Esikoinen toiveissa

Voi ei Sabetti. :sad001 Koville ottaa ainainen pettyminen.
Teillä on kyllä hyvät suunnitelmat ensi kierrolle, saa kyllä luvat tärpätä!

On. Illalla ovistesti näytti plussaa, ja saatiin myöhään tehtyä inssi. Yritetään tällä kertaa ehkä (jos aikataulut sopii) saada vielä toinen huomenna tai ylihuomenna.

Aelille tervetuloa!

Tää keskustelu oli taas vaihteeksi blokannut mut ulos :grin Tulin katsomaan, että eikö täällä oikeasti ole pariin päivään mitään tapahtunut, ja olihan tänne pari sivua ilmestynyt, vaikka mulle ei oo mitään ilmoitusta tullut.

Hyvä beisla, alkaa piinaviikot sullakin :)

On. Myönnän että aamulla pissalla käydessä mietin sekunnin testaamista mutta sitten iski taas realismi ja alkoi naurattaa.. Dpo5 :D

Muoks. Aeli tervetuloa!

Tervetuloa Aeli! :)

Beisla, jee nyt sitten vain piinailemaan! Toivottavasti aikataulut natsaa. :)

Jellis, voi ei!:excited001 Miten päivät menee noin hitaasti?! Tuntuu, että on jo montamonta päivää siitä kun kirjoitit oviksen olevan :rolleyes:!

On, tein aamulla niin negan testin kun voi vain tehdä, ei oikeastaan harmita koska tiesin sen.. Nyt vain tätiä odottelemaan.:yuck: Kp 26/27-28. Piti malttaa jättää viikonloppuu testaaminen, mutta jouduin perjantaiksikin töihin niin ajattelin että pääsen helpommalla kun testaan niin ei tarvi koko aikaa hypätä vessassa katsomassa että joko on täti tullut kyläilee :D

Olen taustaillut täällä muutaman päivän, lukenut kyllä kaikki jutut..

En nyt sit muista kenelle piti kirjoittaa mitä :)
Pahoittelut ainakin negoista ja tädeistä <3

Beisla, saanko kysyä luovuttajasta sen verran, että miten päädyitte juuri häneen? Eli jos oon ymmärtänyt oikein niin hän on joku ystävänne? Miten tulevan lapsen syntymätodistukseen merkitään isä teidän tapauksessa? Anteeksi jos menee liian henk kohtaisiksi kysymykset... <3

Täällä megasupertylsä vaihe, taitaa olla kp7.. Laskurin mukaan ens viikolla olis ovis jolloin päästään tositoimiin, thihh..

Täällä kp3 meneillään. Taustaillut tässä myös jonkin aikaa. Supertylsä vaihe meneillään. Hirvee vauvakuume päällänsä, täti sai eilen vauvan ja serkku saa heinäkuussa.. vauvoja tänne suuntaan myös ! :D

Sabetille voimia paljon! ❤

Riekonmorsiammelle tsemppiä ja toivon sinulle plussaa kovasti! ❤

Lauruskaah: Tsemppiä vauvakuumeen kanssa ja nyt sullekkin tulee plussa! ❤

Kävin tnä ostaa 2 testiä,tommone apteekin rakaustesti paketti,osaako kukaa sanoa että kui hyviä?
Jännittää. Menkat pitäs alkaa eikä oikee tunnu siltä,vielä.. Muita oireita kyllä..

s- oon pari pakettia apteekin raskaustestejä tuhlannut, mutta "hyvyydestä" en osaa sanoa, kun en koskaan ole sitä ensimmäistäkään plussaa saanut :grin Onnea testaukseen!

S, käsitykseni mukaan Apteekin raskaustesti ei anna "turhia" plussia. En ole kuullut niiden antaneen turhia haamulaisia, vaan rehellisiä plussia ja negoja vain.

S: Minäkään en oo mikään kokenut näiden raskaustestien kanssa, mutta itse sain kyllä vahvemman viivan tuolla apteekin puikkotestillä, kuin kaupan liuskatestillä. En tiedä onko tuo apteekin testi herkempi, että antoiko se siksi vahvemman viivan. :) Toivotaan, että sinä saat myös plussan! :)

Kiitos kaikille,eiköhän tämä näytä mikä se tilanne on :)
Pelottaa,tuntuu etten ees halua testata,oon niin varma et näyttää negaa :(

s: Tiedätkö mulla oli koko viime kierron ajan sellainen fiilis, että ei varmasti tärppää ja olin jo valmistautunut siihen, että täti tulee. Ja arvaa vaan pelottiko tehdä se itse testi? Minä yritin pitkittää sen tekemistä ja sitten kun vihdoin ja viimein sen tein, niin eka näin vaan yhden viivan ja tottakai petyin. Mutta sitten hetken päästä siihen ilmestyi toinen viiva ja en todellakaan ollut uskoa silmiäni. En vieläkään meinaa uskoa, että tässä raskaana ollaan. :) Joten tee ihmeessä se testi! :)

Kiitos sohwia tsempistä,ehkä mä nyt sit vaa uskallan sen tehä :) mulla pitäs alkaa menkat tänään tai huomenna,onkoha aikasta tehä testi jo huomenna vai pitäskö malttaa perjantaihi..?

Tsemppiä S- :angelic:
Oliko sulla mikä kp menossa? Nyt on kyllä semmonen plussa-aalto menossa tuolla Raskaaksi 2015-ketjussa (ja täällä) että toivottavasti hyppäät mukaan! Ja me kaikki muut tullaan tietty perässä :grin

Niin ja tervetuloa Aeli :) Raskaita asioita olet joutunut käymään läpi. Hienoa että olet löytänyt puolison jolla on samat tulevaisuuden toiveet lapsien suhteen. Toivotaan teille myös pikaista plussaa!

Jellona, harmi jos tuhruttelu taas alkanut, vetää varmasti mielen matalalle jos sama kuvio toistuu. Hyvä että pääsette pian lääkärin juttusille. Olen varma että saatte apuja siihen!

Voimia myös Sabetille. Ihanaa että mies lohduttaa ja on tukena. Ja hyvät suunnitelmat teillä seuraavaa kiertoa ajatellen :)

Beisla onnea ovisplussasta! Hyvä jos saitte inssin tehtyä oikeaan aikaan, toivottavasti saatte vielä toisen kerran järjestymään.

Riekonmorsian harmi negasta. Mutta kaikki on vielä mahdollista, jos vasta kp26 menossa? :rolleyes:

Muoks. Ja Sohwia kiva kun pysyt vielä täällä! Halutaan kyllä kuulla miten odotus etenee :)

Jellis, mullakin on käynyt vähän noin joskus kun mietin liian aikaisin testaamista. :grin

Riekonmorsian, voi harmi että tuli nega. Peukut pystyssä että olis vaan hitaat hormonit, eikä täti tulossa!

Lauruskaah, ennen kuin huomaatkaan olet taas jo piinailemassa. :wink

s-, tsemppiä testaukseen. :) Itsekin välillä pohdin samaa, haluais testata mutta ei uskalla. Enkä oikein tiedä kumpi on pahempi, saada nega vai kauhunsekaisen jännityksen/toivon vallassa odottaa menkkoja. Jos menkkojen piti alkaa tänään tai huomenna, kyllä huomenna vois hyvin näkyä jotain jos on näkyäkseen. Tietty mitä myöhemmin sen parempi, mutta tasapainoiltava sen kanssa että hajooko pää odottamiseen. :oops:

MrsH, tylsä vaihe on ikävä, mut aina voi tietty harjoitella ovista varten. :wink
Sun kysymyksiin, tilanteessa jossa isä ei ole tiedossa (onhan niitä heteronaisillakin) tai isyyttä ei haluta selvittää, naisella on oikeus kieltää isyyden selvitys, tai lastenvalvoja voi keskeyttää isyyden selvittämisen jos asia ei näytä selviävän. Se on varmaan kaikille tuttua, että isyyden selvitykseen joutuvat kaikki avioliiton ulkopuolella synnyttäneet naiset, eli myös avoparit. En ole ihan varma mitä papereissa sitten tarkalleen lukee, mutta jotain tyyliin "isyyden selvittäminen keskeytetty". Olemme sopineet luovuttajan kanssa, että hänen nimeään ei tule papereihin. Jos hänet merkittäisiin isäksi, olisi hän elatusvelvollinen. Sen lisäksi koska lapsella voi olla vain kaksi juridista vanhempaa (huoltajia voi olla enemmän tietyissä tapauksissa) ei vaimoni voisi enää hakea perheen sisäista adoptiota, ja se aiheuttaisi suuria vaikeuksia. (Juridinen oikeus päättää lapsen asioista, tapaamisoikeus erotilanteessa, periminen...)
Siitä miten päädyimme tähän tiettyyn luovuttajaan, syitä oli monia. (Ja jos hän olisi kieltäytynyt, olisimme kysyneet parilta muulta. Ei ollut ehdoton "tyyppi X tai ei kukaan!") Olemme tunteneet hänet pitkään, tiedämme rehdiksi tyypiksi. Hänellä on myös samankaltainen arvomaailma kuin meillä, ja kun puhuimme käytännön järjestelyistä, olimme samaa mieltä: hän ei halunnut vastuuta lapsesta, mutta olla "kummina" ja tavata kuitenkin. Luovuttajan valinta ja siihen ryhtyminen on tietenkin iso asia, mielestäni tärkeintä on ennen yrityksen alkua puhua pitkään kaikesta mahdollisesta, että kaikki ymmärtävät ja ovat samaa mieltä asioista. Meillä oli vaihtoehtona myös mennä klinikalle, mutta ajattelimme että lapselle voisi olla kiva tutustua luovuttajaansa. Tietääkseni monet adoptiolapsetkin kiinnostuvat alkuperästään. Ja onhan siinä myös kylmästi rahallinen puoli myös: täytyy sanoa että niin paljon kuin negat harmittaakin, varmaan harmittaisi vielä enemmän jos olisi samalla joka kerta mennyt 1000€ klinikalle...
Huh sori taas innostuin aiheesta. :grin
Beisla kp14/29

Kiitos Beisla kun kerroit :)
Teillä on kyllä ollut paljon mietittävää!!

S- apteekin raskaustesteistä olen kuullut vain hyvää ja ainakin on super helppokäyttöinen :)

Mietin teitä tuhruttelijoita..
itsellä on aina ollut tuhruttelua 1-2 päivää ennen menkkoja,joten en ole ajatellut että se olisi jotenkin haitallista? Toisaalta kierto on mulla vähintään 28 päivää, eli ei varmaan kauheesti väliä??

Kauniita unia tai hyvää huomenta kaikille riippuen milloin luette :)

Tervetuloa aeli!

Mites s-, joko testasit? :)

Beislalle tärppionnea! Jospa nyt kun useampi inssikin järjestynyt :)

Pahoittelut negan saaneille :(

Missä vaiheessa sulla jemberry on kierto saako udella? :)

Mrsh en usko tuon 1-2 päivän tuhruvuodon haittaavan. Mullakin tuli ennen se yksi päivä mutta kun yritys alkoi niin ensin tuli kerralla 7 päivää! Sen jälkeen vaihdellut kolmen ja viiden välillä. Eikä mullakaan mitään hormoniehkäsyä ollut alla mikä ois voinu sekoittaa. Eli omalla kohdalla kun tuli noinkin raju muutos, niin veikkaan jotain hämminkiä olevan. eikä edes mun plussakierto ollut tuhruton, silloinkin vuosin. kunnan lääkäri sanoi että katsellaan ku tulee se vuosi yritystä, mutta meen yksityisellä käymään ku tuntuu hullulta lyödä päätä seinään tämmöstä asian kans mikä vois periaatteessa olla helppo hoitaa :/

Takaisin