulla että luovuttajalla on lomamatka eikä olla samaan aikaan Suomessa. Mutta toivon että osaan ottaa sen hyvällä.
Kp16/29, dpo1

Paljon onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! :)

Mä käyn täällä päivittäin kattoon mutta kerran viikossa ehkä jotain kirjotan. Yritän olla stressaamatta.. Helpommin sanottu kun tehty!

Mä päätin että tämä kierto on meidän :) kävin papassa ja muutaman viikon päästä saa tulokset, toivottavasti kaikki ok. Ja sitten musta on tullu täti toista kertaa ja ei muuten yhtään helpota vauvakuumetta katella pientä tuhisijaa.. Ens viikolla pitäis olla ovis. ;)

Ihanaa perjantaita ja viikonloppua naiset! Lenkki kutsuu kun on noin kaunis ilmakin :)

Takaisin